Onneksi olkoon. saako kysyä et millaset paperit sulla oli? Ihan vaan kiinnostaa et minkä tasosilla papereilla sinne valitaan. Mitä ainetta pääsit lukeen?
Kiitos kiitos. Kirjoitin kaksi ällää, kolme e:tä ja yhen m:n. Eli ei mitkään kuuden ällän läpyskät ainakaan Ouluun tarvinnu olla. Voi tietenki olla, että pisteet ei olis riittäny vaikkapa Helsinkiin, mutta en ole jaksanu tarkistaa. Pääsin lukeen kansantaloustiedettä, mutta eniten mulla kiinnostaa rahoitus ja logistiikka (joita ei siis voinu hakea suoraan lukemaan).
Alan nyt kallistua tuotantotalouden suuntaan. Itelläkin on semmonen kuva, että se on jollain tavalla kovempi juttu. Ja olen kuitenki jo monta vuotta ajatellu, että tuta olis mulle just hyvä, joten pöljähän sitä olis jos nyt jättäis menemättä. Ja jos alkaa tuntua, että valitsin väärin, niin mulle on varmasti helpompi alkaa pänttäämään ens keväänä uudestaan noita kauppiksen pääsykoekirjoja kuin jotain lukion fysiikan kirjoja.
On se niin ihanaa kun sukulaiset on tohkeissaan siitä, että niitten tytöstä tulee seuraava Jorma Ollila. :jahas: Varmasti.