Kauppakorkeaan 2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipa itsekkin haettua nyt 1. kertaa Helsinkiin. Nyt juhannuksen jäljiltä kävin katselemassa vastauksia: aineisto täysin metsään, samoin matikka, muut ok.
Yhteispisteitä taitaisi olla tulossa 58-60 riippuen siitä, kuinka hyvin muistan vastaukset eli taisi jäädä pääseminen haaveeksi :wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tänään pitäisi jo tulla kirjeet, jos pääsee? Ainakin kaveri oli saanut viime vuonna jo edellisenä päivänä.

Noissa saattaa olla yliopisto kohtaisia eroja.Joten ei kannata vielä masentua jos tänään ei kirjekuorta tullut.Vai onko kukaan saanut tänään kirjettä?
 
Tulee varmaan vasta huomenna, ei kannata suotta huolestua. Ja tuleehan sieltä postia vaikkei pääsiskään. En kyllä tiedä moniako se sitten lämmittää.

Muistelen että klo 9.00 pitäis olla huomenna nimi netissä jos on antanut luvan sen julkaisemiseen. Siis refreshiä vaan rämpyttämään aamulla.
 
Vielä viikon saan odotella tuloksia, kun just aamulla lähen autoileen eurooppaan.. En ees muista että annoinko luvan nimen julkaisuun netissä..

En kyl usko että ikipäivänä pääsen mihkään paremman väen kouluun.. Jos ikinä ineen pääsen, niin juon ainakin viikon putkeen!
 
Joo eipä ole näkynyt kirjettä täällä eikä kellään kaverillakaan, mikä lie juttu on ollu viime vuonna. Huomenna sitten ysiltä tosiaankin sormi refresh-napikalle. En ole vielä päättänyt, katsonko eka sen yliopiston sivut, joihin hain ekana (erittäin pieni mahdollisuus päästä) vai sen, johon hain tokana (jonkinlainen mahdollisuus päästä). Tai sitten pidän kaikki mahdolliset sivut auki ja päivittelen niitä koko ajan. :D
 
.. Jos ikinä ineen pääsen, niin juon ainakin viikon putkeen!

Jos et nyt kuitenkaan niin tekisi? Ihan vaikka luetuin perustein. Totta kai toivotaan, että pääset kouluun, mutta malttia sen korkin kanssa. Ettei sitten tarvitse tuola vituttaa niin ankarasti -ketjusta tunnelmiasi taas lukea.;)
 
Joo eipä ole näkynyt kirjettä täällä eikä kellään kaverillakaan, mikä lie juttu on ollu viime vuonna.

mulle tuli ainakin viime vuonna joy:sta kirje valintojen julkaisua edeltävänä päivänä jostain syystä. En tosin tiedä miten muilla viime vuonna sisään päässeillä oli. Ei kyl kannata heittää kivestä kaivoon vaikkei tänään sitä kirjettä tullut.
 
Indica on täysin paska!

ai mä vai;)

:offtopic:

Hitto ku jännittää, hermot nii hel-ve-tin pinnassa ettei koskaa..... saas nähä, aukeeks ovet lappeenrantaa/joensuuhu..
 
Pääsinhän minä. :)
Joensuun kauppatieteellinen taitaa olla aikamoinen läppä, kun alle 12 pisteellä pääsi sisään..
 
Pääsinhän minä. :)
Joensuun kauppatieteellinen taitaa olla aikamoinen läppä, kun alle 12 pisteellä pääsi sisään..

hohoo, olipa näemmä alhaalla rajat tänä vuonna. Ja siis tuohan ei kerro muusta kuin siitä että hakijoiden taso on ollut paska. :D
 
Joo, eihän se kerrokaan. Itse halusin Joensuuhun, koska itseäni kiinnostaa Oikeustaloustiede (ainoa lajiaan Suomessa).
 
Pääsin ykkövaihtoehtoon :hyper: Ihan mahtavaa! Olin jo valmistautunu, et täytyy muuttaa pois täältä kotipaikkakunnalta mut ei nyt sitten tarttekaan. Mahtava tunne, kun panostaa johonkin ihan sairaana ja sitten onnistuu. :)

Onnea kaikille muillekin päässeille!
 
Back
Ylös Bottom