Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Force sanoi:
Onko Friscon limppareita yleensäkkään enää olemassa? Ennen niitä oli about 10 eri makua, nykyään en ole nähnyt pitkään aikaan.

Mulla on kaapissa appelsiinia ja greippiä. Ostin K-kaupasta vähän aikaa sitten tarjoussatsin (normaalivalikoimassa ei näytä olevan)....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei olis kyllä pitänyt tätä threadia lukea.. alkoi yhtäkkiä kaipaamaan kaikkea mahdollista!
Juicy Fruit -purkka oli pienenä mun suosikki, mutta sitäkään ei kai enää ole olemassakaan...

Zonked sanoi:
Dr. Pepperiä saa, mutta heikosti. Ihastuttavia Stratos-suklaapatukoita en taas ole nähnyt vuosiin :itku:

Että pitikin lukea tätä threadia... :wall:

Stratos- suklaapatukat (sininen paketti) olivat taivaallisia :kuola: haluu niitä nyt ja heti...

Taffelin barbecue ja Taffelin sileät ranchit. Pussista maksaisin mitä vaan. Oli meinaan kova isku, kun alko sipsit katoamaan ja niitä oli yhä vaikeampi löytää. Kohta niitä ei löytyny ollenkaan. Nyt olen ihmisraunio, why o whyyy?

Fat Abbott sanoi:
Taffelin sileät ranchit.

Joo, ne oli parhaita! Nää nykyiset poimulastut ei maistu yhtään niin hyvältä.

Muistan vielä kun olin snadi ja kickerssit tuli :hyper: .

sgege sanoi:
Mä oon hukannut suklaa-rusinat, ne on ihan pirullisen hyviä. Mistä niitä saa helsingin suunnalta!?!?!
Kävelet ensin sen puisen kivitalon ohi, niin rusinat on heti hakkaamattoman halkopinon takana.

(huono läppä... pahoittelut.) :( Kello on jo liikaa ja pitäisi mennä nukkumaan.

Ei vaines... noita itekin alkoi tekemään mieli samontein kun osui teksti silmään. Joskus onnistuin vieroittamaan itseni noista... mutta miten käy tällä kertaa :nolo:

:offtopic:
Entäpä se kun vanhojen brändien koostumusta on muutettu? Fazerin Sininen tehdään nykyään tietääkseni jossain ruotsalaisessa karkkitehtaassa ja maku on muuttunut selvästi. Samoin monet makkarat ovat jotain ihan toista kuin wanhoina hywinä aikoina. Lauantaimakkara esimerkiksi oli ennen paljon parempaa!

:arvi:

Muistaako joku *punakorkkisen* Perry limsan 80-luvulta?? Sitä oli myös sinikorkkisena, mutta kovana pikkupoikana piti aina ostaa sitä punakorkkista. Siinä oli joku varoitusteksti ja käyttösuositus/päivä, ilmeisesti makeutusaineesta? Koko Perry lienee hävinnyt kaupan hyllyiltä jo ajat sitten.

sgege sanoi:
Mä oon hukannut suklaa-rusinat, ne on ihan pirullisen hyviä. Mistä niitä saa helsingin suunnalta!?!?!

Woot, eikös näitä löydy suunnilleen joka Pick'n Mixistä/Makuunista/vastaavasta irtsaritaivaasta?

Muistaako kukaan punaisessa kääreessä ollutta Bounty-patukkaa? Se katosi kaupoista joskus 90-luvulla. Erona tavalliseen, sinikääreiseen Bountyyn oli se, että suklaa oli tummaa. Ulkomailta olen näitä joskus sittemmin löytänyt, mutta Suomesta enää en... Bounty :kuola:

hrm...

Kukaan ei tunne enää muistavan, tai ainakaan kaipaavan, enää mandariini Fantaa... Muistan, kun itkin joskus kakarana äidin ja isän ilmottaessa, ettei sitä ollut enää kaupassa saatavilla ja jouduin juomaan pahaa appelsiini Fantaa. Jossain ulkomailla sittemmin vielä päässyt tuotteeseen käsiksi.

Jokella oli vielä muutama vuosi sitten tosi hyviä mehujäitä. Sellanen tähti, kuu ja jotain muita avaruusjuttuja. Ne löi kyllä nykyiset mehujäät satanolla!
Sitte Pastirol -karkit oli ihan vitun hyviä. Ne kovat kirpeät joita Kummelit mainostivat "tää on pastirol-päivä, päivä joka muistetaan"
Noi tulee ekana mieleen.. Ruokien puolelta ei tule niinkään, vaan enemmänkin harmittaa nuo herkut..

Frisco Peach and Passion oli joskus pienenä kova juttu ja sitten jotkut sipsit tais olla just noi Kickersit mistä jotkut jo mainitsi. Siis semmosia kolmion muotosia aika paksuja sipsejä.

Disabled sanoi:
Kukaan ei tunne enää muistavan, tai ainakaan kaipaavan, enää mandariini Fantaa... Muistan, kun itkin joskus kakarana äidin ja isän ilmottaessa, ettei sitä ollut enää kaupassa saatavilla ja jouduin juomaan pahaa appelsiini Fantaa.
Julma ja epäinhimillinen kohtalo! :lol2: Pitäisi ilmoittaa Amnestylle tosta...

fittis sanoi:
Valion uuniomena-jogurtti :kuola: Se oli ihan mielettömän hyvää...

Se oli kyllä uskomattoman hyvää. Kaveri oli valiolla töissä ja sai kuulla että se poistetaan ja nyt kuskaillaan viimeistä kuormaa. Se otti niitä aikamoisen läjän kotiin :)

Kaipaan eniten Fazerin lakritsi- ja minttu-Dumle-karkkeja. Ihmettelen, kenen idiootin idea oli lopettaa niiden valmistus. Jokin aika sitten koin kylläkin sokin, kun näin kadulla lakudumlekäärepaperin.

Seuraavaksi eniten kaipaan isoja Royal-suklaalevyjä. Myös Tarjoustalosta saatavat suklaapäällysteiset lakut tekisivät varmaan vielä nykyäänkin kauppansa.

Pastirolleja on todellakin ikävä, tahtoo niitä jostakin, mun lempparini oli aniksen makuiset pastirollit, tuo aina hyvät muistot isoäidistä kun aina tarjosi niitä kun oli kylässä :) toinen mitä on ikävä ovat s-markettien irtokarkkihyllystä puutuvat pirunpäät, näitä tervanmakusia (omalla tavalla pirun hyviä) ärjykkeitä, enempää ei nyt tule mieleeni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom