Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
HooCee sanoi:
Frisco Peach and Passion oli joskus pienenä kova juttu

Mulla taas on tästä friscosta pikemminkin negatiivia muistoja, sitä tuli nääs joskus vuonna miekka ja kirves käytettyä blandiksena, ja lopun arvaattekin... ei pahemmin peach & passion enää sen jälkeen maistunut :urjo:

Mihin on muuten hävinnyt Arlan ananaksella(?)maustettu keso-raejuusto? Muutama vuosi sitten sitä vielä sai...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kukaan nähnyt aikoihin marimint -karkkeja.

Eli samaa kuin mariannet mutta, kääre on sinivalkoinen ja sisällä suklaan sisällä toffeeta. Oevoe.

Kukaan ei tunne enää muistavan, tai ainakaan kaipaavan, enää mandariini Fantaa...
...paitsi minä :itku:

Yksi lapsuusajan lempituutteja oli Valion juhlatuutti. Se hävisi kaupoista vuosia sitten, mutta tänään jäätelöaltaalla oli mukava jälleennäkeminen. Juhlatuutti on tullut takaisin! :love: :kuola:

faidra sanoi:
Maraboun Milkinis-suklaa. Piece of heaven :)

EDIT: Aijoo! Muistatteko semmosia Ritari Ässä ( :david: )-karkkeja jotka oli tosi pienissä auton muotoisissa rasioissa? Ne oli hyviä! Aina ku oltiin iskän kans pienenä luontoretkellä metsässä niin sillä oli noita mukana. Sisko ei saanukaan karkkia ku jäi äitin kans mökille, vähän olin onnellinen ku vain MINÄ sain karkkia :D
Noi :david: -karkit oli ihan mahtavia. Kukaan muu vaan ei muista sellaisia ollenkaan. Salaa söin myös My Little Pony -karkkeja, vaikka muuten piti kovaa jätkää esittääkin.

Fat Abbott sanoi:
Taffelin barbecue ja Taffelin sileät ranchit. Pussista maksaisin mitä vaan. Oli meinaan kova isku, kun alko sipsit katoamaan ja niitä oli yhä vaikeampi löytää. Kohta niitä ei löytyny ollenkaan. Nyt olen ihmisraunio, why o whyyy?

Nuo Ranchit oli parhaita sipsejä..sniff..niitä kaipaan. Ja niitäkin on ollut historian hämärissä kahta versiota..en muista aikajärjestystä että oliko ensin sileitä Rancheja vai noita poimutettuja..mutta herkkua ne oli kummatkin :)

pst. Taffelin Kartano valkosipuli sipsit on namnam..ja estrella ne mustapippuri-merisuola..makunautintoja ja sopivan pieniä pussejakin.

Turtles sokeripurukumi. Numero ykkönen!

Annie Stark sanoi:
Linda siiderit. Etenkin se puteli missä oli linda kyykyssä. KYYKKYLINDAA, kiitos :rock:

JEPJEP, nimenomaan se aito ja alkuperäinen, jonka reseptiä jouduttiin sittemmin muuttamaan - muistaakseni juttu meni niin, että originaali Linda-siideri ei ollut käymisteitse valmistettu, vaan sekoite, joten se olisi poistunut maitokaupoista heti alkuunsa, ellei reseptiä olisi muutettu... Ehkäpä se juuri siksi olikin niin hyvvee :kippis1:

Kickers, Spinns & Wheels ja maustetut Raffelit. :itku:

Semmosia pehmeitä "rae"- karkkeja. Niitä oli pinkkejä ja oransseja. Niissä tuli tarroja mukana, joissa oli olevinaan niitten raepalleroiden kuvia tyyliin :). En muista tuotteen nimeä. Semmonen pieni paketti se oli. Nami. Niitä tuli silloin pienenä syötyä.

Missukka sanoi:
Semmosia pehmeitä "rae"- karkkeja. Niitä oli pinkkejä ja oransseja. Niissä tuli tarroja mukana, joissa oli olevinaan niitten raepalleroiden kuvia tyyliin :). En muista tuotteen nimeä. Semmonen pieni paketti se oli. Nami. Niitä tuli silloin pienenä syötyä.
Hiemanko nuo olivat hyviä :kuola:
Näin tuossa pari päivää sitten kakaralla tuommoisen, meinasin ostaa pois mutta tuskin olisi edes myynyt :itku:

Juha1 sanoi:
Hiemanko nuo olivat hyviä :kuola:
Näin tuossa pari päivää sitten kakaralla tuommoisen, meinasin ostaa pois mutta tuskin olisi edes myynyt :itku:

Pari päivää sitten?? Saako niitä vielä jostain? Luulen kyllä ettei puhuta samasta karkista...

Suositut

Back
Ylös Bottom