Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
^ Mä olen noita muutamaan kertaan ystävällisesti vaatinut takaisin mutta ei ole kuulemma tulossa :(

Mistä saa kunnon salmiakkijauhetta? Muutamia erilaisia nykyjauhoja testaillut ja on kyllä uskomattoman mautonta paskaa myynnissä. Maistuu ihan kun olis sotkettu vehnäjauhoja ja sokeria, ei salmiakin makua ollenkaan.

Juuri näin. Eli jauhetta joka olisi samanlaista kuin esim. turkkareissa sisällä oleva. Jos joku tietää voisi vinkata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri näin. Eli jauhetta joka olisi samanlaista kuin esim. turkkareissa sisällä oleva. Jos joku tietää voisi vinkata.

Entäs TsaukkiTaukki salmiakkijauhe? Onko liian mietoa? Noita ainakin saa yleisesti karkkikaupoista, videovuokraamoista ja joiltain R-kioskeilta. Sellainen pyöreä nuuskarasian tyylinen purkki, jossa on aasin kuva kannessa.

Chilikaupasta sai joskus jotain hyvää jauhetta. Nykysin mä en tiedä myyvätkö enää mitään? Omistajanvaihdoksen jälkeen hiljeni aikalailla koko paikka? Ainakin facebook-sivu sammui lähes tykkänään.

Oiskohan toi hyvää:
Pöyröö Puluveri, salmiakkijauhe purkissa | Avalonin Aarteet

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/47838-salmiakkijauhe/

HK: n Potku -välipalat oli kyllä hyviä...
img.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom