Multivita sanoi:Mistä niitä saa!
Kävin Imatralla, siellä oli prismassa pussi jos toinenkin :thumbs:
Missään muualla en oo kyllä nähny vaikka välillä oon vähän ettinytki...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multivita sanoi:Mistä niitä saa!
Jep silloin kun kuulin että Souther Comfort viskilikööri poistuu alkon valikoimasta niin kävin ostamassa sitä 5 pulloa(ei ollut varaa enempään) mutta ei ne riittäny kuin vuodes. Jos niitä olisin pitempään säilöny niin niissä olisi varmaan ruennut lasi maistamaan :Dprotsku sanoi:Mitä tästä kaikesta opimme? Jos on joku aivan speciaali tuote niin sitä kannattaa ostaa kerralla 10 vuoden tarpeet varastoon jottei sitten myöhemmin :itku
japa sanoi:Jos niitä olisin pitempään säilöny niin niissä olisi varmaan ruennut lasi maistamaan :D
kas-vain sanoi:Mihin on kadonnut 20markan(vrt 4-5€ 0,4l) 0.5l tuopit,
mattibodari sanoi:T-luupihvit. Saakohan noita olla vieläkään myynnissä? Mikään ei ole sen mukavampaa kuin noiden grillaaminen kesällä hyvässä seurassa.
Tottamattibodari sanoi:T-luupihvit. Saakohan noita olla vieläkään myynnissä? Mikään ei ole sen mukavampaa kuin noiden grillaaminen kesällä hyvässä seurassa.
tiinuli sanoi:Olisko ollut nimeltään Dracu? Mun mielestä siinä sarjassa oli myös jokin tikkari joka oli hyvää. Ja ruuti-Bubbis, musta kuula jossa oli salmiakkijauhetta sisällä...
mattibodari sanoi:T-luupihvit. Saakohan noita olla vieläkään myynnissä? Mikään ei ole sen mukavampaa kuin noiden grillaaminen kesällä hyvässä seurassa.
8Balls sanoi:Minulla on ongelma !
Cheers olut, Pinna jäätelöt ja Dr.Pepper limukka ovat kadonneet kaupoista.
Cheers ja Pinna tosin katosi jo varmaan 15 vuotta sitten mutta siltikin välillä tekee näitä herkkuja mieli. Dr.Pepperiä onneksi löytyy Haaparannasta joten haenkin aina lastin Pepperiä ja nuuskaa siellä käydessäni.
Onko muilla jotain mielikki tuotteita mitä kauppojen hyllyiltä on epäreilusti poistettu?
merikukka sanoi:Sika on kuulemma nykyään niin rasvatonta, että T-luupihveistä tulee niin kovia, että niillä voi vaikka kolkata vastaantulijan. Ei maistu kuluttajalle, joten eipä ole juuri myynnissäkään. Kannattaisiko kysellä joltain luomutuottajalta?