Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Pastirol sekot hävinny johonkin vai vieläkö niitä myydään? En ainakaan itse ole nähny ainakaan pariin vuoteen. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timbe sanoi:
-Taffelin juustosipsejä sellasessa kellertävässä pussissa

Tulikin tosta mieleen että mullakin on ikävä niitä samasia sipsejä. Kuin myös Taffelin orasenpunases pussis olevia paprikalla ja etikalla maustettuja sipsejä. (oli suurinpiirtein samaan aikaan markkinoilla) Kovin tekis mieli myös Arlan kookosjogurttia ja Arlan kolajogurttia!

Grandiosan Beef and Tomatoe pakastepitsaa en oo vähään aikaan nähny kaupoissa. Toivon mukaan Felix palauttas ne valikoimaansa pian. Tai sit ne on vaa nii suosittuja, et niitä ei siks näy koskaan kaupois. :wall:

Sakael sanoi:
Olen ilmeisesti missannut melko eksoottisen makunautinnon...

Kyllä kookosjogurtti oli parasta :D mutta eipä tainnu olla muu Suomen kansa kanssani samaa mieltä :( Mielestäni silloin loppu koko Arlan jogurttien saanti Suomessa, ellei nyt muisti aivan petä. Oon huomannu että juuri ne omasta mielestä parhaimpien makusten tuotteiden valmistus jostakin kumman syystä aina lopetetaan. :itku:
Ehkäpä mulla sitten on aika eksoottinen maku näin ruokien suhteen :D

Missä on ne vanhat isot liitulaku pussit?? Noh..onneksi pääsee parin viikon päästä laivalle..sieltä pitää tuoda iso läjä liitiksiä ja isoakin isompia laatikoita suklaarusinoita..

Itsekin olen kaivannut noita MAC-mehujäitä..ne oli hyviä..Ja kuka on syypää kickerssien katoamiselle! Ainoat sipsit missä oli oikeasti tarpeeksi maustetta! Ne oli niin hyviä..voih..viimeksi syönyt niitä riparilla joskus..öö..yli kolme vuotta sitten..voih.. :(

Onko kukaan havainnut kipparin piippuja mistään? En ainakaan muista nähneeni..pikkuisena piti ostaa niitä kauppa-autolta aina hirveät määrät.

Alkuperäisiä Leafin liitulakuja en ole kovasta yrityksestä huolimatta löytänyt mistään, paitsi pieninä määrinä muista pusseista. Halpoja kopioita löytyy kyllä irtokarkkeina.

wippe sanoi:
Että pitikin lukea tätä threadia... :wall:

Stratos- suklaapatukat (sininen paketti) olivat taivaallisia :kuola: haluu niitä nyt ja heti...

Äääääähhh.. tahtoo stratosia. Oli kyllä pirun hyvää suklaata.. :kuola:

Suni sanoi:
Äääääähhh.. tahtoo stratosia. Oli kyllä pirun hyvää suklaata.. :kuola:

Kyllä! Slogan meni vielä näin: Stratos - soft and airy. Kuvaa hyvin sen patukan koostumusta.

Joskus reilu vuosi sitten löysin sattumalta Tapiolan Stockan Herkusta noita Stratoseja, mutta sen jälkeen ei oo näkynyt edes siellä.

Missukka sanoi:
Pari päivää sitten?? Saako niitä vielä jostain? Luulen kyllä ettei puhuta samasta karkista...
kyllä niitä saa, mukana tuli semmoisia hymyileviä pallerotarroja

-Suklaa rusinoita on edelleen myynnissä. Semmosessa pienessä vihreessä laatikossa jossa on pandan kuva.
-Hubbabubbaakin on semmosessa punasessa paketissa ja keltanen teksti.
-Pirkka amppareitakin kyllä löytyy kaupoista, ei ne minnekään oo hävinny...=)
-Friscoa myydään vaan tarjouserinä, ei juuri muuten ole saatavilla.
-Cocista lasipullossakin löytyy. normaalina ja lighttina. 0.35 litraa/pullo
-Kipparin piipuista en oo varma, mutta jotain lakupiippuja meillä ainakin on myynnissä.

Ite kaipaan kans niitä jenga (kierre-) mehujäitä ja pyramidi pillimehuja...=) ne oli pentuna ihan pop...=)

Fazerilta vastasivat että lakritsinmakuiset turkinpippurit ovat poistuneet tuotannosta liian pienen menekin johdosta. :itku:

Jos meinaat niitä Kariniemen Fileitä,niin taitaa olla S-Ryhmän yksinoikeus nykyään.Kouvolan Prismassa oli varmaan 100 pakettia. Ja aivan helv.hyvää BarBarin Barbecue kastikkeen kanssa,käyttäisin kyllä Masterpieceä,mutta kun ei Suomesta saa.
punttiantti sanoi:
Pippuri kana fileet.
Uncle bens chili kastike jota laitettiin jauhelihan sekaan.

Golden Capin Dark-cider. Se oli kuin nestemäistä karkkia. Viime vuonna sitä oli. Muistan tämän koska olin intissä ja joka ikinen iltavapaa tuli näitä ostettua ja jopa juotuakin. Mutta missä ne nyt on?!
Toinen oli muistaakseni Estrellan valmistamaa Sour Cream&Onion-yhdistelmä, jossa sipsit oli triangelin mallisia. Tiiättehän, vanhojen länkkärien ruokakello. Noita kun vielä sais, niin leffailta ei voisi olla parempi :kuola:

Geckonen sanoi:
Golden Capin Dark-cider. Se oli kuin nestemäistä karkkia. Viime vuonna sitä oli. Muistan tämän koska olin intissä ja joka ikinen iltavapaa tuli näitä ostettua ja jopa juotuakin. Mutta missä ne nyt on?!
Toinen oli muistaakseni Estrellan valmistamaa Sour Cream&Onion-yhdistelmä, jossa sipsit oli triangelin mallisia. Tiiättehän, vanhojen länkkärien ruokakello. Noita kun vielä sais, niin leffailta ei voisi olla parempi :kuola:

Jees, muistan kyllä noi Estrellan Sour Cream&Onion-sipsit, olivat aivan törkeen hyviä. Taffel Ranchit olivat myös aivan loistavia, ei ole niitäkään vähään aikaan kaupoissa näkynyt.

Joona sanoi:
Valion banaani-kinuski. Ihan älyttömän makeaa ja hyvää jäätelöä. En muista koska lopettivat valmistuksen. Taisin olla ainoa, joka sitä söi.
Polkagris (? kuinka kirjoitetaankaan) -jäätelö. Söiköhän tätäkään kukaan muu kuin meikäläinen, kun sen valmistus lopetettiin.

fittis sanoi:
Valion uuniomena-jogurtti :kuola: Se oli ihan mielettömän hyvää...
:kuola: ^ 10

Uncle Ben`s sweet&sour riisi risotto härveli, en oo törmänny enää varmaan vuoteen. Oli taivaallisen hyvää broilerin jauhelihan kanssa. Ja yks minkä katoaminen raastaa sydäntäni on tuo tuote avatarissani:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom