Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
newberry sanoi:
Itsekin olen kaiholla muistellut sitä ainoaa hyvänmakuista einespizzaa ikinä, eli HK:n pepperonia.

Tää se oli. Siis niin hyviä pitsoja ei oo ollut ikinä. En malttanu laittaa ees mikroon vaan söin suoraan paketista!

:kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jesuiitta sanoi:
Nykäs-Masa siideri! :kuola:

Jätkät usko! :lol2:

Mulla on sitä avaamaton pullo. Joskus otan siitä vielä kovat rahat. Naurakaa vaan, mutta luulisin, että noita ei kovin paljoa ole avaamattomia pulloja?

Miettikääs mitä maksaisi nyt joku korkkaamaton "Paavo Nurmi in American tour" cocacolapullo...

Elchubagabra sanoi:
Mulla on sitä avaamaton pullo. Joskus otan siitä vielä kovat rahat. Naurakaa vaan, mutta luulisin, että noita ei kovin paljoa ole avaamattomia pulloja?

Miettikääs mitä maksaisi nyt joku korkkaamaton "Paavo Nurmi in American tour" cocacolapullo...

Mulla löytyy pullo Linda-siideriä :D

Orange lonkku. En muista firman nimeä, mutta tää oli halpaa ja helvetin hyvää (kylmänä). Mikään ei ollut parempi tapa loiventaa / alottaa 2. päivää kun kylmä, huurteinen Orange lonkero :kuola:

Muistaako joku R-kioskin Black Pete-patukat (musta levy oranssissa paketissa) Koko lärvi aivan musta, kun sellasen oli syönyt. R:llä oli kans niitä pitkiä kovia tankoja, olisko ne ollut jotain drakula-tankoja.

vilho_kanuuna sanoi:
R:llä oli kans niitä pitkiä kovia tankoja, olisko ne ollut jotain drakula-tankoja.

Jos siinä tangossa oli sisällä ohut noro salmiakkijauhoa niin nimi taisi olla "patu".

Jotkut jäätelöt, mitä syötiin lusikalla ja ne oli auton muotoisessa muovikipoissa. Kipot oli erivärisiä ja niillä oli hyvä tehdä hiekkakakkuja. Tästä joku päälle kymmenen vuotta. :)

Pringles cheez ums oli ihan hitti. Näitä oli kerran kyläkaupassa pari vuotta aikaa, mutta enää en löydä oikein mistään. Aivan perkeleen hyviä oli!

orsilla sanoi:
Oikea t-bone steak on nautaa (tosimiehet käyttävät myös biisonia) :kuola:

Sika... luin justiinsa ennen pakkikseen tuloa jonkun artikkelin sikalasta, niin jäi possuttelu päälle. Tarkoitin kyllä nautaa... eikun takasin bilsan tunneille!

Stratos-suklaapatukat oli kyllä aivan parhaita ja Friscon Guaranaa tuli kaverin kanssa maisteltua "useampiakin" pulloja :D

Kyllä Dr. Pepperiä saa ainakin useimmista Cittareista ja joistain muistakin K-kaupoista...

vilho_kanuuna sanoi:
Orange lonkku. En muista firman nimeä, mutta tää oli halpaa ja helvetin hyvää (kylmänä). Mikään ei ollut parempi tapa loiventaa / alottaa 2. päivää kun kylmä, huurteinen Orange lonkero :kuola:

Veit sanat suustani :thumbs:

taisto sanoi:
Jos siinä tangossa oli sisällä ohut noro salmiakkijauhoa niin nimi taisi olla "patu".

Joo se salmari oli äkäistä ja nimi oli Patupatu.

Maraboun Milkinis-suklaa. Piece of heaven :)

EDIT: Aijoo! Muistatteko semmosia Ritari Ässä ( :david: )-karkkeja jotka oli tosi pienissä auton muotoisissa rasioissa? Ne oli hyviä! Aina ku oltiin iskän kans pienenä luontoretkellä metsässä niin sillä oli noita mukana. Sisko ei saanukaan karkkia ku jäi äitin kans mökille, vähän olin onnellinen ku vain MINÄ sain karkkia :D

japa sanoi:
Jep silloin kun kuulin että Souther Comfort viskilikööri poistuu alkon valikoimasta niin kävin ostamassa sitä 5 pulloa(ei ollut varaa enempään) mutta ei ne riittäny kuin vuodes. Jos niitä olisin pitempään säilöny niin niissä olisi varmaan ruennut lasi maistamaan :D
UK:sta nayttaa viela saavan, tuli jossain kotipileissa maistettua, tosin ei mun makuun..

Punainen Frisco - legendaarinen voimmajuoma, jonka avulla Kari "Murikka" Torniainen ei päihittänyt Tony "Emakko" Halmetta. Juoma nauttii kulttimainetta Team Hollolan sivuilla . Helmeilevä ja kuplivan hedelmäinen jälkimaku. Yli kuuden desin huikissa on vaikea olla sanomatta ÄÄÄÄÄHHH tömpsäyksen päätteeksi.

murikka7.jpg

tai jos ei toimi: http://www.geocities.com/teamhollola/murikka7.jpg

Onko Friscon limppareita yleensäkkään enää olemassa? Ennen niitä oli about 10 eri makua, nykyään en ole nähnyt pitkään aikaan.

Sam79 sanoi:
Tietääkö kukaan saako mistään enää keltaisessa pussissa olevia turkinpippureita? Laivalta tuli joskus raahattua mutta ei ole näkynyt vähään aikaan.

Aih. Nostetaan tämä ylös. Noita olen itsekin etsinyt useaan kertaan ja kai ne on kadonnut:(

Ruutibubbis-purukumit, salmiakkijauho pitkässä muoviputkilossa, pyramidimalliset mehutetrat, pina colada -limppari, punaiset Handy-mehujäätelöt, Asterix-mehujäätelöt, Mac-mehujäätelöt, ne kitaranmuotoiset Super-tikkujäätelöt (en ole varma nimestä, mutta niihin oli integroitu jotain nonparelleja ja mainos lupasi jäätelöiden nostavan sinut lentoon, huh), sekä vanha kunnon Ruusu-suklaa. :(

(Paluu 80-luvulle)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom