Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Rymdiä olen itsekkin kaipaillut, mutta ei taitaisi mennä sen aikaisella koostumuksella läpi tämän päivän vaatimuksista. Jamboa muuten saa nykyisinkin, mutta maku on suolesta eli ei sitä wanhaa hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Guaranalimun perään kaipailtiin tosi pitkään.. Nykyäänkin tulee välillä muisteltua :)

Mä kaipaan Mustafa -tikkujäätelöä. Se lakritsisydän siellä keskellä oli jotain aivan mielettömän ihanaa :kuola:

Samoin tomaattisipsit (taisi olla Taffelin) ja sitten ne jugurttiraekarkit, joita oli kaupoissa jonkun aikaa ja sitten katosivat..

Kyllä sitä usein kaipaa vanhoja hyviä aikoja, ku kaupasta sai kaikkea kivaa ;)

Dr.Pepper oli penskana lempijuoma ja harmitti kun hävisi kaupoista.
No joku aika sitten paikalliseen kauppaan ilmestyi tuota ja innoissani ostin, mutta en pystynyt juomaan puoliakaan tölkistä kun meinasi tulla :urjo:

Vaaleanpunainen käden muotoinen mehujää missä oli etusormi ojossa, ai että oli hyvää. Nimi taisi olla Licks???

Minä olen kyllä ihan tyytyväinen jos Tohtori Pippuria ei enää kaupoissa näy. :urjo:

Mutta myydäänkö missään enään liitulakuja? Ei ole sattunut silmään pitkiin aikoihin.

Ärrällä oli aikoinann sellasta "vamppyyri"purkkaa. Eli sellanen iso musta kuula joka oli aivan pirun hyvää. Maku oli sellanen ovelan kirpeän "tulinen"

Valion banaani-kinuski. Ihan älyttömän makeaa ja hyvää jäätelöä. En muista koska lopettivat valmistuksen. Taisin olla ainoa, joka sitä söi.

horroroso sanoi:
Mutta myydäänkö missään enään liitulakuja? Ei ole sattunut silmään pitkiin aikoihin.

Pusseissa en ole nähnyt myytävän, mutta monien kauppojen (ja tietenkin Makuunin) irtokarkkivalikoimiin kuuluu liitulakut. :kuola:

Marinoimattomia kokolihatuotteita on vaikea löytää mistään järkevään hintaan.
Varsinkin kanan marinadit on syvältä.

Spinns & Wheels- ja Salsa-sipsit, ja Raffelit joissa oli juustomaustetta.

Hubba Bubba purkka, vai miten se nyt kirjoitetaan.
Sitä aina junnuna lauantaisin karkkipäivänä ostettiin, ja sitten puhaltelemaan niitä megepurkkapalloja.

horroroso sanoi:
Minä olen kyllä ihan tyytyväinen jos Tohtori Pippuria ei enää kaupoissa näy. :urjo:

Höh, ei sun oo sitä pakko ostaa vaikka sitä kaupoissa olisikin.

Täältä päin löytyy AINAKIN anttilan k-supermarketista. Cittarissakin varmaan on.

Timbe sanoi:
-En muista nimeä, mutta sellanen spiraalin muotoinen vihreä mehujää
Se oli jenga ja olipa muuten hyvää :)
Sitä sai myös oranssina mutta se ei ollut niin hyvää kun vihreä!

screwdriver sanoi:
Hubba Bubba purkka, vai miten se nyt kirjoitetaan.
Sitä aina junnuna lauantaisin karkkipäivänä ostettiin, ja sitten puhaltelemaan niitä megepurkkapalloja.

..kavereitten kanssa skabailtiin, kenen suuhun mahtuu eniten hubba bubbaa..
edit: huom! siis n.5-vuotiaana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom