Kauanko olet salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hehe, täältä tuntuu löytyvän aina jonkun signaturesta tekstiä minkä itsekin on joskus bongannut ja pitänyt hyvänä sloganina :D

Onneks signatureasioissa mä olen omaperäinen, eipä ole muilla:)

45-70min.. jo useampi vuosi tullut käytyä, niin aikalailla sama ajallinen kesto,
poislukien treeneissä paskanjauhamiset tuttujen kanssa, sillon venähtää..

Kaksjakosella minsan palautuksilla aika tarkasti 80-90 min, joskus menee pitempään jos testailee uusii liikkeitä tai innostuu tekee ylimäärästä. Mahtuu 9-10 liikettä ja kaikissa 3 sarjaa. Välillä tietty apuliikkeet supersarjoina.
Tuohon vielä näin kesän alla 10-30min aerobista päälle, ja yhteen reeniin saadaan uhrattua saunan kera 2-3h.

Hyvin oon nyt dietilläki jaksanu vetää ton setin läpi ottamalla ennen eeniä 1/2 dl maltoa ja cofun :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heittäkääpä muten joku linkkejä tutkimuksiin koskien testotasojen laskua pitemmässä reenissä ja testotasojen vaikutukseen lihaksen kehityksen kannalta yleisestikin.. jos vaan joltain löytyy?

Lämmittelyt 5min(kuntopyörä/soutu)
Treeni 60-70min(riippuu jaosta, nyt 2-jakoinen ja hieman omaan makuun ylipitkä treeni)
Loppulämmöt kuntopyörällä 5min

50-70 minuuttia menee yleensä. Jalkapäivänä saattaa mennä enemmänkin, riippuu kuinka paljon innostuu kyykkäilee.

Ohjelma tällä hetkellä 4-jakoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom