Kauanko olet salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ruvennu ottaan vähän paremmat lämmöt niin aikaa menee lähemmäs pari tuntia:
alkulämpö + lyhyt venyttely: 10-15min
itse reeni: 1h-1h15min
pidempi venyttely + loppulämpö: 10-15min

Pitäs ehkä vähän yrittää lyhentää.

Mulla menee ilman lämpöjä lähes aina noin 1,5h. En ymmärrä miten se on mahdollista, kun treenaan kellotarkasti (itse asiassa lyhyemmillä tauoilla kuin pitäisi) G6:sta. Turhauttavaa on myös se, että jaksan keskittyä kunnolla olkapääreeniin asti, jonka jälkeen treeni alkaa olla "nopeasti nyt vaan alta pois" -tyylistä. Liian "kiireinen" mies. Keskittymistä vähän paransi viimeksi tosin se, että lyhensin taukoja entisestään sykkeen korkealla pitämiseksi ja sain kunnon hien pintaan, pysyi mieli virkeänä.
Ps. mikä siinä on, kun kyykätessä soijaa lentää ihan törkeesti, mutta koko muun treenin ajan ukko on lähes kuiva, vaikka treenaan niin kovaa kun vaan pystyn?

Jalan lihakset on niin isot lihakset ja kyykky rasittaa niitä oikeastaan kauttaaltaan. Ollaan kulutuksessa ja rasituksessa ihan eri lukemissa kuin jossain hauiskäännöissä.

En treenaa salilla mutta treeneihin menee lämmittelyineen ehkä vajaa 1h30min. 1-jakoista kun vääntää niin pitäis varmaan vielä vähän paremmin lämmitellä...

Minä treenailen 2-jakoisella 2-on 1-off. Yhdessä treenissä yleensä 6 liikettä, 3 työsarjaa per liike. Kaikki liikkeet supersarjoina (esim penkki-vatsa) ja lepäilyä liikkeiden välillä sen mitä suorituspaikalta toiselle kävelemiseen menee. Yhteen treenikertaan menee lämmittelyineen 30-40 min. Ennen muinoin tuli salilla luuhattua usein parikin tuntia hinkkaamassa mutta nykyään en voisi kuvitellakaan nylkyttäväni salilla tuntitolkulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom