Kauanko olet salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jostain olen lukennut, että aloittelevista harrastajista lopettavat yleisemmin ne, joiden treenit kestävät yli tunnin. En nyt muista mistä tuon luin, mutta taisi olla ihan oikea tutkimus.

Omien treenien osalta olen pyrkinyt siihen, että salireissu vie matkoineen korkeintaan puolitoista tuntia. Varsinaiseen treeniin menee siitä noin 60-75 minuuttia.

Abauttiinsa siinä se tunti menee, nyt viime kuukausina 30-45 min. kun on ollut muita kiireitä. Yleensä tulee itsekseen reenailtua, että saa samalla ajateltua ja pääsee sitten poieskin ajoissa. Tai sitten velipoijjaan kanssa, joka on samanluontoinen.

ohjelmani on
1.d. hauis, vatsat n.1h
2.d. rinta, ojentaja, olkapää(etu) n.1h
3.d. selkä, jalat, olkapää(taka) n.1,5h
4.d. lepo
5.d. sama kuin 1.d
6.d. sama kuin 2.d
7.d. sama kuin 3.d
8.d. lepo

riippuu aivan päivästä.

Mielenkiintoinen jako, mahtaa reidet pullottaa :D

Biitsii biitsii, hc;na tai ei ollenkaan :lol2::david::david::lol2:

ohjelmani on
1.d. hauis, vatsat n.1h
2.d. rinta, ojentaja, olkapää(etu) n.1h
3.d. selkä, jalat, olkapää(taka) n.1,5h
4.d. lepo
5.d. sama kuin 1.d
6.d. sama kuin 2.d
7.d. sama kuin 3.d
8.d. lepo

riippuu aivan päivästä.

Mielenkiintoinen jako, mahtaa reidet pullottaa :D

Biitsii biitsii, hc;na tai ei ollenkaan :lol2::david::david::lol2:

Jos tohon haba-vatsa päivään saa tunnin tuhlattua niin tossa on varmaa 15-20 sarjaa hauista per treeni

Mjaah, katsotaanpas:

• Lämmittely 10min. Yleensä kuntopyörä, hölkkä tai soutulaite.
  • Alkuvenyttely 15min. Koko kroppa läpi
  • Treenit 90min. Yleensä 5-8 liikettä, kussakin 4-5 sarjaa. Parin minuutin tauot sarjojen välillä (jalkaliikkeillä pidempitä taukoja).
  • Loppuvenyttely 5min. Venytän vain treenatut lihasryhmät.
Eli tuonne 2h tienoille + matkat siihen päälle menee. Ehkä liian pitkään menee salilla. Työpäivän jälkeen melko tehokkaasti vapaa-aika käytetty salireissun jäljiltä. Vaan eipä tuossa puoli tuntia suuntaan tai toiseen taida paljon tilannetta muuttaa.

Mjaah, katsotaanpas:

• Lämmittely 10min. Yleensä kuntopyörä, hölkkä tai soutulaite.
  • Alkuvenyttely 15min. Koko kroppa läpi
  • Treenit 90min. Yleensä 5-8 liikettä, kussakin 4-5 sarjaa. Parin minuutin tauot sarjojen välillä (jalkaliikkeillä pidempitä taukoja).
  • Loppuvenyttely 5min. Venytän vain treenatut lihasryhmät.
Eli tuonne 2h tienoille + matkat siihen päälle menee. Ehkä liian pitkään menee salilla. Työpäivän jälkeen melko tehokkaasti vapaa-aika käytetty salireissun jäljiltä. Vaan eipä tuossa puoli tuntia suuntaan tai toiseen taida paljon tilannetta muuttaa.

Helvetti kun itsekin malttaisi venytellä. Tulee vaan tehtyä pieni keppijumppa ja kerran pari lammittelyjä per liike.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko osallistua:
-10 min, polkupyörällä salille
-10 min, alkulämmittely koko kroppa läpi mm. rinnalleveto&tempaus
-70 min, itse treeni
-20 min, venyttelyt salilla
-10 min, polkupyörällä kotio
ELI
kahden tunnin kieppeillä treenataan.

kävellen salille 5min
Kuntopyörä/soutu 2min
kyykkyä mavea penkkiä js-row tangolla 5min
treeni 30min
kävellen kotia 5min

Sali löytyy työmatkan varrelta, joten periaatteessa sinne menoon ja tuloon ei mene ylimääräistä aikaa. Itse salitreeniin kuluu vaihtelevasti 50 - 80min. Tuntiin olen kuitenkin nuo treenit alkulämmittelyineen pyrkinyt sisällyttämään, koska sen ajan jaksaa treenata tehokkaasti alusta loppuun. Joskus tulee jäätyä suustaan kiinni ja sitä mukaa tauot sarjojen välillä venyy ihan kohtuuttoman pitkiksi ja jossain vaiheessa se alkaa jo itseäkin ärsyttämään ja koko treenifiilis kärsii...;)

Vaatteiden vaihto: 5min
Lämmittely: 10min
Treeni: ~75min
Polkupyörä loppuun: 5min
Venyttely: 5-10min
Suihku ja vaatteet: 10min

Yhteensä siis melkeen 2h.

Näin menee jos ei ole ruuhkaa salilla, eikä kavereita keiden kanssa rupatella. Jos näitä "häiriötekijöitä" on, niin sitten homma saattaa venyä pahimmillaan yli 2,5 tunnin.

Meiän sali on sellanen pieni kunnan oma sali, jotenka tuun sinne aina valmiina salivaatteissa, eli ei riisuttavaa
lämmittely 10-15min
Itse treeni 30-60min

ja kotiin... :D

Jep samoilla linjoilla, elikkä 2 tuntia menee helposti..Lisäksi pieni lenkki päälle jos joku frenq sattuu olemaan mukana..
Matkaa kuitenkin on salille sen verran, että ei siellä jaksa huvikseen alle tunnin reeniä käydä vetämässä...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom