- Liittynyt
- 11.10.2012
- Viestejä
- 2 254
Mukavaa lueskeltavaa, jengi jakaantunut selvästi kahtia ja sydänverellä puolustetaan omaa kantaa. Keskustelu ei kuitenkaan tunnu olevan katumaasturit vs. muut autot vaan neliveto vs. vajaaveto. Onkohan tämä tarkoituskin? Itsellä on harkinnassa A6 2.0TFSI Avant Quattro ja mielelläänhän sen nelivedon autoon ottaa, vaikka ei pärjäämisen kannalta niin välttämätön olekaan. Citymaasturia en ottaisi, pienemmät sisätilat, korkeampi (suhteessa suurempi kulutus) ja useissa tapauksissa aika vaatimaton neliveto eivät minua kiinnosta. Korkeus on toisaalta mukava ominaisuus; onhan se miellyttävää istua vähän korkeammalla kuin muu liikenne, mutta ei minulle niin paljon lisäarvoa tuova ominaisuus että citymaasturin ostaisin.
. Jännä muuten ku en oo tajunnut sitä pointtia et tuota kiihtyvyyttä korostetaan nelikoilla talvella, mut sit jos sul o 5 sekkaa(tai alle) 0-100 kiihtyvä auto ja teet sillä kesällä normaalin kiihdytyksen ni ihmeellistä ku ne muut autot näkyy 100 metriä kanssa siellä perässä. Jos tekis täyskaasutuksen ni ne ois kilometrin perässä ;). Pakko edelleen todeta et edellinen auto oli torsen nelikko jossa oli tehoa tuplat noihin perusnaftamaastureihin. Siltikään en kokenut sillä kertaakaan samaa ajamisen iloa kun bemarin kanssa. Olkoo vaikka 6 kuukautta metri lunta maassa, mut tänne tulee kesä vielä ja ajamisen ilo. Siihen asti hankin ajamisen iloa ylläolevan videon innoittamana :D.