tuleeko tieto kokemuksen syvällä rintaäänellä vai onko pelkkää spekulointia?
Mun mielestä kuullosti haaveilulta;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etu- tai takavetoinen auto on vähän kuin 10-senttinen mulkku. Kyllähän sillä toki ajomies pärjää, mutta 20-senttisellä on 'haastavissa oloissa' vain paljon mukavampi operoida.
Kyl se on just päinvastoin. maasturilla sdp kirja esiin ja vetskari auki ja se 10 senttinen mahtuu naiseen ku naiseen. Mitään suurta tyydytystä ei kumpikaan saa, mut elätte onnellisen tietämättömänä paremmasta. 20 senttinen on sillä porsche kuskilla. Ei sovi kaikkiin naisiin, mut ei sitä oo tarkoitettukaan kaikille. Vain harvoille ja valituille. Mut sit kun se valittu löytyy on meno edes kerran kunnollista :D
No en mä vielä lähtis keuimaan, että ajo-ominaisuudet kuitenkaan vastais kunnon autoa. Googlaappas ringin kierrosaikoja. Siellä on mm. tällaisia superautoja rangen edellä: zafira, astra, corsa, golffi ja focus.
On, mutta parkkeeraaminen voi olla vähän hankalahkoa kun paikkoja ei ole ja jos on, niin on aika sössöä. Parkkihalliin vain. 4 aikaan kannattaa sitten varata aikaa tonne ruuhkaan, nimittäin siellä pääsee about 2 autoa / valo etenemään.Mun pitäis huomenna lähteä käymään helsingissä. Onko sinne mitään mahdollisuutta päästä vajaavedolla vai pitäisikö suosiolla jäädä odottamaan kevättä?
Ihan asiallisesti tuntuu vetävän toi GT-luokan Coupekin, jos toi nyt on semmonen toi Bemari?
.
Odottelen edelleen sitä videota jossa Honda CR-V ajetaan puolitoistametrisen lumipenkan päälle. Mikä kestää?No vaikka siten et samalla tavalla sellainenkin tohon ois kiikkunut vai mikähän sun mielestäsi olisi olennaisin este asialle?
Odottelen edelleen sitä videota jossa Honda CR-V ajetaan puolitoistametrisen lumipenkan päälle. Mikä kestää?
Subaru Outback tai Forester olis kyllä kova auto, harkitsisin vakavasti joskus laittavani itselleni jos niitä ei olisi muotoillut apina. :(