- Liittynyt
- 28.12.2006
- Viestejä
- 12 893
Tuossa tilanteessa ois ollu nimittäin jo 0-100 6s GT Coupella ihmeissään.
0 - 100 6s GT Coupessa nyt ei ole edes vetokoukkua että jäis tuo Hupen temppu tekemättä kesälläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa tilanteessa ois ollu nimittäin jo 0-100 6s GT Coupella ihmeissään.
0 - 100 6s GT Coupessa nyt ei ole edes vetokoukkua että jäis tuo Hupen temppu tekemättä kesälläkin.
Allaoleva video näyttää myös sen, että 4sec 0-100 coupe on tarkoitus ajaa tuollailla takaperin. Näköjään kulkee paremmin. Esimerkkinä jopa kaksin kappalein cuupeja.
Siinä ei paljoa nelivedot (kummassakaan) taida auttaa jos lähdetään kesärenkailla sohjoiseen ylämäkeen.
toi on vähän ku Top Gearin maasturitesti BMW vs. Land Rover. Äkkiä se Bemari on "paskempi" kun pistetään kesäslicksit alle.
Aii uusi video! Tervetuloa netin ihmeelliseen maailmaan!
Korjasin. Ehdotan että jatkossa puhumme nelivetoautoista aina isolla alkukirjaimella eli Auto. Silloin ei tarvitse selitellä vajaavetoisuutta ja nelivetoisuutta kun jokainen ymmärtää että Auto vetää kaikilla pyörillä ja auto taas on vajaavetoinen.
Ja vaikka 0 - 100 6s GT Coupeen olis sellainen jälkikäteen asennettu niin ei sillä varmaan saisi edes vetää noin isoa kärriä :D
Dude. Tsekkaa tän ketjun jutut viimeisten 5(?) sivun ajalta ja päättele sitten kannattaako näitä täällä heitettyjä juttuja ottaa ihan tosissaan :D
Mihis kategoriaan laitetaan toi mun 6s. 0-100 maasturi?
Jenkkien kanssa samaan luokkaan, tehoa on mutta mutkasta mennään suoraan.
Jenkkien kanssa samaan luokkaan, tehoa on mutta mutkasta mennään suoraan.
Etippäs netistä video missä ne testaa tota mun Rangea ringillä, et taida tietää yhtään mistä puhut.
No en mä vielä lähtis keuimaan, että ajo-ominaisuudet kuitenkaan vastais kunnon autoa. Googlaappas ringin kierrosaikoja. Siellä on mm. tällaisia superautoja rangen edellä: zafira, astra, corsa, golffi ja focus.
Etu- tai takavetoinen auto on vähän kuin 10-senttinen mulkku. Kyllähän sillä toki ajomies pärjää, mutta 20-senttisellä on 'haastavissa oloissa' vain paljon mukavampi operoida.