Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
0 - 100 6s GT Coupessa nyt ei ole edes vetokoukkua että jäis tuo Hupen temppu tekemättä kesälläkin.

Allaoleva video näyttää myös sen, että 4sec 0-100 coupe on tarkoitus ajaa tuollailla takaperin. Näköjään kulkee paremmin. Esimerkkinä jopa kaksin kappalein cuupeja.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Allaoleva video näyttää myös sen, että 4sec 0-100 coupe on tarkoitus ajaa tuollailla takaperin. Näköjään kulkee paremmin. Esimerkkinä jopa kaksin kappalein cuupeja.



Siinä ei paljoa nelivedot (kummassakaan) taida auttaa jos lähdetään kesärenkailla sohjoiseen ylämäkeen.

toi on vähän ku Top Gearin maasturitesti BMW vs. Land Rover. Äkkiä se Bemari on "paskempi" kun pistetään kesäslicksit alle.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siinä ei paljoa nelivedot (kummassakaan) taida auttaa jos lähdetään kesärenkailla sohjoiseen ylämäkeen.

toi on vähän ku Top Gearin maasturitesti BMW vs. Land Rover. Äkkiä se Bemari on "paskempi" kun pistetään kesäslicksit alle.

Huppeee, älä nyt periaatteitas myy ja lähde tuolle linjalle.
 
Ja vaikka 0 - 100 6s GT Coupeen olis sellainen jälkikäteen asennettu niin ei sillä varmaan saisi edes vetää noin isoa kärriä :D



Isoa KÄRRIÄ? KÄRRI on housuissas! Tommonen vanha ruosteinen paska kuomulla. Onkohan olemassakaan tuota isompia KÄRREJÄ. Ei tuota kyllä pysty vetämään muulla kun muovisella 150hv sitimaastulilla. Ja Huppelin ajotaidoilla ei todellakaan kannata edes lähteä minkään kärrin kanssa liikenteeseen. Kärrissä ei nimittäin ole nelivetoa, jää pian kiinni.
 
Dude. Tsekkaa tän ketjun jutut viimeisten 5(?) sivun ajalta ja päättele sitten kannattaako näitä täällä heitettyjä juttuja ottaa ihan tosissaan :D

Nehän on nimenomaan luettu :D Toivottavasti saatais nopeesti kunnon Kärrit ni huppeki pystyy käyttää ku ei noilla nykyisillä kärreillä pääse lumessa eteenpäin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[video]http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20121218016994950_v1.shtml?fb_action_ids=4384020791669&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map={%224384020791669%22%3A456919561034648}&action_type_map={%224384020791669%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map=[][/video]
Näyttäis noi "tavallisetkin" nelivedot pärjäävän ihan ok hangessa. Ei tarvitse olla isoa maavaraa tai paljoa vipuja kojelaudassa kunhan vaan ruopii joka nurkasta.
 
Jenkkien kanssa samaan luokkaan, tehoa on mutta mutkasta mennään suoraan.

No vitut :D Kyllä noista löytyy jo niitä ajo-ominaisuuksia, kun puhutaan tehokkaista maastureista. Tottakai se korkea koppi + mahdollinen maavara tietty niitä heikentää, mutta kyllä noissa muuten alustat on kuosissa.

Edit:



Kyllähän tuokin nii'aa, mutta kyllä se suht hyvin mutkaan kääntyy.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Etippäs netistä video missä ne testaa tota mun Rangea ringillä, et taida tietää yhtään mistä puhut.

No en mä vielä lähtis keuimaan, että ajo-ominaisuudet kuitenkaan vastais kunnon autoa. Googlaappas ringin kierrosaikoja. Siellä on mm. tällaisia superautoja rangen edellä: zafira, astra, corsa, golffi ja focus.
 
Ei ole herra Bond tainut koskaan ajaa Rangea :) Itse olen samoin kuin kalliin pään bemareita ja ässä mersuja ja ei kyllä Range häviä ajo-ominaisuuksissa yhtään, päinvastoin.

Toki Range ei ole mikään 0-100 6s GTI kivireki.
 
No en mä vielä lähtis keuimaan, että ajo-ominaisuudet kuitenkaan vastais kunnon autoa. Googlaappas ringin kierrosaikoja. Siellä on mm. tällaisia superautoja rangen edellä: zafira, astra, corsa, golffi ja focus.

Hetkinen, hetkinen! Pääasia on kehua nelivedon ylivertaisuutta (en vieläkään kyllä ymmärrä miksi tässä ketjussa) etu- tai takavetoisiin verrattuna muutamana talvipäivänä kun lunta on vähän normaalia enemmän, EI vetää tähän mitään ajo-ominaisuuksia yms. yms. mukaan! Sillä ei ole mitään väliä miten ne mutkat kulkee kesäsäässä kunhan talvella jää muut autot ainakin kilometrin valoista kiihdytettäessä. Joten pysytäänhän asiassa. PS. Kävin tuossa koeajamassa Audin ja valoista lähdettäessä muilla autoilla ei ollut mitään saumaa! En tosin tiedä auttoiko neliveto hirveästi, kun tienpinta on täälläpäin sulaa asfalttia, mutta todetaan, että auttoi. Jää kaikille hyvä mieli ;)
 
Etu- tai takavetoinen auto on vähän kuin 10-senttinen mulkku. Kyllähän sillä toki ajomies pärjää, mutta 20-senttisellä on 'haastavissa oloissa' vain paljon mukavampi operoida.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom