Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
on autoissa suuria tyyppivikoja, ja niissä eroja, esimerkiksi 06-07 mazda 6 . unohtunu tehtaalla joku massa peltienvälistä...tai jotain ne autot ruostuu kaikki pyöräkaarista täysin mädiksi. aikasempi malli ja seuraavissa ei ole tota vikaa.....

Tämmöisten perustallaajien on selvitettävä hyvin minkä auton ostaa....
Joka jätkällä ei ole varaa+2000e vaihelaatikko remppoihin.....
 
Hyvä ajaa, kulkee hyvin, hiljainen ja syö yllättävän vähän kokoisekseen. Todellinen kulutus sekalaises ajos 8.8-9. Pyöränlaakereita vaihdeltu, 1 oven lukko, etujousi. Siinä taitaa olla vikahistoria. Tyyppivikana ahtimen säätömoottorin rikkoutuminen jonkun öljyn tihkumisen takia. Tämä siis kaikissa V6 CDI:ssä. Itellä tuo ei oo vielä menny.

Huollot maksaa, d-vero maksaa, renkaat maksaa, vähemmänkin kuluttavia autoja on tehty. Yleensä autot ja muut lelut on vaihtunu todella tiheään, mutta kertoo kai jotain aiheesta, että tuo on tontilla pysyny :)
 
Jos tuommosta Sportagea vertaa tilojen puolesta Passattiin (3c) niin onko näissä paljon eroja? Nykyisessä Passatissa on tilat kyllä kohdillaan, joten niistä en paljoa haluaisi tinkiä. Maasturiin oletettavasti mahtuu tavaraa ihan hyvin, silloin kun sellaista tarvetta on. Mitä muita varteenotettavia vaihtoehtoja on maasturiluokassa jos katselee käytettyä pari vuotta vanhaa alle 50000km veivattua peliä? Yrittänyt tuossa valmistajien sivuja selailla läpi, mutta onhan siinä tekemistä.
 
Kai se on ihan ok. Hyundai ix35 toinen. Takuut hyvät.

Oon kirjottanu ennenki mutta kirjoitan uudestaan. Syvä myötätunto niitä kohtaan, jotka ix35 on omaa rahaansa sijoittaneet. Se keskikonsolin/kojelaudan kitinä alkas vituttamaan jo ensikilometreillä ja ajolinjan pitäminen mutkissa oli erittäin hastavaa kun auto keinui ja vaappui kuinka sattuu. Oli vuokrapirssinä Saksasta Italiaan ja takaisin, ~1000km muistaakseni oli pakko kestää. Ei taida tommilla omaa kokemista jos jollekii suosittelit tai sitte toi oli vaan vitsi :) auto oli täysin puhdittomalla 2-litran koneella, tuli uus vuoden -12 malli.
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon kirjottanu ennenki mutta kirjoitan uudestaan. Syvä myötätunto niitä kohtaan, jotka ix35 on omaa rahaansa sijoittaneet. Se keskikonsolin/kojelaudan kitinä alkas vituttamaan jo ensikilometreillä ja ajolinjan pitäminen mutkissa oli erittäin hastavaa kun auto keinui ja vaappui kuinka sattuu. Oli vuokrapirssinä Saksasta Italiaan ja takaisin, ~1000km muistaakseni oli pakko kestää. Ei taida tommilla omaa kokemista jos jollekii suosittelit tai sitte toi oli vaan vitsi :) auto oli täysin puhdittomalla 2-litran koneella, tuli uus vuoden -12 malli.

Mä ajelin päivän ja olin oikein tyytyväinen hinta/laatuun. Eihän se mikään ajajan auto olekaan. Automaattivaihteisto vaan puuttui.
 
Mä ajelin päivän ja olin oikein tyytyväinen hinta/laatuun. Eihän se mikään ajajan auto olekaan. Automaattivaihteisto vaan puuttui.

Hetkinen, se on hinnat alkaen 33490 euroa! Ei sillä hinnalla saisi uusi auto rämistä ja vaappua + olla tehoton ja kuluttaa paljon polttoainetta.

edit. Pahoittelen edellisen postaukseni yhdys sana virhettä. Ei sais kaljapäissään edes yrittää kirjoitaa junassa kännykällä.
 
Okei, oon ostamassa seuraavaksi joko Hybrid Touareggia tai Porsche Macania. Antakaas palaa kaikki vitun typerät listat tyyppivioista. Sit mä luen sitä kuin piru raamattua enkä osta kun Corollan korjaaminen on halvempaa. NE ON YKSILÖITÄ JOKAINEN AUTO.

Tossa Audissa 170hp suuttimet poksahtaa 150 tonnin kohdalla ja 140hp versiossa 170 tonnin kohdalla, mitä vitun välii? Mä etin teille 140hp Audin, josta on lauennut kaikki alle 50 tonnin.
Vaan kun ei puhuta mistään 30tuhannen km eroista vaan siitä että noi 140hp suuttimet toimii varmaan 90% yli 300tuhatta km ja siemenssin 170 toimii n 100tuhatta km. Noissakin on vielä sellainen vittumainen puoli että todennäköisesti jäät 4 kertaa tielle noiden takia jos et ennakoi ja vaihda kaikkia kerralla, ja rempan hintahan on suunnillleen sama kuin koneremontti 2.0tdi:hiin. Ja noihin suuttimiin ei vaikuta paskan vertaa ajotyyli koska ne on jo alkujaan huonoja..

Mainitsin myös akselin rikkoutumisen joka on tyyppivika tietyissä moottorityypeissä, vahvemman vaihtaminen maksaa 400€ jos se menee paskaksi hintaa tulee minimissään 1700€ kallein remontti minkä WW on reportoinut on 3500€. mut urpoahan se on asioista ottaa selvää.

edit. ja kyllä ajotyyli vaikuttaa paljon kaikkeen mutta ei se sentään poistasuunnitteluvirheitä
 
Se on todellakin urpoa ottaa asioista selvää, koska siitä ei tule hullua hurskaammaksi. Joka autossa on aina vikaa jos jostain meet lukemaan. Joten siinähän ootte sitten ilman kun mitään ei voi ostaa. Mä nään auton ja sen käyttötuotteena, te näätte sen vikalistana. Herätkää nyt saatana.
 
Se on todellakin urpoa ottaa asioista selvää, koska siitä ei tule hullua hurskaammaksi. Joka autossa on aina vikaa jos jostain meet lukemaan. Joten siinähän ootte sitten ilman kun mitään ei voi ostaa. Mä nään auton ja sen käyttötuotteena, te näätte sen vikalistana. Herätkää nyt saatana.
Ehkä sen takia täällä ajellaan Corollilla:D
Tosin ei nekään nyt täysin viattomia ole:jahas:
 
Perussuomalaista ajattelua aina paskan etsiminen kaikesta. Mä kun haen uutta autoa, en koskaan ole etsinyt mitä vikaa siinä merkissä on, vaan mikä siinä on siistiä. Ainoa mitä harmittelen, on käytettyjen kohdalla varustelun puutteet, ne kun ei koskaan mene ihan nappiin. Pitäis ostaa vain uusia. On täysin sairautta katsella vikalistoja ja ressata sitten siitä. Se kun on aivan tuuria sattuuko omasta jotain laukeemaan. Ja jos laukee, niin onko se sitten joku yllätys? Autoissa hajoaa AINA jotain.
 
Ei, kyllä musta on todella urpoa miettiä vain vikoja kun autoa ostaa. Semmoista autoa kun ei olekaan, jossa ei ole jotain vikaa. Ja se, että jossain vikalistassa on joku vika, ei meinaa hevonvittua että se omassa sitten menisi ikinä.

Ymmärrän kyllä miken pointin, ja soveltaisin sitä itsekkin jos olisi edes hieman enemmän likvidiä varallisuutta. Tällaisen perusduunarin on pakko miettiä mahdollisia huolto/korjauskustannuksia. Toisaalta menee aiheen ohi kun ei tällainen perusduunari varmaan koskaan kykene mitään kunnon katumaasturia ostamaankaan.

e. siis totuushan on kuitenkin, että tietyn segmentin/merkin autoihin, jos katsotaan tilastollista todennäköisyyttä, sattuu suuremmalla todennäköisyydellä vika jonka korjaaminen maksaa sen 1-3kk nettopalkan. Mun nykyiseen fiiattiin uusii kuukauden nettopalkalla varmaan moottorin apulaitteineen ja voimansiirron kokonaisuudessaan.
 
Hetkinen, se on hinnat alkaen 33490 euroa! Ei sillä hinnalla saisi uusi auto rämistä ja vaappua + olla tehoton ja kuluttaa paljon polttoainetta.

edit. Pahoittelen edellisen postaukseni yhdys sana virhettä. Ei sais kaljapäissään edes yrittää kirjoitaa junassa kännykällä.

27te ovh. Jos mä tarttisin kokoa ja hyvän takuun omaavan auton niin kyllä tuon ja Sportagen kävisin katsomassa. Se siitä. Toki esim. X6 oli sata kertaa parempi joka mielessä, mutta hintakin oli sitten ainakin kolminkertainen :)

Korjausjuttuja miettisin jos olisin ostamassa vanhempaa. Uusi tai uudehko ja liikkeestä ostettuna on aika turvallinen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom