Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tääl oo ketää ML kuskia ?
Ei kai niissä vikoja ole kun tommoista autoa käytetään merkkihuollossa säännöllisesti, kun taas halpoja rassataan itse.Taitas olla vikatilastojen perusteella (katsastus) tuollainen Audi Q5 se järkivalinta.
Taitas olla vikatilastojen perusteella (katsastus) tuollainen Audi Q5 se järkivalinta.
Kai se on ihan ok. Hyundai ix35 toinen. Takuut hyvät.
Oon kirjottanu ennenki mutta kirjoitan uudestaan. Syvä myötätunto niitä kohtaan, jotka ix35 on omaa rahaansa sijoittaneet. Se keskikonsolin/kojelaudan kitinä alkas vituttamaan jo ensikilometreillä ja ajolinjan pitäminen mutkissa oli erittäin hastavaa kun auto keinui ja vaappui kuinka sattuu. Oli vuokrapirssinä Saksasta Italiaan ja takaisin, ~1000km muistaakseni oli pakko kestää. Ei taida tommilla omaa kokemista jos jollekii suosittelit tai sitte toi oli vaan vitsi auto oli täysin puhdittomalla 2-litran koneella, tuli uus vuoden -12 malli.
Mä ajelin päivän ja olin oikein tyytyväinen hinta/laatuun. Eihän se mikään ajajan auto olekaan. Automaattivaihteisto vaan puuttui.
Vaan kun ei puhuta mistään 30tuhannen km eroista vaan siitä että noi 140hp suuttimet toimii varmaan 90% yli 300tuhatta km ja siemenssin 170 toimii n 100tuhatta km. Noissakin on vielä sellainen vittumainen puoli että todennäköisesti jäät 4 kertaa tielle noiden takia jos et ennakoi ja vaihda kaikkia kerralla, ja rempan hintahan on suunnillleen sama kuin koneremontti 2.0tdi:hiin. Ja noihin suuttimiin ei vaikuta paskan vertaa ajotyyli koska ne on jo alkujaan huonoja..Okei, oon ostamassa seuraavaksi joko Hybrid Touareggia tai Porsche Macania. Antakaas palaa kaikki vitun typerät listat tyyppivioista. Sit mä luen sitä kuin piru raamattua enkä osta kun Corollan korjaaminen on halvempaa. NE ON YKSILÖITÄ JOKAINEN AUTO.
Tossa Audissa 170hp suuttimet poksahtaa 150 tonnin kohdalla ja 140hp versiossa 170 tonnin kohdalla, mitä vitun välii? Mä etin teille 140hp Audin, josta on lauennut kaikki alle 50 tonnin.
Ehkä sen takia täällä ajellaan Corollilla:DSe on todellakin urpoa ottaa asioista selvää, koska siitä ei tule hullua hurskaammaksi. Joka autossa on aina vikaa jos jostain meet lukemaan. Joten siinähän ootte sitten ilman kun mitään ei voi ostaa. Mä nään auton ja sen käyttötuotteena, te näätte sen vikalistana. Herätkää nyt saatana.
Ei, kyllä musta on todella urpoa miettiä vain vikoja kun autoa ostaa. Semmoista autoa kun ei olekaan, jossa ei ole jotain vikaa. Ja se, että jossain vikalistassa on joku vika, ei meinaa hevonvittua että se omassa sitten menisi ikinä.
Hetkinen, se on hinnat alkaen 33490 euroa! Ei sillä hinnalla saisi uusi auto rämistä ja vaappua + olla tehoton ja kuluttaa paljon polttoainetta.
edit. Pahoittelen edellisen postaukseni yhdys sana virhettä. Ei sais kaljapäissään edes yrittää kirjoitaa junassa kännykällä.