Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikään ei ole urpompaa kuin tuomita jotain automerkkiä huonoksi. Semmoista autoa ei olekaan, jossa ei olisi jotain vikaa joskus. Vammaisin mitä ikinä olen missään nähnyt, on joka vitun urvelon laittama kysymys "oon ostamassa sitä ja tätä autoa, mitäs merkkivikoja siinä on?". Vitun perseaukinen, älä osta autoa jos luulet saavasi auton, jossa ei ole vikaa koskaan.
Kummalle Mike kommentoi, mulle vai M_atti:lle..
Noh anyways M_atti:lle. Kyllä se VAG on OMIEN KOKEMUKSIENI MUKAAN ollut ihan hyvä ja turvallinen tie tähän asti. Jos kommentissa oli ironiaa niin se ei tänään valitettavasti osunut, oon niin vitun väsynyt.
Eihän tossa nyt ole mitään typerää, jos on katsomassa jotain tiettyä autoa ja haluaa tietää ko. auton tyyppiviat, että osaa katsella sellaista, jossa ko. viat on mahdollisesti jo korjattu? Voi sanoa, että lähes jokaisessa autossa on näitä tyyppivikoja, osa kalliita, joten on minusta ihan fiksua tiedustella ja etsiä korjattua yksilöä.Mikään ei ole urpompaa kuin tuomita jotain automerkkiä huonoksi. Semmoista autoa ei olekaan, jossa ei olisi jotain vikaa joskus. Vammaisin mitä ikinä olen missään nähnyt, on joka vitun urvelon laittama kysymys "oon ostamassa sitä ja tätä autoa, mitäs merkkivikoja siinä on?". Vitun perseaukinen, älä osta autoa jos luulet saavasi auton, jossa ei ole vikaa koskaan.
Kyyl mun mielestä on vitun paljon urpompaa ostaa auto ilman mitään tietoa siitä, Ja kyllä nykyään voi tuomita aika montakin autoa helvetin huonoksi just näiden tyyppivikojen takia. Enkä mä usko että ketään hirveästi pikkuviat 100€-400€ nappaa mutta kun monilla merkeillä tuppaa olemaan noita tyyppivikoja joiden korjaaminen maksaakin 3kk nettoliksan. Ja siinä vaiheessa kun joutuu perseaukisena ostamaan 10k€ auton luultavasti kannattaa ottaa selvää asioista ettei vaan käy niin että korjauskulut ylittävät auton arvon.
Vagilla mäki ajelen ilman ongelmia, noi nyt oli vain malliesimerkkejä millaisia vastauksia olis saattanu olla luvassa
NIISSÄ KAIKISSA ON JOTAIN VIKAA, onko se niin helvetin vaikee käsittää?
Se on ihan sama minkä merkin aikoo ostaa, niin jollain ja sen tutulla on siitä lauennut sitä ja tätä ja merkki on paska. Joten aivan vitun turhaa lässytystä. Land Roverissa laukee kaikki, mulla ei lauennut. Touaregissa menee kaikki paskaksi, ei mulla. Hondassa menee kaikki vituiksi, ei mulla. Turhinta hommaa ikinä. Se on niin autokohtaista, että noilla teidän merkkivikalistoilla voi heittää laaman persettä. Te ette voi ikinä ostaa autoa jos kyttäätte jotain vikoja. NIISSÄ KAIKISSA ON JOTAIN VIKAA, onko se niin helvetin vaikee käsittää?
Okei, oon ostamassa seuraavaksi joko Hybrid Touareggia tai Porsche Macania. Antakaas palaa kaikki vitun typerät listat tyyppivioista. Sit mä luen sitä kuin piru raamattua enkä osta kun Corollan korjaaminen on halvempaa. NE ON YKSILÖITÄ JOKAINEN AUTO.
Kai se on ihan ok. Hyundai ix35 toinen. Takuut hyvät.Onko se Sportage mistään kotosin? Liikenteessä niitä näkee ja hyvän näkönen kulkine. Hintakin ihan kohdillaan tuollaisesta pikkumaasturista. Vai pitäiskö lähteä turvalliselle Ocu linjalle eikä poiketa VAG-maailmasta mihinkään.
Onko se Sportage mistään kotosin? Liikenteessä niitä näkee ja hyvän näkönen kulkine. Hintakin ihan kohdillaan tuollaisesta pikkumaasturista. Vai pitäiskö lähteä turvalliselle Ocu linjalle eikä poiketa VAG-maailmasta mihinkään.