Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
just totahan mä tarkotin. verta ei voi riittää lihaksiin ja "yhteen paikkaan" yhtä aikaa.Päinvastoin, minä tiedän ainaki yhen paikan missä pumppi vasta voimistuukin ;)
onko kokemusta?liika tuijottaminen voi heikentää pumppia lihaksissa. en suosittele.
Kannatan tuota. Ei ole kiva kävellä ohi kun vieressä hölskyy toisen peräsin liian tiukoissa housuissa. Saisivat pukeutua löysempiin vaatteisiin niin ei näyttäisi niin makkaralta eikä miehetkään sitten ehkä häiritsevästi katsoisi.Tästä tuli mieleen Sellon Elixian palautelappunen jonka joku nainen oli jättänyt siihen palautetauluun. "voisiko juoksumattoalueen valot pimentää kun miehet kyttää". Mitä vittua, se alue on avotilasta iso osa ja ei sieltä saa valoja erikseen pois saati ettei koko mesta pimene.
A) jos miehet kyttää niin varmasti on hyvän näköinen
B) jos on ruma niin miksi ne sitä henkilöä kyttää?
Naiset ja niiden itsetunto...
Kannatan tuota. Ei ole kiva kävellä ohi kun vieressä hölskyy toisen peräsin liian tiukoissa housuissa. Saisivat pukeutua löysempiin vaatteisiin niin ei näyttäisi niin makkaralta eikä miehetkään sitten ehkä häiritsevästi katsoisi.
Täältä yksi ääni lisää tän asian puolesta - Näille valaan kokoisille vois mun puolesta vaikka eristää sermeillä oman alueensa sieltä jos miesten katseet niin kovin häiritsee.. ei niitä ilokseen katsele, mut hankala olla huomaamattakaan.
Kyllähän niitä tulee tiirailtua. Varsinkin kun jollain vähän muodokkaammalla on slogit rullalla vakosessa nii että ruusunnuppu paistaa