Katseletko vastakkaista sukupuolta salilla sillä silmällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carla11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Katselen ja kyllähän se treenitehoa kummasti lisää, jos sattuu vastakkaisen sukupuolen edustaja lähistöllä olemaan:david: Tosin viikko sitten tuli viereen treenaamaan niin hyvännäköinen nuori nainen, etten viitsinyt edes tuijottaa. Vilkaisin vaan kerran peilin kautta ja sit jatkoin treeniä.

Toki katson. Usein yritän vielä bongata kamelinvarpaita niistä kireistä Röehnischin trikoohousuista.

Miksei saisi katsoa? Minne pitäisi sitten katsoa? Miksi sitten pukeutuvat törötissipaitoihin ja trikoisiin?

Tänään tuli kateltua jonku milfin hanuria salilla, kun väsytti niin perkeleesti eikä oma treeni oikee kulkenu. Normaalisti en kyllä hirveästi kattele, tuijotan lattiaa ja jos joku kattelee mua niin mulkaisen vihaisen näkösenä takaisin.

Katselen ja kyllähän se treenitehoa kummasti lisää, jos sattuu vastakkaisen sukupuolen edustaja lähistöllä olemaan:david: Tosin viikko sitten tuli viereen treenaamaan niin hyvännäköinen nuori nainen, etten viitsinyt edes tuijottaa. Vilkaisin vaan kerran peilin kautta ja sit jatkoin treeniä.

Haha, oon iha samoilla linjoilla sun kaa. Jos tulee joku liian hyvännäköne nainen salille, ni menee pasmat sekasin ja tulee vaa kateltua poispäi kyseisestä muijasta koko ajan.

Ainoa ihminen jonka näen treenin aikana on minä itse, sillä treenailen kotona autotallissa. Toki täytyy myöntää että tuleehan sitä itseänsä katseltua sillä silmällä moneenkin otteeseen. Useasti se on häirinnyt treeniä ja vielä useammin johtanut treenin jälkeen kimppakivaan itseni kanssa.

Ainoa ihminen jonka näen treenin aikana on minä itse, sillä treenailen kotona autotallissa. Toki täytyy myöntää että tuleehan sitä itseänsä katseltua sillä silmällä moneenkin otteeseen. Useasti se on häirinnyt treeniä ja vielä useammin johtanut treenin jälkeen kimppakivaan itseni kanssa.

Mitä sie oot juonu? ;)

Haha, oon iha samoilla linjoilla sun kaa. Jos tulee joku liian hyvännäköne nainen salille, ni menee pasmat sekasin ja tulee vaa kateltua poispäi kyseisestä muijasta koko ajan.

Juu ja on parempi olla suomatta sitä tyydytystä naiselle, että tuijottais kun joku koira konsanaan. Mieluummin välinpitämätön asenne. Mut tää on varmaan enempi noita sinkkuthreadin juttuja:D

Silloin vielä kun yleisellä treenasin niin kerran sinne eksyi ihan oikea nainen, pehmeä naisellinen vartalo ja kaikki. Kyllä sitä tuli ihmeteltyä, että mitä se siellä teki.

Terve mies ei voi olla vilkaisematta jos on hyvännäköisiä misuja esittelykierroksella... Ja tällä meinaan sitä, että on kireät jumppavermeet päällä ja viimosen päälle meikit naamarissa. Huomiotahan ne on selkeästi hakemassa, että win-win, luulisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oman vakiosalini tyttötarjonta on melko olematonta. Ihan hyvä vaan. Pystyypähän keskittymään paremmin kun ympärillä pyörii pelkkiä rumia äijiä.
Kyllä siellä muutama kissanainen kuitenkin aina silloin tällöin käy treenailemassa. Tässä oma TOP-3

1. Pisamakasvoinen söpöläinen, jolla on pitkät punertavat hiukset ja timmi kroppa. Varsinkin perseosasto on jotain aivan ihanaa. Aina tiukat verkkarit jalassa ja seksikäs musta toppi. Neidon kyykkäämistä ja maastavetoa on kiva kytätä. Hän myös ähkii ihanasti ylätaljaa tehdessään.

2. Seksikäs pikku rokkimimmi huulilävärillä ja lyhyillä mustilla hiuksilla. Todella herkullinen peppu ja muutenkin iloinen luonne. Treenaa kovaa, mutta saisi ähkiä enemmän. Smith-kyykkyä tehdessään laskeutuu ihanan hitaasti.

3. Rehevä brunette kauniilla kasvoilla ja kurvikkaalla kropalla. Seksikäs ujo hymy ja aivan mielettömät reidet. Hikoilee runsaasti. Bravuuriliike tuntuisi olevan jalkaprässi.

En muista kysyttiinkö aloitusviestissä pakkislaisten yleisestä naismausta. Todennäköisesti ei kysytty, mutta kerron kuitenkin, että itse olen aina pitänyt tummista naisista. Sellainen kurvikas latino-look saa meikäläisen polvet notkumaan. Tummat hiukset, ruskeat silmät ja pyöreä perse. Toimii! Latinomaissa näitä naisia kutsutaan nimellä "la guitarra", koska heidän vartalossaan on samanlaiset kurvit kuin kitarassa.

Oman vakiosalini tyttötarjonta on melko olematonta. Ihan hyvä vaan. Pystyypähän keskittymään paremmin kun ympärillä pyörii pelkkiä rumia äijiä.
Kyllä siellä muutama kissanainen kuitenkin aina silloin tällöin käy treenailemassa. Tässä oma TOP-3

1. Pisamakasvoinen söpöläinen, jolla on pitkät punertavat hiukset ja timmi kroppa. Varsinkin perseosasto on jotain aivan ihanaa. Aina tiukat verkkarit jalassa ja seksikäs musta toppi. Neidon kyykkäämistä ja maastavetoa on kiva kytätä. Hän myös ähkii ihanasti ylätaljaa tehdessään.

2. Seksikäs pikku rokkimimmi huulilävärillä ja lyhyillä mustilla hiuksilla. Todella herkullinen peppu ja muutenkin iloinen luonne. Treenaa kovaa, mutta saisi ähkiä enemmän. Smith-kyykkyä tehdessään laskeutuu ihanan hitaasti.

3. Rehevä brunette kauniilla kasvoilla ja kurvikkaalla kropalla. Seksikäs ujo hymy ja aivan mielettömät reidet. Hikoilee runsaasti. Bravuuriliike tuntuisi olevan jalkaprässi.

En muista kysyttiinkö aloitusviestissä pakkislaisten yleisestä naismausta. Todennäköisesti ei kysytty, mutta kerron kuitenkin, että itse olen aina pitänyt tummista naisista. Sellainen kurvikas latino-look saa meikäläisen polvet notkumaan. Tummat hiukset, ruskeat silmät ja pyöreä perse. Toimii! Latinomaissa näitä naisia kutsutaan nimellä "la guitarra", koska heidän vartalossaan on samanlaiset kurvit kuin kitarassa.

Erittäin informatiivinen posti. Kiitos.

Olen saattanut vilkaista... Todellakin useamman kymmenen peilin kautta valmiiksi suunniteltua reittiä ettei pystytä jäljittämään.

Katselen toki. Ja kun sen tekee kahdenkin peilin kautta, niin vastapuoli ei edes huomaa. Voi tuijottaa pitempäänkin samalla kun "keskittyy" seuraavaan sarjaan. Peppuja lähinnä tuijottelen.

Tottakai mä salilla katson naisia ihan niinkuin kaikkialla muuallakin. Ja nimenomaan silläsilmällä. Onhan heillä usein tavallista vetävämpi vaatetus ja kroppakin, koska salilla käyvät. En mä kylläkään ihan hävyttömästi kuolaa ja tuijota, etteivät vaivaantuisi. Itseäni nyt ei yhtään häiritse vaikka mikä mummeli kuolais, niinkuin varmaan miehiä harvemmin sellainen häiritseekään. Treeniä tosin saattaa häiritä jos joku vetävä mimmi alkaa silmäilemään intensiivisesti, mutta en näkis sitä niinkään huonona juttuna :P tulee se treeni vedettyä kunnolla kuitenkin, vaikka vähän hajamielisesti!

Olisi suorastaan luonnonlain vastaista olla katsomatta. Eli katson, mutten kyttää, niin että toinen vaivautuu... :D Toki jos nainen puolialasti kyykkää, ni itseään siinä vaan syyttää. ;) Onneksi salikaveri on nainen, jota saa ihan vapaasti kytätä myös...

Toki jos nainen puolialasti kyykkää, ni itseään siinä vaan syyttää.

Tosta muistuu mieleen eräs tapaus. Salilla oli kyykkäämässä nainen melko läpinäkyvät housut (tai mitkälie) päällä, melkein sukkahousuista olis mennyt, ja läpi näkyi seksikkäät stringit. Ajattelin siinä sitten, että nyt on varmaan lupa katsella :)

Tosta muistuu mieleen eräs tapaus. Salilla oli kyykkäämässä nainen melko läpinäkyvät housut (tai mitkälie) päällä, melkein sukkahousuista olis mennyt, ja läpi näkyi seksikkäät stringit. Ajattelin siinä sitten, että nyt on varmaan lupa katsella :)
Käyttämälläni salilla on vatsapenkki asemoitu siten että vatsoja tehdessä nenä osoittaa jumppamatoille, joita porukka käyttää yleensä venyttelyyn. Eräänä päivänä siinä vatsoja tehdessäni, pöllähtää matoille max 20v, aika mukavan näköinen tyttönen ja asettuu selälleen haarat mua kohti makaamaan. Tyttönen nappaa kuntopallon haarojen väliin ja alkaa sitä vatsa-/selkätreenin merkeissä jaloilla ylöspäin nostelemaan. Hymiöt ei riitä kuvailemaan allekirjoittaneen ilmettä kun sarjan loppuun saatuani nousen penkille istumaan ja huomaan miten tytön tiukoista trikoista paistaa stringit läpi ja aika paljon muitakin muotoja niiden alta :wtf::hyper::hyvä::rock::pano:

Herrasmiehenä en tietenkään jäänyt suu auki toljottamaan vaan jatkoin treenit normaalisti loppuun. Tai no, vatsoja tuli ehkä tehtyä muutama enemmän kuin normaalisti :rolleyes:

Tottakai sitä tulee perseitä kateltua salilla. Nopeita vilkaisuja, ei kiinnijäämisen riskiä. Tai toinen on sitten legendaarinen peilien kautta vilkuilu :) Mutta kohtuudella.

Ainakin joku nätti misu saapuu salille tehdään kokonaisvaltaisempi tsekkaus. Sen jälkeen koitetaan varovaisesti vilkuilla peilien kautta tai takaapäin jos on mitä vilkuilla. Yleensähän homma päättyy siihen kun nainen tuijottaa jäätävästi silmiin peilin kautta kun tuijotan hänen persettään =)

Suositut

Back
Ylös Bottom