Katseletko vastakkaista sukupuolta salilla sillä silmällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carla11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän sen noteeraa, jos salille tepastelee nainen suoraan päiväunistani. Tuijottamista kyllä koitan välttää, koska siitä tulee vain itselle sellainen hankala olo.

Välillä jos on joku HYVÄNNÄKÖNEN nainen :D Mutta nyt on vaikee katteskella kun reenailen kotosalla :(.

Itse treenaan sen verran karulla salilla ettei toivoakaan että joku naispuolinen sinne eksyisi :D

Perun kaikki sanani! tänään salille ilmestyi ekaa kertaa mitä mä oon siellä käyny, niin vähintään fitness luokan muija :D mutta ei siitä sitten sen enempää..

Perun kaikki sanani! tänään salille ilmestyi ekaa kertaa mitä mä oon siellä käyny, niin vähintään fitness luokan muija :D mutta ei siitä sitten sen enempää..

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joskus on joku nainen tullut ihan telineeni eteen vetelemään vatsoja ja tietenkin haarukset naamani kohti. Ja kun olen vaihtanut telinettä, eikös tämä ole taas tullut lähelle venyttelemään, joten välillä epäilee, että nuo suorastaan tyrkyttyvät itseään.

harvoin on tarjolla mitään katteltavaa mutta tänään tuli kun olin venyttelemässä...eräs nais henkilö mikropantseissa tms. erittäin pienehköissä "shortseissa" / "housuissa" viereen, veny se oma treeni aavistuksen mutta ei se mitään :D

luulin että nuita on vain body lehdissä :)

Eilen tuli taas tämä ketju mieleen, kun olin penkkaamassa tiukkaa sarjaa ja sitten siinä joku mimmi kävelee ihan vierestä. Oma katse harhautui vahingossa johonkin ihan muualle kuin tankoon, ja oli vaikeuksia keskittyä :D Meinas mennä sarja pieleen prkl.

Edit: puolustaudun sillä, että tyttö käveli erittäin läheltä mun tankoani ja pelkäsin että osuu tankoon :rolleyes:

Edit: puolustaudun sillä, että tyttö käveli erittäin läheltä mun tankoani ja pelkäsin että osuu tankoon :rolleyes:

Ens kerralla pidät vähän kapeampaa haara-asentoa niin ei ole ohikulkioilla vaaraa osua tankoosi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tokihan niitä miehiä tulee vilkuiltua, lähinnä siksikin että lihakset on pirun kauniita. Jos ne siis piirtyvät hyvin esiin. Usein salilla kyllä käy vanhempia patuja tai yläasteikäsiä kloppeja, joissa ei nyt useinkaan ole paljoa katseltavaa. Ja umpiheterona voin myöntää, että tarkistan myös naispuolisten kanssatreenajien kunnon, joka harvemmin tosin ihastuttaa.

tuleehan sitä välillä vilkuiltua jos siellä sattuu joku ihan silmää miellyttävä olemaan. huomaamattomasti (toivottavasti) :)

Ehdottomasti! Tai tuskin sen kummemmin kun missään muuallakaan, mutta eihän siellä salillakaan silmät kiinni treenata. ;) Tosin nykyisellä salilla ei paljoa katseltavaa ole, mutta odotellessa muuttoa isommille apajillle. :)

väkisin puskee kamelinvarpaita silmille, kun meän salilla käy eräs lentopallojoukkue ja niillä on semmoset kireet mitkälie pyöräilyshortsit. kerran jouduin lähtee puhaltelee paperipussiin, ku ne penas mun nenän edessä.

Mä tuijotan kyllä,mutta vain saman sukupuolen edustajia,vaikka hetero olenkin. Mikään ei anna enempää motivaatioo kuin kovaa treenaava tyttö,jolla on hanuri rautaa ja olkapäät pyöreenä. Sellasia on kiva katsellaja fiilistellä "vielä jonain päivänä mäkin".
Parasta on se, kun tajuaa jonkun leidin tuijottavan mua vastaavanlainen ilme kasvoilla. Kateus kun pitää ansaita.
No joo, tosin mussa nyt kadehdittavaa kovin olekaan, paitsi ehkä jonkun painonvartijoiden pistelaskijan silmin...

Niin ja mun oma mieheni on sen verran herkku, notta kukaan noista "jotka ovat säännöllisesti unohtaneet 10 vuotta putkeen jalkapäivänsä" ei saa mua syttymään.. Ja kiekkoilijoilla on olatkin siellä hanurissa, joten nekään ei tuo mitään sähköä salilleni..

nojaa tota tottakaihan sitä muutenkin katsellaan ympäriinsä että millaista porukkaa ylipäätään salilla on ja jos heti sinne mennessä esim. huomaa jonkun erityisen jo sinne mennessä niin saattaahan sitä vilkaista uusiksikin jos silmää miellytti :)

Eipä tule kyllä katseltua mitenkään "sillä silmällä" vaikka muutama ihan hyvä kissa salilla käykin jumpissa yms. Harvoin edes jaksan katsella ollenkaan, en ole salilla sen takia =)

Kyllä katselen :) Treenaavat naiset ovat ihan julmetun seksikkäitä, varsinkin jos tytsy sattuu olemaan vielä sellanen perusnätti. Sitten nolostuttaa kun jään kiinni katselemisesta :D Ajattelevat varmaan että jaaha siinä taas yksi pervo.

Suositut

Back
Ylös Bottom