Katseletko vastakkaista sukupuolta salilla sillä silmällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carla11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Wolfilla kävi ennen eräs nuori neitokainen jota tuli salaa katseltua. Enää en siellä käy, joten ei tule katseltua.. :(

Tuleehan sitä katseltua. Lähinnä semmosta nopeeta vilkuilua missä liikkuu silmät eikä pää, tuijottamisesta olis vaan haittaa molempien treenille. Ja kun vilkuilen vaan "ohimennen" niin en jaksa kehittää mitään 8-peilin-kautta-käsillä-seisten-juomapullon-takaa tekniikoita, kyseessä on kuitenkin niin luonnollinen asia.

:rolleyes:

Olen menettänyt toivoni naisten suhteen jo vuosia sitten joten eipä oikein jaksa kiinnostaa enää...Ja harvemmin sitä salilla naisia näkee. Edellisessä salissa oli vielä naisten puoli erikseen joten häiriötekijät nolla. Silloin harvoin kun niitä otuksia salille tulee, niin sellaisilla lukio/amisikäisillä kolleilla tulee aina hirveä näyttämisen tarve, penaan lastataan se maksimi ja ollaan melonit kainaloissa...aikamoiset soidinmenot.

No totta vitussa niitä katotaan, mutta harmi vaan ku tuolla omalla salilla käy nainen ehkä kerran kuukaudessa, tosin sillon siitä pitää sit ottaa ilo irti:rolleyes:

joskus pari kk sitten tein reisikonetta ja siinä mun eesssä oli joku n.18 vee turkasen hyvänäkönen tytsy tekemässä vatsoja sillei haarat minuunpäin :D ei siinä muutaku että melkee rupestondaa ja sarja myöhästy..:rolleyes:

Kyllähän mä kans katselen hyvännäkösiä vastakkaisen sukupuolen edustajia, eli miehiä, sillä silmällä reenin ohella. Suorastaan tuijotan, vaikken haluaisi. Mutta kun oon niin perhanan ujo, en ikinä uskalla mennä puhumaan. Ja lisäksi kun en ole mikään varsinainen salikissa (luin noita kuvauksia tästä ketjusta, enkä tunnistanut itseäni), niin miesparat lähinnä nolostuu mun vahtaamisesta.

Tuleehan noita tiirailtua aina sillon tällön. Tuijottelemaan en kuitenkaan rupea, kun oon sen verran ujo. Meidän salilla käy vielä suhteellisen paljon naisia, vaikka se on mun mielestä ihan äijämäinen sali laitteiden puolesta. Muutamat vakkarit on kyllä sen verran kuumia, että saa sukat pyörimään jaloissa ja toinen PT on myös todella kermanen MILF. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En katsele sillä silmällä. Jos nyt joku poikkeuksellisen upea ilmestys siitä köpöttelisi, niin varmaan automaattisesti se pistäisi silmään ja vilkaisisin. Tuijottaminen ei ole mielestäni kauhean mukavaa, itselleni ainakin tulee siitä tukala olo. Meidän salilla on peilejä joka puolella ja välillä huomannu kun joku nokkela kundi yrittäny salaa stalkata. Siellä huomaa kyllä heti jos joku tuijottaa tai muuten vaa tsiigailee.

Pari kertaa kyykätessä oon huomannut erään nuoren sällin hengailevan lähes mun takana, kun mikäkin takapuolen tarkastaja. :lol2: Terkkuja vaan jos oot pakkislainen. :D Peilit kertoo liikaa, must tuntuu että tämä kundi ei oo tajunnut, että mä oon huomannut sen touhut.. :D

Joskus tulee kyllä vilkaistua, mutta kuten Maeh viestissään sanoi "Tuijottaminen ei ole mielestäni kauhean mukavaa, itselleni ainakin tulee siitä tukala olo." :)

Tästä tuli mieleen Sellon Elixian palautelappunen jonka joku nainen oli jättänyt siihen palautetauluun. "voisiko juoksumattoalueen valot pimentää kun miehet kyttää". Mitä vittua, se alue on avotilasta iso osa ja ei sieltä saa valoja erikseen pois saati ettei koko mesta pimene.

A) jos miehet kyttää niin varmasti on hyvän näköinen
B) jos on ruma niin miksi ne sitä henkilöä kyttää?

Naiset ja niiden itsetunto...

Tästä tuli mieleen Sellon Elixian palautelappunen jonka joku nainen oli jättänyt siihen palautetauluun. "voisiko juoksumattoalueen valot pimentää kun miehet kyttää". Mitä vittua, se alue on avotilasta iso osa ja ei sieltä saa valoja erikseen pois saati ettei koko mesta pimene.

A) jos miehet kyttää niin varmasti on hyvän näköinen
B) jos on ruma niin miksi ne sitä henkilöä kyttää?

Naiset ja niiden itsetunto...

Treenaako Elixiassa ihan heteromiehiä, vai ovatko kyseessä ohikulkijat? Niinkuin esim. Aleksanterinkadun Elixiaan oli aika hyvät näköalat sisäpihan puolelta.

Treenaako Elixiassa ihan heteromiehiä, vai ovatko kyseessä ohikulkijat? Niinkuin esim. Aleksanterinkadun Elixiaan oli aika hyvät näköalat sisäpihan puolelta.

Ei tuonne näe mistään ulkoa. Naiset valittaa että miehet kyttää. Muista en tiedä, mutta itse olen hetero ja serkun mies myös joka kanssa käy salilla joskus.

Ei tuonne näe mistään ulkoa. Naiset valittaa että miehet kyttää. Muista en tiedä, mutta itse olen hetero ja serkun mies myös joka kanssa käy salilla joskus.

OK. Sitten kyllä aika erikoinen pyyntö :)

Väkisinhän sitä silmää miellyttävää mirkkua vilkaisee, mutta monttu auki tuijottaminen on toki kohtalaisen epäkorrektia.

Naispuolisena henkilönä saan aika usein viipyneitä katseita osakseni, sillä olen ainoa nainen joka käy koulun salilla ja mahdollisesti myös siksi että tykkään käyttää tiukkoja treenivaatteita (ja tämä ei siksi että haluaisin katseita, vaan siksi että ne ovat mukavempia kuin löysät). Käyn aina miespuolisen ystäväni kanssa treenaamassa ja saan kuulla häneltä sitten ne treenituntisen koosteet; "haaha, olisitpa nähny sen yhen jätkän ilmeen kun teit kyykkyä"
Onhan tuo ihan imartelevaa kun tietää että kelpaisi useammallekkin herralle, mutta kyllä se kieltämättä kyllä häiritsee hiukan treenaamista kun salillinen miehiä alkaa tuijottaa kun teen kyykkyä. :jahas:

Niin ja haha, sainpas tässä vasta tietää että salihousuni näkyvät hiukan läpi kun kyykkään että ei ihmekkään että ihmisen tuijottaa. :hyvä: Sitten kun kysyin tältä edellämainitulta ystävältäni, että onko hän huomannut moista, herra vastaa vilpittömästi että on huomannut ja kun kysyin miksi hän ei ole sanonut minulle asiasta, saan vastauksen "et ole koskaan kysynyt että näkyykö sun housut läpi...." :worship:

Tuleehan sitä katottua jos tarjotaan pakaraa joka kulmasta ja asennosta siihen näkökenttään. Pystyn kyllä suorittamaan ihan mainiosti maisemien kahtelun lämmittelyissä, sarjatauoilla, venyttelyssä, laitteesta toiseen siirtyessä jne. eli ei tuon takia pahemmin treenit venähtele.

Suositut

Back
Ylös Bottom