Katseletko vastakkaista sukupuolta salilla sillä silmällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carla11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taitaa nuo miesten tuijotuksesta valittajat olla just näitä "meikit-kunnossa-treenin-aikana"-typyjä jotka lähinnä kehuu itseään kun valittavat miesten katseista

Salilla on mielessä vain tuntuma lihakseen ja kotona odottava palkkio: raejuustoa :kuola:

No ei vaan... Tottakai tulee katteltua mimmejä. Se on yks ihmisen perusoikeus ja sitä pitää käyttää. Naiset tuo omalla tavallaan lisää motivaatiota, kun ei kehtaa alkaa nössöilemään.

Paha nyt kun on kunnon sikabulkilla vetänyt ihan överit hiilareita joka päivä, niin tuntuu että libido käy ylikierroksilla. Eilenkään ei meinannu treenistä tulla hevonhelvettiä kun sattui vieressä olemaan joku tyty. En koskaan ole kauheasti muihin kuin omaan treeniin ja palautumiseen keskittynyt ettei sydän räjähdä, ja juoksutrikoot jollain 20v pikajuoksijalla joka tekee reverse hypereitä vieressä ei kyllä auta asiaa ollenkaan. :(

Mullon sali yksiössä.. Katon välillä tissikuvia sarjojen välissä.

Tottakai katson :D

Tuleehan sitä aina vähän tsekattua ketä salilla on, tosin yleensä ei ole paljoa katseltavaa ja muutenkin teen sen oman treenin ja se on siinä. Yks harvinainen poikkeus toki löytyy, joka salille samaan aikaan sattuessa sotkee pakkaa ja välillä on vaikea keskittyä siihen omaan treeniin. :D (Harvemmin vaan tulee vastaan sellaista miestä, jossa ulkoisesti kaikki palaset vaan loksahtaa paikalleen, joten sallittakoon muutamat ujot katseet kyseisen herran suuntaan.)

Tietenkin, varsinkin nyt kun vaihdoin Leppävaaran Fressistä, missä ei kovinkaan paljon naisia käy, Leppävaaran Elixiaan(halvalla kun sai sopparin). En ole tottunut siihen että nuoria(30v.>) ja hyvin treenattuja neitosia kuhisee salin nurkissa joten kyllä meitsin pää pyörii aikalailla, ei tietenkään treeniä pilaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenaan Elixiassa, eli ihan pakko on katsoa tai sitten pitää käydä salilla joskus kuudelta aamulla kun siellä ei ole muita.

Katselisin vaikkei olisi kuin yksi nainen. ;)

Ei helvetti en ikinä.

Tuntuu että on vain kaksi vaihtoehtoa, joko katsot koko reenin ajan tekemättä mitään, tai et ollenkaan.
Itse ainakin vain sarjojen välissä ;)

Kyllähän sitä tulee tiukkoja peppuja katottua sarjojen välissä jos sellaisia siellä pyörii. Tyttöystävä tosin aina puntin jälkeen utelee että oliko siellä taas silmänruokaa sali täynnä. Sanon aina että on hyvä ja itse tulee messiin treenaamaan niinku oon miljoona kertaa pyytäny ni ei tarttis vieraiden muijien perseitä toljottaa...

En oo joo tietenkään:D Enkä tietty höpise mistään naisten perseiden kattelusta ku oon puntilla mutta mun mielestä se vaan kuuluu ihmisluontoon silmäillä vastakkaista sukupuolta sillai varsinkin jos ne pyörii tiukoissa trikoissa siinä sun naaman edessä...

Suositut

Back
Ylös Bottom