Katseletko vastakkaista sukupuolta salilla sillä silmällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carla11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En katso, mutta kroppa huomaa ne silti. Olen varattu, mutta jos on yleisöä ni jostain syystä sarjat helposti pitenee muutaman toiston tai sit tuntuu muuten vaan normaalia paljon kevyemmältä. Tästä syystä "yleisö" ei häiritse vaan päinvastoin on tervetullutta kun treeni paranee. Olen huomannu, että saman asian ajaa naiset ja ärsyttävät miehet, joille haluaa näyttää kuka on alfa-uros. :D

Mitä te oikein siellä salilla puuhaatte, jos keskittyminen herpaantuu samantien jos muita salilla olijoita katsoo? Mielen voimallako niitä puntteja veivaatte?

Itellä ainakin painot nousee ihan samalla tavalla, oli kanssatreenaajat sitten 100kilosia ukkoja tai 50kilosia timmejä fitness mimmejä.

Salille lippuja myyvän kioskin pitäjä....:wtf: voisi sanoa että MILF :kuola:
Pakko aina kysästä et koskas tää mun kortti nyt meni vanhaks..
Voisin kuvitella, että rupeaa pitämään sua hieman hitaana, jos joka kerta kysyt. Mutta voi olla, että saat tietysti hellyttävyys-pojoja :D

Voisin kuvitella, että rupeaa pitämään sua hieman hitaana, jos joka kerta kysyt. Mutta voi olla, että saat tietysti hellyttävyys-pojoja :D

:D joo no kyl näitä jutun aiheita tulee vaiheltua sentäs joskus :D Parasta on se, että tätä naista näkee joskus vielä paikallisessa.. Tykkää muuten tanssittaa nuoria miehiä!

Ja oon myös huomannut, että tossa kunnan paska OG salilla käykin vähä enemmänki kissoja! Mun pitää vaa siirtää punttiaikaa parilla tunnilla eteenpäin optimoidakseni tämän mahdollisuuden.. :evil:

Mitä te oikein siellä salilla puuhaatte, jos keskittyminen herpaantuu samantien jos muita salilla olijoita katsoo? Mielen voimallako niitä puntteja veivaatte?

Itellä ainakin painot nousee ihan samalla tavalla, oli kanssatreenaajat sitten 100kilosia ukkoja tai 50kilosia timmejä fitness mimmejä.

Toiset tykkää 100 kilosista ukoista, toiset 50 kilosista fitness mimmeistä, jotkut molemmista.

:david: oli pakko.

No täytyy sanoa, että en nyt sillä silmällä (Riippuu vähä mitä sillä tarkotetaan :D), mutta nyt on alkanu käymään semmosia viikossa rantakuntoon- mimmejä, jotka käy jonku 1-2vk ja sit lopettaa luullen olevansa rantakunnossa, eli ne on kaikkia muuta ku timmejä ja hyvän näkösiä (hahha :D). Onhan siellä sitte joitain jotka käy vakituisesti, ja onhan ne ihan ok kunnossa, vaikka emt tiirailenko niitä "sillä silmällä" ;).

Aiemmin, kun tuli käytyä paikallisella salilla useimmiten treenaamassa aamulla jo kuuden jälkeen niin siellä ei a) ollut mitään katsottavaa ja b) jos olisi ollut, niin ei olisi jaksanut katsoa...

Tätä nykyä kun tulee käytyä 99 %:sesti vain kotisalilla, niin totta kai katselen vaimoa siellä(kin) "sillä silmällä" :D

En nyt silläsilmällä katsele kun ei ole katseltavaa, mutta silloin kun kävin päivällä salilla niin siellä jopa näkyi naisia. Mutta totesin, että tämä iltatreenaus sopii itselle paremmin niin ei siellä ole kuin niitä 100kiloisiä äijiä.
Jotain poikkeuksia tietenkin on aina sillointällöin käymässä, mutta yleensä en edes huomaa muita kun vedän niin keskittyneesti sitä omaa settiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä käy tuossa omalla salilla naisia ja ei haittaakkaan ku muuten se menis treenaaminen ihan harakoille :hyper: Kyllä se mukavinta on katella niitä ennätysrautoja tangossa :puntti:

En sillä silmällä, mutta onhan se ilo katella hyvännäkösiä naisia, jotka pitävät kroppansa kunnossa. Edellisellä salilla ei paljon naisia käynyt, joten nykyisellä niitä on sitten sitäkin enemmän:).
Reeni tahto ensimmäisillä salikerroilla vähän kärsiä, kun vaihto salia.

Katselen!

Mutta mun treeni ei kärsi siitä, päinvastoin. Mä saan siitä lisää energiaa tehdä kovemmilla painoilla;)

Onhan se mukavaa tietää pumpatessaan, että vielä on olemassa jokunen nainenkin jotka eivät ole menneet naistenlehtien vouhotuksiin mukaan. Monet treenaavista naisista kun tuppaavat olemaan terveessä, hyvännäköisessä kunnossa - (IMO) toisin kuin toiset kaksi ääripäätä tässä maailmassa - ne jotka eivät välitä treenata, sekä ne tikkulaihat lakananpuhkojat :D

Katselen ja nautin näyistä(menikö oikein?) ja treenaan täysillä kauniiden naisten antaessa voimaa suorituksiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom