Usein käännän selän naisille kun treenaan ja monesti kun lähden treenipaikasta (esim joku talja tai laite jossa olin) pois ja satun vilkasemaan niiden suuntaan, niin huomaan että ne naiset kattoo puolvihasena että miksi et tuijotellut minua koko ajan.
Treenit on menny niin monta kertaa pilalle ja on vain yksi elämä joka elää joten en tuhlaa näitä treenivuosia jota nuorena minulla vielä muutama on, niin siihen, että menee rutiinit sekaisin kun alkaa kattoa jotain naista josain salilla ja samalla menee ajatukset treenauksesta muualle. Skannaan kaikkia ihmisiä jota salilla on, mikrosekunnin, ja siihen samaan jos kuuluu punttimimmi niin sitten kuuluu. 70% noista naisista on muutenkin naimisissa tai varattuja ja en muutenkaan tahdo mitään naisia nyt elämääni joten tämä on luonnollinen ratkaisu. Tämä on kovan itsekurin harjoittelun tulosta että en katso perseitä vaikka edessäni niitä on. Olen nähnyt 100,000 persettä elämäni aikana googlen avulla ja se riittää.
Kuvitelkaa jos ronnie coleman pilaisi treeninsä joka kerta jonkun perseen takia. Olisiko hänestä tullut Mr Olympia 8 kertaa, olisiko hän saanut sen kropan jonka halusi? Vastaus on ei.
Sama pätee sinuun.
Ehkä syy kehityksesi hitauteen on vähäpukeiset punttimimmit salilla. Omien havaintojeni mukaan, näiden pitempään treenanneiden naisten keskuudessa vallitsee suurella osalla ekshibitionismin kukkaa. Tahdotaan esitellä ruumiinmuotoja tiukoilla vaatteilla ja paljasta pintaa. Liikkeitäkin tehdään aina niin että ollaan huomion keskipisteenä.
Olihan noita kiva katella sillon joskus mutta nyt kun ikäkin alkaa jo painaa (25v) niin ei ole enään soveliasta tuhlata omaa elämää muiden tuijotteluun.