Kasvissyöjät

Jos astut koiran hännälle, niin mitä se sanoo? PIIP!!!
Jos astun nakkisi päälle, niin mitä sinä sanot? PIIP!!!

Ei siinä sen korkeampaa matematiikkaa tarvita....:david:

niin mutta eihän kukaan järkevä ihminen voi tuon perusteella päätellä mitään muuta kuin että koiralla on hermosoluja hännässä ja mulla nakissa.

mutta mites jos teurastus on nopea ja eläin ei kerkeä tuntemaan mitään? vituttaako sitä jos se tietää kuolevansa?

e: ja tuleehan ihmiselläkin tuntoa vieviä aineita verenkiertoon jos tapahtuu murtumia/vast...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mutta mites jos teurastus on nopea ja eläin ei kerkeä tuntemaan mitään? vituttaako sitä jos se tietää kuolevansa?

Kuolemaan loppuu kaikki kärsimys. Nopea kuolema on parasta mitä kukaan meistä voi toivoa. (Ainakin näiden tuskien keskellä näin ajattelen...)

Nopeassa kuolemassa ei ehdi juuri ajatella mitään, ehkä kuolemansa aavistaa. Jos se ei ole hirvittävien kärsimysten loppumisen vuoksi helpottavaa, se on pelottavaa. Ihmistä lukuunottamatta kaikki olennot taistelevat koko elämänsä kuolemaansa vastaan. Joten pelottavaa se aina on tapahtui miten hyvänsä.

Kuolemista tärkeämpää kuitenkin on kärsimyksen välttäminen eläessä.

Tämä on taas tätä.

Asetan itseni muiden yläpuolelle ja olen ylimielinen, koska:

1. en halua antaa kaikille (mitä hittoa, eihän se siitä kulu)
2. en halua puolisoa joka antaa kaikille (ei kaikki voi olla täydellisiä, et sinäkään ole)
3. en pidä rasistisista ilmiöistä ystäväpiirissäni (oleksä joku neekrin rakastaja vai?!)
4. en halua ostaa lasten työllä teetettyjä tavaroita (luuleksä olevas jotenkin hieno vai?! kaikki muutkin ostaa)
5. luuletko pelastavasi maailman?
6. Mitä välii kun muutkaan ei...?
jne. jne.

Niinpä niin...:rolleyes:

:rolleyes: itsellesi.

Kivasti ohitettu kaikki mitä kirjoitin ja hyvin niputit minut yhteen ihmiskunnan "parhaimmiston" kanssa. Sanot siis ettei sanottavani ole sen sisällökkäämpää kuin jonkun rasistin tai seksistin.

Bandiitti sanoi:
Minusta se, että voi ja haluaa kokea myötätuntoa heikompiaan kohtaan ei ole inhimilliselle olennolle liian suuri vaatimus. Mitä meistä jää jäljelle jos sitäkään ei olisi?

Itse ainakin koen olevani hyvinkin empaattinen ja inhimmillinen ihminen. Sen lisäksi olen kuitenkin realistinen ja kohtuullinen. En sano muita raakalaisiksi ja murhaajiksi jos he noudattavat yhteisiä pelisääntöjä ja ovat muuten kunnon ihmisiä. Vaikka he sattuisivatkin ostamaan kaupasta broilerifileetä paketissa.

joo no mä mietin vaan että miten tuo kärsimyksen välttäminen eläessä näin suomessa... eläimillä on tosi hyvät olot poislukien muutamat poikkeukset (turkistarhaus ym) sekä nämä marginaalitapaukset mitkä menee eläinrääkkäyksen piikkiin. jos syö 100% suomalaista lihaa niin hyvin todennäköisesti se pihvi lautasella on mukavasti elelleen elukan lihaa.

jos syö 100% suomalaista lihaa niin hyvin todennäköisesti se pihvi lautasella on mukavasti elelleen elukan lihaa.

Ei siihen ihan voi luottaa, mutta parempi suomalaisen kuin ulkomaalaisen (koska esim. valvonta voi olla heikkoa). Tehotuotannosta ei vaan yksinkertaisesti saa helpolla sellaista, että eläimet voisivat suht hyvin.

Tuo on rasistinen ilmiö.

pitääkin soittaa imaamille että niiden siat on huonosti valvottuja ja kannattaa vähän rajottaa niiden syömistä :D:D

pieni kevennys tähän väliin :offtopic: :offtopic:

armoton sanoi:
tommosella pakastebroilerilla menee siinä 2-3 viikkoa munasta väiskin pakaste-altaaseen.
Noni. Mitä helvettiä jotkut kohkaa sit tuosta tehotuotannon eläimien paskoista elinoloista, jos ne kerran alta kuukauden siellä kärvistelevät. :david:
Lolllero. Upeaa logiikkaa. Eli jos ajatellaan että sä olet vasta 19 niin olisi ok ottaa sut nyt vaikka 5 vuodeksi pimeään koppiin, tunkea letkulla ruokaa mahaan niin paljon että ylimääräiset oksennat ulos - letku edelleen suussasi. paskot allesi kun et muualle voi ja lisäksi sua silvottais vaikka kerran päivässä, ihan yksi sormi vain tai jotain pientä... sitten kun täytät 24 niin sut tapettais ja kaikki tämä olis ihan ok koska kuolit kuitenkin jo 24-v ikäisenä?
:rolleyes:

:D Eipä tuo mukavaa olisi. Tosin IMO typerää vauhkota Suomen kanojen oloista kun 3. maailmassa tsiljoona ihmistä elää ties missä oloissa. En taida enää ottaa osaa tähän keskusteluun kun en mistään mitään tiedä.

Vitun :david: -mäinen PS: Kanat elää luonnossa googlen mukaan jotain 7 vuotta. 3 viikkoa siitä on 0,82%. Suomalainen mies elää nyt vaikkapa jotain 75v. 0,82% siitä on kutakuinkin 32 viikkoa. Tuossa vaiheessa ainakin minulle melko sama mitä olisin joutunut kärsimään, kun siitä en olisi vittuakaan tajunnut. Kummin vain, hedelmöityksestä tai syntymästä laskien.

(En mä oikeesti näin tyhmä ole, kuhan esitän. Eihän tuota kukaan tosin usko.)

:rolleyes:

:D Eipä tuo mukavaa olisi. Tosin IMO typerää vauhkota Suomen kanojen oloista kun 3. maailmassa tsiljoona ihmistä elää ties missä oloissa. En taida enää ottaa osaa tähän keskusteluun kun en mistään mitään tiedä.

Ei ole typerää. Kaikista heikommista pitää pitää huolta. Oli ne mitä lajia hyvänsä. Siitä ettei kaikilla ihmisillä vielä ole maailmassa asiat hyvin, ei automaattisesti seuraa se, että mistään ei sitten tarvitse välittää mitään. Taistoon vain kaikilla rintamilla...

Ei ole typerää. Kaikista heikommista pitää pitää huolta. Oli ne mitä lajia hyvänsä. Siitä ettei kaikilla ihmisillä vielä ole maailmassa asiat hyvin, ei automaattisesti seuraa se, että mistään ei sitten tarvitse välittää mitään. Taistoon vain kaikilla rintamilla...

On se Lapon mielestä typerää ja sillä selvä..prkl. :D

Siinä vaiheessa menee miun mielestä yli, jos kaikki elävät laitetaan samalle viivalle. Saahan joku niin ajatella, mutta turha sitä haihattelua on alkaa muille pakkosyöttämään. Tämä ei siis enää ole suunnattu Bandiitille. Itseäni on alkanut vituttaa niin kovin kaikkien propaganda- ja kusetusjärjestöjen (lue griinpiisit, animaliat jne..) touhu, että olen alkanut boikotoimaan luomua ja muita hippituotteita. Joo joo tiedän, että ei ole kovin fiksua :joulu3:

Vituttaako ihmistä jos sitä ammutaan pistoolilla päähän takaapäin, eikä se ehdi tuntea sitä ennen kuolemaansa?

Siinä vaiheessa menee miun mielestä yli, jos kaikki elävät laitetaan samalle viivalle.
Samalle viivalle laittamista ei ole mielestäni se että joku taho pyrkii parantamaan vaikka niiden tarhasupikoirien elinoloja. Ne konstit lähinnä ovat naurettavia enemmänkin ja menee yli.

edit. lisäystä

Voisipa sanoa että mitäs on vegaani. :david: Oma vika. :lol2: Ei kai nyt helvetti se lihan syöminen niin vastenmielistä voi olla. En tajuu. Ihan väkisin pitää kärvistellä. :confused: Ei musta oo kyllä mitään tämmösiä pohtimaan. Rupee vaan vituttaan kun kelaa miten tyhmä toinen voi olla. Ei syö lihaa. Ja sit itketään kun tarjotaan vääriä vihanneksia. Ok, periaate on periaate. Eipä tuo kyllä edelleenkään sen suuremmin meikäläisen elämää sinällään haittaa, minunpuolesta ihmisillä saa olla vaikka mitä periaatteita/elämäntapoja kunhan ne eivät millään tavalla muita häiritse. Ja tuokin ihminen pistää koko järjestelmän sekaisin kieltäytymällä syömästä lihaa. Kai se nyt sen verran sitä voisi syödä. Onneksi ei edelleenkään ole kukaan mun kananrintafileitä tai sisäfilettä tullut varastamaan.

Voi kauhistus, eikö vegaani-paska saanut vankilassa täyshoitoa. :eek:
Ei kai sitä nyt nimittelemään sorruta. :arvi:

Heikommat vois pitää itse omia puoliaan niin ei tarvitsisi suomessa kuunnella mitään hippipropagandaa ja voisi ihan rauhassa syödä pihvinsä ja kulkea kuteissa jotka joku huonommin noppansa heittänyt on valmistanut. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom