Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by ozzie
Minkähän helvetin takia tuohon nyt tuli noita edittejä quottauksien eteen? Taas meni jotain pieleen....

No ne editithän ovat osa tuota postausta, jota lainasit, eli jos et poista niitä "käsin", niin kyllähän ne sinne tulevat ihan niinkuin kaikki muukin teksti tuosta viestistä.

Edit: Huomasit näköjään syyn jo itsekin sillä aikaa, kun kirjoitin tätä.

Originally posted by Jylli81
No ne editithän ovat osa tuota postausta, jota lainasit, eli jos et poista niitä "käsin", niin kyllähän ne sinne tulevat ihan niinkuin kaikki muukin teksti tuosta viestistä.

Tajusin jo, kuten ehkä jo huomasit. En vaan ekaks huomannut, että ne oli jo siinä.

Edit: Meneepä hauskasti päällekkäin nämä viestit....

Onko karseempaa kuin pitkät hikiset pallikarvat, hyi saatana :urjo: Ne kun vielä kyllästetään kunnon boltsihiellä, niin voikin heittää vaatteet menemään ja lähtä mettään juoksentelemaan muiden elikoiden sekaan.

cattrim2.jpg

Älkää vittu leikatko muna karvoja pistely on helvetillinen seuraavana päivänä tiedän kokemuksesta kun muija meni kerran niit leikkeli kun olin tsipannu,mut ihan posliini pinnast en osaa sanoa.

Originally posted by Jorkka
:lol2:
Miks ne persvaon karvat pitäs saaha pois?...tai älä kerrokkaa :D

no jotenki ajattelin että kun tomppa ottaa välilihastakin karvat niin kai sitte persvaostakin. eikä haise niin pahalle sit.. :) et kerro nyt tomppa!!

karva tekee isomman näköseksi, paitsi vehkeen. Kissa näyttää kyllä vähemmän uskottavalta jonkin hiirulaisen silmistä, jos on tollatti sheivannu ittensä kesäkuntoon :D

Onpas hyvä jutustelun aihe!

Kainaloita on tullut ajeltua mutta pussit ja väliliha on jäänyt vähemmälle huomiolle.Pitäneekin vähän siistiä niitä ja eihän sitä tiedä jos sais vaikka jonkinlaisen takatukan sinne alapäähän aikaseks...
:david:

Sheivaatteko takareidetkin? Tässä rantakauden alkaessa oon vaan pannu merkille että noi villahousut takareidissä ei ole kovin kaunista kateltavaa :D

...mutta että karvat pois persvaosta? :D

Minun mielestä tämä on hyvä topic. On mukavaa lueskella miten ihmiset ajelevat karvojansa ja miltä se tuntuu.

Originally posted by mho
Minun mielestä tämä on hyvä topic. On mukavaa lueskella miten ihmiset ajelevat karvojansa ja miltä se tuntuu.

Do I sense A hint of sarcasm..?;)

Seuraavaksi voisivat ainakin vip-jäsenet lähetellä tänne posliinikuviaan. Ainakin Tomin välilihasta ja muutama persvako-polarodikin olisi kiva. :whip:

Originally posted by Mixu
Seuraavaksi voisivat ainakin vip-jäsenet lähetellä tänne posliinikuviaan. Ainakin Tomin välilihasta ja muutama persvako-polarodikin olisi kiva. :whip:
[JohnnyB]Eiköhän tämä keskustelu ollutkin sitten tässä...[/JohnnyB]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom