Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän mietitytti, että puhuvatko täällä nyt miehet vai naiset :david:

Itse en ole koskaan leikellyt kuin hiuksia ja partaani. Perskarvat voisi joskus vaikka pois ajaakin kun sieltä tuntuu ajoittain hikoavan niin mukavasti! :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Ajetaan...ajetaan..kaikki karvaaat poiiss!

Sikaduon tahdeissa:D

Karvojen ajaminen tuntuu olevan nykyisin aika yleistä miesten
keskuudessa, varsinkin bodausta harrastavien.

Karvojen ajelu ei välttämättä kuitenkaan ole enää IN! Tästähän puhuttiin jo Iltalehden artikkelissa viime vuoden puolella.

Sheivaus saa kropan näyttämään tiukemmalta ja helpottaa kehityksen (?) seuraamista. Se vaan on niin pirun vaivalloista ja aikaavievää...

Originally posted by Kipi I
Pääasia että yläkropas ei ole karvoja muuta kuin kainaloissa :thumbs:
Mä ajan just kainalot. Kainalokarvat on aikamoinen bakteeri- ja hikipesäke ja haisee jo työpäivän lopulla, vaikka aamulla kävisi suihkussa. Ilman kainalokarvoja ja Rexona 24h:n avulla ei hiki haise koskaan. Ainakaan mulla. :)

rinta- ja vatsakarvoistani en kyllä luovu, mutta ton yläselkää "kaunistavan" piiskan vois kyllä sutasta pois, ei ole kiva kun haukutaan chuck norrikseks :)

Originally posted by Tomi
Mä ajan just kainalot. Kainalokarvat on aikamoinen bakteeri- ja hikipesäke ja haisee jo työpäivän lopulla, vaikka aamulla kävisi suihkussa. Ilman kainalokarvoja ja Rexona 24h:n avulla ei hiki haise koskaan. Ainakaan mulla. :)

Kerran ajelin kainalo karvat ja tuntui jotenkin vittumaiselta(epämukavalta) sen jälkeen ja oiskohan ollu että vielä hikosi enemmän kun ei ollut karvoja imemässä :)

Originally posted by Kynis
Kuinka moni jyräyttää karvat pois kesäksi?

Täällä jyrähytetään kainalot, boltsit ja leuka paljaaksi säännöllisesti. Selkäkin vahattiin paljaaksi viikonloppuna. Rinta, vatsa, kädet ja jalat saavat jäädä rehottamaan.

Joo kyllä täälläkin kainalot ja säkit aina tempaistaan posliiniksi. Ja tässä viime viikolla täräytin myös rinnasta ja mahasta taljan pois, ekaa kertaa. Alussa kyllä oli vähän orpo olo, mutta nyt alkaa jo tottumaan.

Kuten Tomikin totesi niin kyllä karvattomat kainalot on paljon miellyttävämmät ja hajuttomammat, mulla ainakin LV:n hajuton dödö toimii tod. hyvin.

Mitenkä tehokkaasti noilla vahoilla karvat sitten lähtee pois? Itse otin rintakarvat veetillä, mutta joku tehokkaampi konsti olisi parempi.

Mitä mitä! Vieläkö teillä kasvaa karvoja?!?! Minä ku oon kuullut että se proteeinin syönti lopettais karvojen kasvun kokonaan ;)

Originally posted by purkkis
mitäs jos pojat kokeilis epilaattoria.. se on mukavan masokistista puuhaa :D itseasiassa tuli tossa päivällä ajeltua sääret just sillai.. ite ajelen sääret ja kainalot aina vähän väliä

Mun hullu mieheni on epiloinut itsensä päästä varpaisiin kikkelikarvoja ja hiuksia lukuunottamatta.

Itse en IKINÄ epiloi muita kuin säärikarvoja ja sekin on ihan HIRRRMUISTA tuskaa. Huudosta kuulee, kun mä epiloin.

Muuten käytetään ladysheiviä ja joskus kuumavahaa.

nads

Originally posted by PattiPete
Tätä pitää kokeilla itselleen vittuillakseen.

Ostakaa Nads:iä!!! Sehä oli se markkinoiden "kuumin kylmävaha" Eiköhä sitä taas kohta aleta mainostamaa, ku kesäkii on jo hyvällä mallilla.. Ei muuta ku luuri kätee ja soittelemaa ostostöllöö..:lol2:

"Nadsia voi vaikka syödä...se on niin luonnollista":D

Sääret mallia-Hobit, mutta niihin ei kyllä kosketa :lol2: strategisista paikoista sitten kevyttä trimmausta. Höylällä tietenkin.

Vedin pari päivää sitten kokeeks kainalokarvat höylällä puis, vähän oli kainalot hellinä sen jälkeen.. Mutta lopputulos palkittiin kainalot ei dunkkaa enää ollenkaan. :)

Kainalot ja naamakarvat lähtee säännöllisesti.. muut jätän rauhaan! kun ajelee kainalot säännöllisesti niin kyllä siihen tottuu.. muutaman ekan kerran oli aika oudon tuntuista!

Originally posted by Kipi I
Kerran ajelin kainalo karvat ja tuntui jotenkin vittumaiselta(epämukavalta) sen jälkeen ja oiskohan ollu että vielä hikosi enemmän kun ei ollut karvoja imemässä :)

Ajelen kyllä kainalot, mutta Tomin kommenttiin yhdyn.

Pystyyköhän tota karvankasvua hillitsemään mitenkään?! Eikös ne jotkut vaha jutut lupaile että ne vähentäis kasvua, tai ohentais karvaa tai jotain... Ei kiva ku on perse karvanen kuin apinalla, eikä viittis jatkuvasti ajella, ku kasvaa sit niin paljon tuuheempana takas... :itku: vähempi olis parempi...

Originally posted by höyhen
Ei kiva ku on perse karvanen kuin apinalla, eikä viittis jatkuvasti ajella, ku kasvaa sit niin paljon tuuheempana takas...
Antaa kasvaa vaan... Eihän se oo mies eikä mikään, jos ei perseessä karvat kasva. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom