Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ajan just kainalot. Kainalokarvat on aikamoinen bakteeri- ja hikipesäke ja haisee jo työpäivän lopulla, vaikka aamulla kävisi suihkussa. Ilman kainalokarvoja ja Rexona 24h:n avulla ei hiki haise koskaan. Ainakaan mulla.Originally posted by Kipi I
Pääasia että yläkropas ei ole karvoja muuta kuin kainaloissa :thumbs:
Originally posted by Tomi
Mä ajan just kainalot. Kainalokarvat on aikamoinen bakteeri- ja hikipesäke ja haisee jo työpäivän lopulla, vaikka aamulla kävisi suihkussa. Ilman kainalokarvoja ja Rexona 24h:n avulla ei hiki haise koskaan. Ainakaan mulla.
Originally posted by Kynis
Kuinka moni jyräyttää karvat pois kesäksi?
Originally posted by purkkis
mitäs jos pojat kokeilis epilaattoria.. se on mukavan masokistista puuhaa :D itseasiassa tuli tossa päivällä ajeltua sääret just sillai.. ite ajelen sääret ja kainalot aina vähän väliä
Originally posted by PattiPete
Tätä pitää kokeilla itselleen vittuillakseen.
Originally posted by Kipi I
Kerran ajelin kainalo karvat ja tuntui jotenkin vittumaiselta(epämukavalta) sen jälkeen ja oiskohan ollu että vielä hikosi enemmän kun ei ollut karvoja imemässä
Antaa kasvaa vaan... Eihän se oo mies eikä mikään, jos ei perseessä karvat kasva. ;)Originally posted by höyhen
Ei kiva ku on perse karvanen kuin apinalla, eikä viittis jatkuvasti ajella, ku kasvaa sit niin paljon tuuheempana takas...
Originally posted by stranger
Antaa kasvaa vaan... Eihän se oo mies eikä mikään, jos ei perseessä karvat kasva. ;)