Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mach III. Ei sillä pidäkään sohia, ellei halua eunukiksi kuten Wintikka.Originally posted by kvi
Milläs väki pussinsa ajelee? Minua ei ainakaan huvita teräaseilla leikkiä tällä alueella ja karva kerrallaan on vähän hidasta puuhaa.
Originally posted by Tomi
Mach III. Ei sillä pidäkään sohia, ellei halua eunukiksi kuten Wintikka.
Mikä mahtaa olla kysymyksesi tarkoitus? Kyllä ne sheivatut kassit ja siistityt alapäänkarvat (molemmilla osapuolilla) tuottaa iloa molemmille. Eipä pahemmin kiihota sellainen disco-look.Originally posted by Hannibal
Ja sitten Viivi suostuu ottamaan hampaiden väliin?
Jotenkin osasin odottaa tätä kysymystä :DOriginally posted by Hannibal
Ja sitten Viivi suostuu ottamaan hampaiden väliin?
Mikä mahtaa olla kysymyksesi tarkoitus? Kyllä ne sheivatut kassit ja siistityt alapäänkarvat (molemmilla osapuolilla) tuottaa iloa molemmille. Eipä pahemmin kiihota sellainen disco-look.
Sitäpaitsi lakkaa jo vouhottomasta tuosta kivesjutusta. Soitin jo Viiville ja pyysin taannoista kommenttiani anteeksi.
Kerroit mulle joskus kermakakuista ja saman jutun kertomisesta... ;)Originally posted by Hannibal
Se oli kevennys. Lupaa, ettet kerro minulle enää tuommoisia, minua alkaa punastuttaa. Minä yritän jatkossa olla innostumatta, kun puhut Viivistä tai kiveksistä tai molemmista. Tsihhihiih.
Originally posted by Hannibal
Se oli kevennys. Lupaa, ettet kerro minulle enää tuommoisia, minua alkaa punastuttaa. Minä yritän jatkossa olla innostumatta, kun puhut Viivistä tai kiveksistä tai molemmista. Tsihhihiih.
Ilvekset ja väliliha joskus kihelmöi pari päivää sheivauksen jälkeen, mutta muuten ei ainakaan mulla tunnu missään.Originally posted by ozzie
Miltähän toi sänki sitten mahtaa tuntua muutaman päivän päästä? Meneekö yöunet kutinan ja pistelyn takia?
No en mä ainakaan munankarvoja kokonaan aja. Vähän siistin tosta päältä ja sitten ilvekset ja väliliha kokonaan sileäksi.Originally posted by gnut
edit: miten kehtaatte mennä suihkuun kun munat, kainalot ja perse on posliinina. ihan kuin pikkupoika??
Kerroit mulle joskus kermakakuista ja saman jutun kertomisesta... ;)
Nyt off-topic seis ja palatkaamme takaisin aiheeseen, eli Viivi Avellánin kiveksiin.
:lol2:Originally posted by gnut
Otatteko karvat myös persevaosta pois? Miten tämä tapahtuu? Mach kolmosella vai jollain repimisjutuilla