Karppinen VHH-leipä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on bulkilla ja ei hiilareita pelkää, niin mikä olis paras/terveellisin leipä? Oisko se silti tää karppinen?

No ei se mun mielestä mitään hyvän makusta ole. Kyllä ihan hiilihydraatilla kyllästetyt leivät on parempia. Tämä on hyvä VHH/ketoosidieteillä lähinnä.

No ei se mun mielestä mitään hyvän makusta ole. Kyllä ihan hiilihydraatilla kyllästetyt leivät on parempia. Tämä on hyvä VHH/ketoosidieteillä lähinnä.

Joo pitää ottaa tää dieetillä käyttöön. Bulkilla jatketaan vaikka ihan reissumieslinjalla, se on ainaki halpaa.

Laittakaa niitte leipienne päälle täytettä, se tekee sen leivän, ei mikään muu maistu paljaana hyvältä ku mummon tuore ruisleipä :) Pirun jees, että sai pikkase täytettä pelkän makkaran ja juuston alle :)

Voita, juustoa, kinkkua ja iso läjä kesäkurpitsaa x 2 ja leivät päällekkäin ja eikun poskeen. Kiitos leipomot.

Ps. Tottakai leipomot elää trendien mukaan, jos 95 vuonna ois tullu tämä karppinen sen takia, että leipomot on niin ihania maailmanpelastajia niin firman leipä ois ollut täys fiasko

kyllä mulle maistuu pelkästään voinkin kanssa. mutta saa kyllä hyviä hampurilaisiakin kananmunaa kana pihvejä tonnikala pihvejä juustoa jotain tomaattia kurkkua yms... :rock:

Eipä kovin kummoista leipää ole. Itse suosin ennemmin Ruthin leipomon Karppisleipää.
On sitten pirusti paremman makuista , sisältää mm auringonkukan- , kurpitsan- ja pellavansiemeniä. Todeeeeella hyvää :rock:.
Sisältää tosin vähän enemmän hiilareita kuin Karppinen VHH-leipä

1069kJ/255kcal /100g
Prodee 21.3g
Hiilareita 20.2g (sokereita 1.1g)
Rasvaa 9.9g (tyydytteneitä 1.4g)
Kuitua 8.6g

Eipä menny kauaa nii kyllästyin tohon leipään... ei maistu enää hyvältä, itseasias en pysty syömään ollenkaan, pelkästään jo tuon leivän näkeminen saa voimaan pahoin. Eikä asiaa auttanu yhtään se, että tossa pari viikkoa sitte söin vahingossa homehtunutta tollasta... Ja päiväystäki oli vielä jäljellä. Ihme sontaa...

^ joo kuulostaa sellaiselta leivältä, jota kannattaa ostaa isoja määriä lähellä erääntymispäivää, jos kerran moni ja itsekin raportoit sen jopa homehtuvan usein ennen aikojaan...

2 kertaa viikossa kun tota syö niin en usko että ihan heti kyllästyy. Muutama minuutti tossa tosiaan menee että noi palaset sulaa, siinä samalla paistaa vaikka kananmunat siihen päälle. Eikä muuten homehu tuolla pakkasessa.

Ai että kun "saa" syödä paahtoleipää, ihan monta kappaletta hyvällä omatunnolla, varmaan eka kerran 10 vuoteen :D Paahdettunahan tuo on tosiaan helkutin hyvää, ihan suoraan paketista en ole edes maistanut. Ja pakastinhan on tosiaan keksitty säilyyden kannalta, sulaa nopeasti pöydällä ja vielä nopeammin paahtimessa.

leivän ystävänä, elämän tapa laihduttajana sanoisin jotta mahtava leipä! tykkään kovasti paahdettuna ja "pizza leipien pohjana". <3

Yhden paketin syöneenä voin todeta että ihan ok leipää. Ei nyt mitään kunnon ruisleipää voita, mutta pikkusen hiilareita vähentäneenä niin mukava mussuttaa vähän enemmän tälläistä leipää. Juurikin ku tekee edellä mainittuja pizzaleipiä, niin ei toi pikkunen tunkkainen sivumaku pääse esiin. Menee kyllä ihan raakanakin.

Sisäpiiri tietona voin kertoa, että Fazerilta on myös tulossa ns. karppileipä.. ;) tosin se taitaa tulla vasta ensivuoden puolella (alkuvuodesta?) markkinoille, jos on uskomista pikkulintuihin.. En muista ravintoarvoista muuta kuin että siinä oli joku 21-22g protskua/100g eli pikkasen enemmän ku tossa Karppisessa.. Ja pääsin jo maistamaan sitä. NAMS!

Ei ole itsellä mennyt vielä homeeseen tämä leipä, mutta moni on maininnut niin käyvän ennen viimeistä käyttöpäivää. Itse säilytän leivät aina jääkaapissa ja eivät mene niin nopeasti homeeseen. Voisi toimia tämänkin leivän kohdalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom