Karalahdelle potkut ja pelikielto

SYYTETÄÄN! JA te jo tuomitsette, vitun pässit...:jahas:
Vittu, ärsyttää ihan helvetisti toi nillittäminen. Olis nyt antanut Jeren pelata vaan rauhassa...on ollu koko syksyn kiltisti...ei kuulu siviilioikeus jääkiekkokaukaloon...

Vittu jos jätkää on syytä epäillä niin silloin lentää tutkintavankeuteen ym. ei siinä saatana itkut auta, että sehän on ollu kiltisti jo kolme kuukautta.

Lähinnä jeren puolustelijoiden paskaakin paskemmat perustelut ärsyttää..jere on lahjakas...hmmm, joo on lahjakas kusemaan oman etuoikeutetun elämänsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Nykytietojen mukaan näyttää kyllä todella vahvasti siltä, että tuomiokin on tulossa. Epäillään todennäköisin perustein, pidetään tutkintovankeudessa, omaisuutta laitetaan hukkaamiskieltoon ja lisäksi otetaan huomioon sällin historia ja se ettei tyyppi ole edes itse kiistänyt syytteitä. En nyt pitäisi ihan historian suurimpana ylilyöntinä jos spekuloidaan että äijä on oikeasti syyllistynytkin johonkin.

Tässä kun fanipojat kovasti korostavat sitä, että tuomiota ei ole vielä jaeltu, niin loppuuko se puolustelu sitten kuin seinään kun/JOS syyllisyys todetaan ja esim. häkki heilahtaa? Vai onko Jere edelleen sympaattinen ja rehti kaveri jota systeemi potkii päähän?

Niin ja sit sillä on vielä SE MIEHEKÄS partaki...

Ja sinä kuvittelet, että syytöntä miestä pidetään huvikseen kuukauden ajan tutkintovankeudessa. No mutta se on aivan sama mitä mieltä itse kukakin on täällä intterverkossa. Ja hyvä, että keskustelu pidetään asiallisena :jahas:

Niin syytetään tällä hetkellä. Ja potkut sai Kärpistä koska ei pysty täysipainoiseen sovittuun työpanokseen. Mitä ihmeellistä tuossa on? Ja tämän jälkeen SM-liigan hallitus asetti Jeren määräaikaiseen pelikieltoon oikeudenkäyntiin saakka näinkin vakavan asian ollessa kyseessä. Jotain ihmeellistä tässä? Jonkun mielestä tämä varmaankin on ihan pikkujuttu...

Ja jos vapauttava päätös tulee niin pelilupa-asia käsitellään uudestaan niinkuin kuuluu. Ja jos ei niin sitten tuleekin jo kunnon pelikielto.

Joo, hyvä idea.
Vittuako mulle vauhkoat siinä? Onko se mun vika, jos toinen toilailee oikein urakalla? Mun mielestä se olis pitäny heittää mäkeen jo ihan niiden viinatoilailujen ja treeneihin tulematta jättämisen takia. Tää on vaan piste iin päälle.

Miten paljon seuraat AKTIIVISESTI jääkiekkoa? Minkä takia hänet olisi pitänyt mielestäsi heivata viinatoilailujen ja treeneihin jättämisen takia? Onko kyseessä sen verran "kova" fani että ei vaan pysty kertakaikkisesti hyväksymään tuollaista:)?

Joukkueurheilussa ei oliis saanut sallia edes noita aiempia Jeren toilailuja. Vaikka olisi paras puolustaja ikinä, niin mitään erinäisvapauksia ei tuollaisista voi antaa. Kun Jeren systeemeissä ei ole ollut mikään muu kuin tyhmyys taustalla, ei esim harkoista poisjääminen perheen vuoksi. Jere on saanut ihan liikaa toilailla ihan vain julkisuuden ja peliesitysten vuoksi. Nyt se on saanut oikein elämän malliia. Toilailet = varoitus. Toilailet toisen kerran = paha varoitus. Toilailet lisää = vaihdat vain seuraa. Toilailet lisää = vaihdat vain seuraa... Kärpät otti riskin ja se kusi sormille.

Hyvä pelaaja menee pilalle, kun se ANNETAAN mennä pilalle. Eiköhän Jereä olla jo YMMÄRRETTY ihan riittävästi. Ei ole oppinut virheistään.

Joo, hyvä idea.
Vittuako mulle vauhkoat siinä? Onko se mun vika, jos toinen toilailee oikein urakalla? Mun mielestä se olis pitäny heittää mäkeen jo ihan niiden viinatoilailujen ja treeneihin tulematta jättämisen takia. Tää on vaan piste iin päälle.

Vitsiä koitin vääntää, eli läpällä tuon heitin. Mutta hyvä että pidit ideasta. Teillä näyttäis molemmilla olevan vipit niin voitte hoitaa homman loppuun privalla ;)

Miten paljon seuraat AKTIIVISESTI jääkiekkoa?

Miten jääkiekon aktiivinen seuraaminen liittyy tähän? Tähän topikkiin osallistumiseen riittää se, että seuraa Karalahden touhuja!

Miten paljon seuraat AKTIIVISESTI jääkiekkoa? Minkä takia hänet olisi pitänyt mielestäsi heivata viinatoilailujen ja treeneihin jättämisen takia? Onko kyseessä sen verran "kova" fani että ei vaan pysty kertakaikkisesti hyväksymään tuollaista:)?

Miksi pitää olla joku megahyperfani, ettei pysty hyväksymään?
Mä en ainakaan hyväksyisi valmentajana tuollaista käytöstä (valmennan siis itse).
Seuraan aktiivisesti jääkiekkoa katsomalla kerran viikossa matsin canalilta ja seuraamalla tulosruutua. Sen kummempi fani en ole.
Sun mielestä on huippu-urheilijan käytöstä, että ilmestyy treeneihin kun ittelle sopii ja vetää viinaa sen sijasta, että harjoittaisi ammattiaan? Selvä, olen ymmärtänyt ilmeisesti koko käsitteen päin peetä.

Edit: VelttoVn kanssa samaa mieltä.

Ja sinä kuvittelet, että syytöntä miestä pidetään huvikseen kuukauden ajan tutkintovankeudessa. N

monasti pidetään esitutkinnan ajan, jos on tarpeeksi vakava rikos kyseessä. oikeus sitten määrittelee syyllisyyden. ei se aina tarkoita, että on syyllinen, jos istuu kuukauden pari esitutkinnassa.

jos on ollut syyttömänä kiinni, niin toki se korvataan valtionkonttorista rahallisesti. kyllä näitä on sattunut ja sattuu koko ajan.

tämä sen enempää jeren juttuun kantaaottamatta.

monasti pidetään esitutkinnan ajan, jos on tarpeeksi vakava rikos kyseessä. oikeus sitten määrittelee syyllisyyden. ei se aina tarkoita, että on syyllinen, jos istuu kuukauden pari esitutkinnassa.

jos on ollut syyttömänä kiinni, niin toki se korvataan valtionkonttorista rahallisesti. kyllä näitä on sattunut ja sattuu koko ajan.

No totta mooses, mutta itse en ainakaan laittaisi rahoja Jeren syyttömyyden puolesta. Tuo nyt oli vastine niiille, keiden mielestä Jere on niin kovin kaltoin kohdeltu.

Olisi näköjään pitänyt tarkentaa omaa lausuntoa, niin ei olisi tullut mitään komplikaatíoita...

Miksi pitää olla joku megahyperfani, ettei pysty hyväksymään?
Mä en ainakaan hyväksyisi valmentajana tuollaista käytöstä (valmennan siis itse).
Seuraan aktiivisesti jääkiekkoa katsomalla kerran viikossa matsin canalilta ja seuraamalla tulosruutua. Sen kummempi fani en ole.
Sun mielestä on huippu-urheilijan käytöstä, että ilmestyy treeneihin kun ittelle sopii ja vetää viinaa sen sijasta, että harjoittaisi ammattiaan? Selvä, olen ymmärtänyt ilmeisesti koko käsitteen päin peetä.

Edit: VelttoVn kanssa samaa mieltä.

Se oli lehdet joka kirjotti, että ''Karalahti ei saapunu treeneihin'', todellisuudessa Karalahti oli vartin myöhässä.

Se oli lehdet joka kirjotti, että ''Karalahti ei saapunu treeneihin'', todellisuudessa Karalahti oli vartin myöhässä.
No, voi hitsi, ei sitten mitään...

No, voi hitsi, ei sitten mitään...

Diih, 10 vuotta sitten käyttäny huumeita, ollu about 18v, ja nyt sen turvin sitten oletetaan, että se on rahottanu jotain huumeostoja.

Kuka on sanonu, että se on se todellinen syy, miks se on ollu tutkintavankeudessa, ai niin, iltapäivälehet kirjottanu! Jos se on kaaaauhia kriminaali, niin miks se on vapaalla?
Jotenkin nyt muistuu tapaus nils gustafsson, jota pidettiin kuta kuinki varmana tappajana, mutta vapaallapa se sekin hyörii.

Muistin virkistämiseksi. SM-liigan tiedote.

SM-liigan urheilijoiden odotetaan toimivan esimerkillisellä tavalla. Kärppien pelaaja Jere Karalahti on syyteharkinnassa huumekaupan rahoittamiseen liittyen.

Liigahallitus totesi, että syyte on erittäin vakava ja mahdollinen tuomio rikkoisi SM-liigan ja Jääkiekkoliiton kilpailusääntöjen pykälää 7.3.1.3. Liigahallitus päätti asettaa Jere Karalahden väliaikaiseen pelikieltoon SM-liigassa, kunnes asia on lainvoimaisesti ratkaistu.

Ja tästä vielä Kärppien vastaava.

Jere Karalahden mahdollisuudet täysipainoiseen sovittuun työpanokseen ovat olennaisesti heikentyneet sopimuksen tekemisen jälkeen tapahtuneen vangitsemisen, vakavan rikosepäilyn, ulkomaita koskevan matkustuskiellon ja mahdollisen oikeudenkäynnin takia.

Tässä tilanteessa, kun olosuhteet ovat työsuhteen aikana muuttuneet olennaisesti, Oulun Kärpät Oy on katsonut olevan olemassa erittäin painavia syitä päättää Jere Karalahden työsuhde. Jere Karalahden työsopimus on purettu tänä päivänä.

^^
Niin, eli pitkälti lehtien tietojen mukaan, jotka on todella luotettavia...

''Kärpät pääsi kuulemaan Karalahtea alkuviikon aikana, jolloin seura sai hiukan lisätietoa tapauksen taustoista. Poliisin esitutkintamateriaali on julistettu salaiseksi, joten oululaisseura joutui toimimaan niiden tietojen valossa, mitä se Karalahden kanssa käydyissä keskusteluissa pystyi saamaan.''

Ja Karalahti on tunnustanu kaiken?!

Diih, 10 vuotta sitten käyttäny huumeita, ollu about 18v, ja nyt sen turvin sitten oletetaan, että se on rahottanu jotain huumeostoja.

Kuka on sanonu, että se on se todellinen syy, miks se on ollu tutkintavankeudessa, ai niin, iltapäivälehet kirjottanu! Jos se on kaaaauhia kriminaali, niin miks se on vapaalla?
Jotenkin nyt muistuu tapaus nils gustafsson, jota pidettiin kuta kuinki varmana tappajana, mutta vapaallapa se sekin hyörii.
Tämä on vain yksi hyvä malliesimerkki. Toki ymmärrän Kärppien ratkaisua antaa Jerelle kenkää, koska ei ole päässyt joukkueen mukaan harjoittelemaan tai pelaamaan.
Mutta se, että kaikki muut tuomitsevat Jeren jo etukäteen, niin yleisö, media, kuin liigakin. Ja jos niin käy, että Jere tuomitaan riittäisi mielestäni se, että hän kärsii tuomionsa ja saisi jatkaa ammattiaan(jos joku seura hänet vielä huolii).

Kova on rangaistus jos viedään mahdollisuus työnkin(rehellisen) tekemiseen. Kovempi kuin murhaajilla, joilla on mahdollisuus sentään uuteen elämään tuomion jälkeen.

Ja sinä kuvittelet, että syytöntä miestä pidetään huvikseen kuukauden ajan tutkintovankeudessa. No mutta se on aivan sama mitä mieltä itse kukakin on täällä intterverkossa. Ja hyvä, että keskustelu pidetään asiallisena :jahas:

Niin syytetään tällä hetkellä. Ja potkut sai Kärpistä koska ei pysty täysipainoiseen sovittuun työpanokseen. Mitä ihmeellistä tuossa on? Ja tämän jälkeen SM-liigan hallitus asetti Jeren määräaikaiseen pelikieltoon oikeudenkäyntiin saakka näinkin vakavan asian ollessa kyseessä. Jotain ihmeellistä tässä? Jonkun mielestä tämä varmaankin on ihan pikkujuttu...

Ja jos vapauttava päätös tulee niin pelilupa-asia käsitellään uudestaan niinkuin kuuluu. Ja jos ei niin sitten tuleekin jo kunnon pelikielto.
Ja näin ei ole koskaan käynyt?
Sori jos olin asiaton, mutta odotetaan tuomion luku ennen kuin poljetaan aivan maanrakoon.
Sanotaan vielä, että huumeet ja niiden kauppaaminen/välitys on yksi enoiten inhoamani asia, mutta ei esim. metallimieheltäkään kielletä metallitöiden tekemistä tuomion jälkeen (vähän huono vertaus, koska kyse kuitenkin saattaa Jeren kohdalla olla dopingiksi luettavista aineista)

Voi elämä! Se että mies edes on epäiltynä moisesta rikoksesta kertoo jo jotain. Miks Kärpät edes haluais pitää miehen palkkalistoillaan, kun ei yhtään tiedä koska taas viedään kuulusteluihin tai JOS jopa tuomitaan, valmistele siinä koutsina sitten kuvioita. Eiköhän Jere ole myöhästyny joskus enemmänkin kun tuon 15min. Mediapeliä. :david:

Voi elämä! Se että mies edes on epäiltynä moisesta rikoksesta kertoo jo jotain. Miks Kärpät edes haluais pitää miehen palkkalistoillaan, kun ei yhtään tiedä koska taas viedään kuulusteluihin tai JOS jopa tuomitaan, valmistele siinä koutsina sitten kuvioita. Eiköhän Jere ole myöhästyny joskus enemmänkin kun tuon 15min. Mediapeliä. :david:
Onko joku vielä sitä mieltä, että Kärppien EI olisi pitänyt erottaa Jereä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom