Karalahdelle potkut ja pelikielto

Ei ollut kyse puhumisesta vaan yhteistyöstä. Jopa sä ehkä käsität eron?

Sä kun tunnut tietävän niin hyvin, että kuka on sanonut mitäkin niin kerropa mistä tiedät, ettei joku jutun lähipiiristä ole käynyt vuotamassa tietoja?

"niin luotettava lähde iltalehet ja kumppanit'' Laitapa lainaus tuosta viestistä niin nähdään kuka noin on sanonut, sillä jonkunhan on täytynyt niin sanoa, kun laitoit ihan lainausmerkkeihin.

Aikaisempi käytös on paras ennuste tulevalle käytökselle.

Jummarran jummarran

Koska, hän rikkoo sillon vaitiolovelvollisuuden ja oikeudenmääräyksen. Lähipiirit = Tuomari, asianajajat, syyttäjä, ite Jere, polliisit (eikö?, siis en sano edes sarkastisesti).

Mä laitan tässä kohta puolii, kestää selata nämä ''muutamat threadit'' ja mulla on tautinen päänsärky;)

Tuota viimosta juttua mä en edes lähe selittämään.

Edit: Joka tapauksessa, et sä itekkään sokeesti usko kaikkeen mitä lehdissä lukee, eiköhän toi nyt ole ihan selkee juttu, älä nyt leiki typerää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuomitaan tai ei, niin potkut oli ihan oikea ratkaisu. Toisi vain lisää huonoa pr:ää firmalle jos se tuolla niitten palkkalistoilla heiluisi.

:0: Jerelle

Jummarran jummarran

Koska, hän rikkoo sillon vaitiolovelvollisuuden ja oikeudenmääräyksen. Lähipiirit = Tuomari, asianajajat, syyttäjä, ite Jere, polliisit (eikö?, siis en sano edes sarkastisesti).

Mä laitan tässä kohta puolii, kestää selata nämä ''muutamat threadit'' ja mulla on tautinen päänsärky;)

Tuota viimosta juttua mä en edes lähe selittämään.

Edit: Joka tapauksessa, et sä itekkään sokeesti usko kaikkeen mitä lehdissä lukee, eiköhän toi nyt ole ihan selkee juttu, älä nyt leiki typerää
Ja tuoko tarkoittaa sitä ettei niin ole käynyt koskaan tai tule koskaan tapahtumaan? Et kai sä itekkään sokeesti usko tohon väittämään?

Mä en yhdessäkään postissani ole sanonut kaverin olevan takuuvarmasti syyllinen iltapäivälehtien kirjoitusten perusteella.

Harmi, että se jeren osalta päättyi näin, kun kärpissä olo aikana jere tosiaan on ottanut itseään niskasta kiinni, harjotteli oikein ja läpäisi kaikki testit, mutta vanha paska sotki tämän.

No Fööniltä oli ainakin aika säkä ettei tämäkin paska kaatunut IFK:n niskaan sehän tästä katastrofi kaudesta vielä olisi puuttunut :)

Ja tuoko tarkoittaa sitä ettei niin ole käynyt koskaan tai tule koskaan tapahtumaan? Et kai sä itekkään sokeesti usko tohon väittämään?

Mä en yhdessäkään postissani ole sanonut kaverin olevan takuuvarmasti syyllinen iltapäivälehtien kirjoitusten perusteella.

Niin no, no, no niin no. Rehellisesti sanottuna en tiedä, ainakin pitäis pystyä luottamaan. Mutta jos on kattonu supon vuoto-keissiä, niin pitäis noitten pikkasen olla oppinu, että ei menis vuotamaan tollasia tietoja. Kaikkihan on mahollista, en mä sitä kiellä, mutta aika hataralta MUN mielestä näyttää, että joku olis vuotanu iltapäivälehdille tollasta. Syy tuolle, on just tuo vaitiolovelvollisuus, varsinkin kun on virkamies.

Edit: Mä en kyllä nää yhen yhtä syytä, miks joku tuon vuotais lehdille, mitä se hyötyis siitä? Rahaa? Eiköhän noi jonkin liiran tienaa...

Edit 2: Itse-aasiassa, Karalahti halus julkisen käsittelyn...

Eli sä sokeasti uskot tuohon?

No sillon ifk:n aikoina oli myöhässä treeneistä, mihin sä viittasit. Jere oli todellisuudessa vartin myöhässä, jolloin lehdet kirjotti, että ''ei tullu reeneihin kun oli ryyppäämässä''. Jeren kun ei tarvii kun väärin päin kävellä kadulla, niin se on iltapäivälehtien etusivulla.

Niin, IFKn aikoina. SIlloin mies voi olla ollut kerran vartin myöhässä, mutta 10 kertaa poissa darran tai kännin takia.

Tai anteeksi, sehän olikin "kadoksissa" muistaakseni parikin kertaa. Kenties thaikuissa lemmenlomalla vaimon kanssa?

Niin, IFKn aikoina. SIlloin mies voi olla ollut kerran vartin myöhässä, mutta 10 kertaa poissa darran tai kännin takia.

Tai anteeksi, sehän olikin "kadoksissa" muistaakseni parikin kertaa. Kenties thaikuissa lemmenlomalla vaimon kanssa?

Jotenkin tuntuu, että Tähtityttö ei tykkää Jerestä. Onko tässä jotain henkilökohtaista takana?:(

Tässä muutama 15 minuuttinen. ;)

2004: Luvatta poissa Helsingin IFK:n pronssiottelusta.
2006: Luvatta poissa HIFK:n pronssiottelusta.
2007: HIFK antaa potkut puolustajalleen, joka on ollut poissa joukkueen harjoituksista koko alkukesän.

Joo, kyllähän tässä syyllisiä ovat etupäässä Kärppien johto, poliisi, media ja vasemmisto, ei välttämättä tässä järjestyksessä. Se Jere kun on NIIN symppis kaveri ja ennen kaikkea hyvä pelaamaan lätkää, hirveää moinen ajojahti.

Hih hih, en ole tätä juttua juurikaan seurannut mutta...
vasemmisto :D!? Mitä tekemistä heillä tämän jutun kanssa on?

Sori jos on tyhmä kysymys mutta nauratti vaan kun kuullostaa aika uskomattomlta.

Sä oot jotenkin niin hellyyttävä. ;)

Mä en ehdi nyt etsimään linkkejä, aloita noilla edellisen sivun. Katsellaan jos myöhemmin.

Tiiän:love:

Mutta et saa sitten millään linkkejä 10:neen poissaoloon, ''se on yks asia mikä on täysin varma tässä vaiheessa''

Prideoflondon: Nojjoo, tekevälle sattuu;) No menkööt tän kerran, mutta jos ihan aiheeseen palataan, niin noilla ei oo mitään väliä nykytilanteen kanssa

Ps. Kahtokaahan ite Karalahden haastattelu, siinä selviää kaikki;)

No totta mooses, mutta itse en ainakaan laittaisi rahoja Jeren syyttömyyden puolesta. Tuo nyt oli vastine niiille, keiden mielestä Jere on niin kovin kaltoin kohdeltu.

Olisi näköjään pitänyt tarkentaa omaa lausuntoa, niin ei olisi tullut mitään komplikaatíoita...

näköjään itsekin olisi pitänyt tarkentaa. :)

eli siis jeren juttuun en ota mitään kantaa.

kirjoitin tuon tekstini vain siksi, että ihan oikeasti jotkut ovat tarpeeksi yksinkertaisia "tietääkseen", ettei tuollaista tapahdu.

oikeastihan suomi on yksi harvoja "sivistyneitä" maita, joissa tämmöistä vangitsemista käytetään tavallaan esitutkintakeinona. eli otetaan kaverit kiinni usein vaikka tutkinta olisi täysin kesken tai vajavainen, jotta nähtäisiin josko pari-kolme kuukautta miettimistä ja haistapaskakuulusteluja pistäisi pojan puhumaan jotain, mitä ei pitäisi ja samalla itsellensä tuomion...

näköjään itsekin olisi pitänyt tarkentaa. :)

eli siis jeren juttuun en ota mitään kantaa.

kirjoitin tuon tekstini vain siksi, että ihan oikeasti jotkut ovat tarpeeksi yksinkertaisia "tietääkseen", ettei tuollaista tapahdu.

oikeastihan suomi on yksi harvoja "sivistyneitä" maita, joissa tämmöistä vangitsemista käytetään tavallaan esitutkintakeinona. eli otetaan kaverit kiinni usein vaikka tutkinta olisi täysin kesken tai vajavainen, jotta nähtäisiin josko pari-kolme kuukautta miettimistä ja haistapaskakuulusteluja pistäisi pojan puhumaan jotain, mitä ei pitäisi ja samalla itsellensä tuomion...

Toi on enemmän kuin totta. Ei suomessa tarvi olla mikään erityisen pitävä näyttö että vangitseminen voidaan suorittaa. Pienemmät pakkokeinot kuten kotietsintä, kiinniotto ja pidätys tehdään ihan mielikuvituksenkin pohjalta. tekaistaan joku epäilys ja sit saadaan lupa.

Toi on enemmän kuin totta. Ei suomessa tarvi olla mikään erityisen pitävä näyttö että vangitseminen voidaan suorittaa. Pienemmät pakkokeinot kuten kotietsintä, kiinniotto ja pidätys tehdään ihan mielikuvituksenkin pohjalta. tekaistaan joku epäilys ja sit saadaan lupa.

joo ja kyllä ne luvattomat telekuuntelutkin ovat todella yleisiä.

laput pois silmiltä ihmiset!

Tämä pitää täysin paikkansa.

joo ja kyllä ne luvattomat telekuuntelutkin ovat todella yleisiä.

Ihan noin niinku mielenkiinnosta kyselisin, että miten ne luvattomat telekuuntelut toteutetaan? Mulla on sellainen käsitys, ettei se onnistu teknisesti mitenkään helposti, mutta sulla on ilmeisesti asiasta oikeaa tietoa eikä pelkkää mutua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom