Karalahdelle potkut ja pelikielto

Karalahtee on kyllä tän uransa aikana potkittu aika paljon. Näköjään potkitaan vieläkin. Olisvat nyt antaneet sen vaan pelata ja hoitaa sotkunsa ite. Kyllä v*******....
No voi että ja iso kyynel :itku:

Kyllä se ne päähän potkimiset on ihan itse tienannu. Urheilullinen lahjakkuus ei ole mikään automaattinen vapaudut kaikesta vastuusta-kortti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin totta kai rangaistaan mutta omasta mielestä sen pitäs tapahtua siellä käräjä salissa. Nyt jäi vaan sellanen tunne koko hommasta että karalahtee ruettiin rankasemaan jo hieman ennakkoon kaiken varalta. Olisivat nyt antaneet sen pelata edes tuomioon asti. Mutta tämä siis vain minun mielipide...

Paskinta tässä on mun mielestä se, että jos/kun Jere ei itse ole "doping-aineita" käyttänyt, niin häneltä kielletään koko ammatin harjoittaminen. Jere tuskin muuta osaa tehdä kuin lätkää pelata.
Eihän tavan jampaltakaan kielletä työnsä tekemistä vaikka rikoksen tekisikin vapaa-ajallaan.

fedit: Mielestäni siis siviilipuolen rikkomuksista rangaistukset siviliin ja kaukalon tapahtumissa rangaistukset kys. liigan puolesta (eikä mitään perkeleen poliisitutkintoja kaukalotappeluista:david:)

fedit: Mielestäni siis siviilipuolen rikkomuksista rangaistukset siviliin ja kaukalon tapahtumissa rangaistukset kys. liigan puolesta (eikä mitään perkeleen poliisitutkintoja kaukalotappeluista:david:)

Tehdään näin... Valitettavasti se laki ulottuu sinne kaukaloihin. Tai olisihan se kiva niitata joku jäällä kylmäksi ja saada pelikieltoa.

Miksei näissä uutisoinneissa kysytä Jeren faijan kommentteja?:D

Eikö Isä-Karalahti voisi järjestää Jerelle vaikka jotakin kesätöitä poliisin väkivaltayksikössä? :D

Tehdään näin... Valitettavasti se laki ulottuu sinne kaukaloihin. Tai olisihan se kiva niitata joku jäällä kylmäksi ja saada pelikieltoa.
Jos joku nyt jonkun siellä tappaa, niin sen voisin katsoa jo poliisiasiaksi (tarkoitin lähinnä Nielikänen vs. Vandenbussche tyyppisiä tappeluja, jotka kuuluu lajiin ja molemmat olivat yhtälailla osallisia)

En tiedä miten tuo antidoping paska toimii, mutta miksi sieltä tulisi erikseen joku pelikielto..? Voi kuitenkin varmaan mennä pelaamaan johonkin muuhun maahan vaikka saisikin tuolta ADT:ltä pelikiellon..?

Joo eli jos saa tuomion huumeiden välittämisestä niin ei saa pelata käytännössä missään.

Jännä nähä tuomitaanko mistään, olishan se siisti nähä karalahti vielä jossain kovanluokan peleissä.

Joo eli jos saa tuomion huumeiden välittämisestä niin ei saa pelata käytännössä missään.

Jännä nähä tuomitaanko mistään, olishan se siisti nähä karalahti vielä jossain kovanluokan peleissä.
Jereä ei oo taidettu nähdä kovan luokan peleissä kymmeneen vuoteen ellei lasketa SM-liigan pronssipeliä...ai, mut eihän se ollut sielläkään.

Ja ei muuten tule koskaan olemaankaan missään "kovan luokan peleissä" ellei huumebisnestä lasketa.

Purtsi ja Tähtityttö voisi hommata huoneen. Tähtityttö voisi jakaa kuolemantuomioita vapautuville vangeille ja Purtsi voisi kirjoittaa kirjan siitä kuinka paska jätkä karalahti on. Ei tarttisi purtsinkaan nukkua yötä yksin :D

Jos olisin karalahti niin treenasin omalla ajallani vaan niin perkeleesti. Aika sama saiko potkut vai ei jos sai pelikiellon liigaan. En tiedä miten tuo antidoping paska toimii, mutta miksi sieltä tulisi erikseen joku pelikielto..? Voi kuitenkin varmaan mennä pelaamaan johonkin muuhun maahan vaikka saisikin tuolta ADT:ltä pelikiellon..?

Joo, hyvä idea.
Vittuako mulle vauhkoat siinä? Onko se mun vika, jos toinen toilailee oikein urakalla? Mun mielestä se olis pitäny heittää mäkeen jo ihan niiden viinatoilailujen ja treeneihin tulematta jättämisen takia. Tää on vaan piste iin päälle.

Paskinta tässä on mun mielestä se, että jos/kun Jere ei itse ole "doping-aineita" käyttänyt, niin häneltä kielletään koko ammatin harjoittaminen. Jere tuskin muuta osaa tehdä kuin lätkää pelata.
Eihän tavan jampaltakaan kielletä työnsä tekemistä vaikka rikoksen tekisikin vapaa-ajallaan.
Niin Jereähän syytetään vaan huumekaupasta ja sen rahoittamisesta, pikkujuttuja :jahas:

Ja jos nyt Jere sattuu saamaan urheilun toimintakiellon niin se on voi voi. Säännöt on sääntöjä, eiköhän Jere ole noihin pykäliin harrastuksensa myötä tutustunut ja tietänyt riskit ja jos ei ole, niin ei voi mitään.

Suomen antidopingsääntöjen pykälässä 16.1 sanotaan, että henkilö joka levittää kiellettyjen aineiden listalla määriteltyä ainetta, syyllistyy dopingrikkomukseen.

Karalahden epäillään levittäneen amfetamiinia, joka löytyy kiellettyjen aineiden listalta kohdasta piristeet.

Myöhemmin, säännöstön urheilun toimintakieltoja käsittelevässä pykälässä 31.2 todetaan, että "kun seuraamus määrätään 16§:ssä tai 17§:ssä tarkoitetusta dopingrikkomuksesta, määrätään vähintään neljän (4) vuoden ja enintään elinikäinen urheilun toimintakielto".

Mitä ulvomista tässä enää oikein on.

Niin Jereähän syytetään vaan huumekaupasta ja sen rahoittamisesta, pikkujuttuja :jahas:

Ja jos nyt Jere sattuu saamaan urheilun toimintakiellon niin se on voi voi. Säännöt on sääntöjä, eiköhän Jere ole noihin pykäliin harrastuksensa myötä tutustunut ja tietänyt riskit ja jos ei ole, niin ei voi mitään.

Suomen antidopingsääntöjen pykälässä 16.1 sanotaan, että henkilö joka levittää kiellettyjen aineiden listalla määriteltyä ainetta, syyllistyy dopingrikkomukseen.

Karalahden epäillään levittäneen amfetamiinia, joka löytyy kiellettyjen aineiden listalta kohdasta piristeet.

Myöhemmin, säännöstön urheilun toimintakieltoja käsittelevässä pykälässä 31.2 todetaan, että "kun seuraamus määrätään 16§:ssä tai 17§:ssä tarkoitetusta dopingrikkomuksesta, määrätään vähintään neljän (4) vuoden ja enintään elinikäinen urheilun toimintakielto".

Mitä ulvomista tässä enää oikein on.
Joillekkin ilmeisesti riittää, että Jertsy on joskus äänestetty Iltalehden ÄIJIMMÄKSI ja sit sil on tosi MIEHEKÄS leukaparta ja se on joskus pelissä taklannu MUNAKKAASTI.

Kyllä totuus on, että Jerryliinin touhut on todella keskenkasvuisen ihmisen hommaa. Toisaalta voi olla niinkin, ettei Jere oo ilkeä, se on vaan tyhmä.

Joillekkin ilmeisesti riittää, että Jertsy on joskus äänestetty Iltalehden ÄIJIMMÄKSI ja sit sil on tosi MIEHEKÄS leukaparta ja se on joskus pelissä taklannu MUNAKKAASTI.

Kyllä totuus on, että Jerryliinin touhut on todella keskenkasvuisen ihmisen hommaa. Toisaalta voi olla niinkin, ettei Jere oo ilkeä, se on vaan tyhmä.

Juurikin näin, joskus ihmettyttää näiden fanipoikien älyttömät kommentit.

Jere varmaan tiesi riskit, mitä kyseisellä toiminnalla on. Jäi kiinni, parikin kertaa. Nyt te idiootit itkette miksi jereä ei voi jättää rauhaan ja antaa vaan pelata.

SYYTETÄÄN! JA te jo tuomitsette, vitun pässit...:jahas:
Mene nyt vittu ittees. Jätkän olis pitäny saada brändi-HIFKistäkin kenkää jo vuosia sitten. Ja huumeilla pelleilykään ei oo ihan tuore juttu.

Toiseks tässä on lähinnä spekuloitu sillä, kuinka oikein tuo tuleva rangaistus on, mikäli sellainen tulee. Ja aivan varmasti jokin tuomio tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom