Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs sä tiedät mikä jeren rooli siinä huumejutussa on? Tuskin se vyyhti mitään isomman mällin hallussapitoa koskee, eikö noissa aina jollain tavalla välittämiskuviot tule esiin?
Enivei, tyhmä lausunto kärppäpomolta. Olis ennemmin antanu potkut koska Jere ei ole pelaajana pystynyt hoitamaan velvollisuuksiaan.
Eiks se niin sanonukkin:
Silti istuu eduskunnassa ja sitten joku jääkiekkoseura antaa kenkää jostain pelkästä epäilystä.
Ihme mikki-hiiri touhua
Mistäs sä tiedät mikä jeren rooli siinä huumejutussa on? Tuskin se vyyhti mitään isomman mällin hallussapitoa koskee, eikö noissa aina jollain tavalla välittämiskuviot tule esiin?
Enivei, tyhmä lausunto kärppäpomolta. Olis ennemmin antanu potkut koska Jere ei ole pelaajana pystynyt hoitamaan velvollisuuksiaan.
Näköjään sanoi. En lukenut uutista ennen kuin linkitit sen, vaan luotin edellisen kirjoittajan kertomuksiin. Ei olisi pitänyt luottaa, ei näköjään tiennyt mistään mitään ja lähinnä puhui ja spekuloi paskaa.
Mistäs sinä tiedät mikä Jeren rooli on, tai onko Jerelle ylipäänsä roolia koko jutussa? Olet itse aina viimeiseen asti ollut vaatimassa faktoja ja nyt väität että huumejutuissa on aina kyse välittämisestä ja hallussapidosta?? Tutkippa nyt sitä Finlexiä vielä vähän tarkemmin ja kerro sieltä lakipykälä jossa sanotaan noin!
Jos luit tuon uutisen niin huomasit että potkut tulivat siksi ettei Jere hoitanut velvoitteitaan pelaajana.
Ei, vaan ne tulivat sen takia että Jere ei ole pystynyt pelaamaan täyspainoisesti koko rulijanssin takia. Kärpät antoi vangitsemishetkellä lausunnon että seura on tyytyväinen Karalahden työpanokseen, eli siinä ei ole ilmeisesti ollut mitään moitittavaa, mutta ei mikään seura ala maksamaan tuhansia euroja siitä että pelaaja istuu viikkoja putkassa ja oikeussalissa, ja mahdollisesti vielä saa vankeustuomion siihen päälle.
Ihan oikein! Hyvä liiga ja kärpät!:hyvä::hyvä::hyvä:
Ja mitä sitten jos sen perhe joutuu taloudelliseen ahdinkoon? Itte se on hölmöilyillään ne aiheuttanut. Ja jos äijän tulos on yli 200 t€ vuodessa, niin kenen vika se on että herralla on sen lisäksi ulosotossa perittävää? Mun vikako?
Ihan oikein että kieltivät pelaamisen, toivottavasti pääsee pelaamaan jonnekkin Intian farmisarjaan, 4ever..
Ehkä siksi, että tuo jätkä osaa päivätyönsä helvetin hyvin. Missään nimessä en noita touhuja hyväksy. En muutenkaan pidä kuvasta jonka olen Karalahdesta saanut, mutta se ei poista sitä faktaa, että tuo jätkä pelaa helvetin hyvin lätkää.Samaa mieltä sanasta sanaan. Nauratti. En tajua, miksei kellään ollut munaa tehdä tätä aiemmin.
Ehkä siksi, että tuo jätkä osaa päivätyönsä helvetin hyvin. Missään nimessä en noita touhuja hyväksy. En muutenkaan pidä kuvasta jonka olen Karalahdesta saanut, mutta se ei poista sitä faktaa, että tuo jätkä pelaa helvetin hyvin lätkää.
No sehän se "ongelma" onkin ollut.
Pääasia että se on nyt sivussa.
Melkoista keijoilua nimimerkki Tähtitytöltä. Mistä se on muka tuomittu?