Karalahdelle potkut ja pelikielto

Laita googleen vaikka "Karalahti+heroiini"

"Karalahti on aiemmin tuomittu ehdolliseen vankeuteen huumausainerikoksesta. Vuonna 1997 vain 21-vuotias Karalahti myönsi ostaneensa ja käyttäneensä hasista amfetamiinia ja heroiinia. Karalahden NHL-ura katkesi myöhemmin siihen, ettei hän suostunut liigan määräämiin hoito-ohjelmiin." Lähde seiskan nettisivut

"Oulun Kärppien puolustajan Jere Karalahden historia kaukalon ulkopuolella on vaiherikas. 11 vuotta sitten Karalahti pidätettiin huumerikoksesta ja tuomittiin lopulta kolmen kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Karalahti myönsi julkisesti käytttäneensä kannabista ja heroiinia.

Karalahden pitkäaikainen seura HIFK tuki puolustajaansa pitkään. Ensimmäisen huumetapauksen jälkeen Karalahti kärsi puolen vuoden kilpailukieltonsa ja palasi joukkueen kokoonpanoon kaudelle 1997-1998, jolloin HIFK juhli Suomen mestaruutta.

Onnistuneen paluun jälkeen Karalahti vakiinnutti paikkansa Suomen maajoukkueessakin. Norjan MM-kisoissa 1999 Karalahti oli Leijonapuolustuksen kantavia voimia.

Norjan kisojen jälkeen Karalahden tie vei NHL-jäille, mutta parin kauden jälkeen menneisyys palasi kolkuttelemaan. Elokuussa 2002 hän sai puolen vuoden pelikiellon rikottuaan kolmesti NHL:n päihdesääntöjä.

Karalahti ei suostunut menemään NHL:n päihteidenvastaiseen ohjelmaan ja hän palasi kotimaahan HIFK:n paitaan keväällä 2003.

Karalahti teki helsinkiläisseuran kanssa pitkän sopimuksen ja vakuutteli, ettei hän tule pelaamaan Suomessa koskaan missään muualla kuin HIFK:ssa.

Kesällä 2007 tilanne kuitenkin muuttui. Fanien suosikkipelaaja oli jo aiemmin aiheuttanut HIFK:n toimitusjohtajalle Pentti Matikaiselle harmaita hiuksia tempauksillaan, mutta jääminen pois seuran kesäharjoituksista ilman lupaa oli viimeinen tikki. Karalahti ei treenannut joukkueen kanssa koko kesänä ja lopulta HIFK ilmoitti puolustajan sopimuksen päättyneen." Lähde www.yle.fi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vanhoja juttuja

Ei Purtsi. Nyt ei mennyt oikein. Tarkoitin niitä uusia tuomioita, joista Jere on nyt "tuomittu" valtakunnan tasolla.

Minun urani www.pakkotoisto.comin foorumilla on niin alussa, että en halua alkaa kiukuttelemaan konkareiden kanssa. Halusin vain edelleen todeta, että tästä uudesta jutusta Jereä ei ole vielä tuomittu.

ps. en ole Jere.

Sovitaanko Purtsi tuo meidän orastava kiihtyminen?:(

Ei kukaan häntä ole tuominnut, eikä mielestäni Tähtityttökään niin tehnyt. Äh, kello on jo niin paljon, ettei kaali skulaa enää täysillä (eli täydellinen hetki nettitilityksille).

Ja ei sovita, ei näet pysyt. Mä en kiihtyny ollenkaan, niin sillon on paha sopia.. :D :thumbs:

Ei Purtsi. Nyt ei mennyt oikein. Tarkoitin niitä uusia tuomioita, joista Jere on nyt "tuomittu" valtakunnan tasolla.

Minun urani www.pakkotoisto.comin foorumilla on niin alussa, että en halua alkaa kiukuttelemaan konkareiden kanssa. Halusin vain edelleen todeta, että tästä uudesta jutusta Jereä ei ole vielä tuomittu.

ps. en ole Jere.

Sovitaanko Purtsi tuo meidän orastava kiihtyminen?:(

Vähän menee offtopiciksi.
Purtsia tapaus karalahti vähän kiihdyttää sillä hän on tekemisissä kiekkojunnujen kanssa ja näille ei jere ole hyvä esimerkki(Näin olen käsittänyt).:offtopic:

Joten hän ottaa kiivaasti kantaa karalahtea koskevaan keskusteluun :evil:

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200712136977199_jk.shtml

Jos Karalahden tapaus menee oikeuteen ja jos oikeus toteaa tammi-helmikuun vaihteessa Karalahden syyttömäksi häntä vastaan mahdollisesti nostettavaan syytteeseen törkeästä huumausainerikkomuksesta, Karalahti voi haastaa valtion oikeuteen ja vaatia vahingonkorvauksia. Jos Karalahti todetaan syyttömäksi, on valtio estänyt häntä harjoittamasta ammattiaan pidätyksen aikana (6.11.-7.12.) sekä aiheuttanut hänen työsuhteensa päättymisen Kärppien kanssa. Kärpät lopetti palkanmaksun puolustajalleen joulukuun alussa.

Mitä täällä enää puolustelemaan karalahtea? kaveri mokannu jo niin monta kertaa.

Ei vielä tuomittu. Noh se on vain ajan kysymys, olen siitä varma.

naurettavaa karalahden perseennuolentaa osalla täällä. :jahas:

Ihan hyvä, että edes tuossa iässä joutuu kantamaan jotain vastuuta teoistaan. Tällä kertaa ei ole brändi-HIFK ja fööni-Pena pelastamassa. Kyllä Nykäsenkin perseilyt aikanaan selitettiin ja peiteltiin niin kauan kuin hyppy kulki. Olis ehkä tulevaisuutta varten ollu parempi, että sekin olis oppinu, että teoilla on oikeassa maailmassa aina seuraukset.

SM-lligan kukkahattutäti-linjan mukainen pelikielto ei ollut yllätys. Ainoa yllätys oli, ettei se ollut ehdoton loppuiän kattava pelikielto.

Mutta Karalahti on myös itse myöntänyt haastattelussa, että ensin ryyppyputki ja sen jälkeen lähtee lapasesta. En muista tarkkaan, mutta saatto olla nuorten urheilulehti tms. Omasta mielestäni hiton hyvä pelaamaan lätkää, mutta annettu vain sen taidon vuoksi liian monta kertaa anteeksi. Ei vaan löydy itsekuria jätkältä sitten yhtään.
:(

eipä paljo ollu tässäkään tapauksessa muita (järkeviä) vaihtoehtoja. oma vikansahan tämä loppupeleissä oli ja tuomio on ansaittu, mutta kyllä melko surullinen tappaus, jos kerta tosissaan(?) halusi ruveta treenaamaan ja pelaamaan kärpissä ja sitten tämmönen homma jysähtää niskaan.

eipä paljo ollu tässäkään tapauksessa muita (järkeviä) vaihtoehtoja. oma vikansahan tämä loppupeleissä oli ja tuomio on ansaittu, mutta kyllä melko surullinen tappaus, jos kerta tosissaan(?) halusi ruveta treenaamaan ja pelaamaan kärpissä ja sitten tämmönen homma jysähtää niskaan.
Ihan ku tää olis tullu Karalahdelle aivan puun takaa...vittu muakin harmittaa ihan sikana tollanen. Just ku aattelin mennä tekeen duunini kunnolla niin aina ne lätkäsee mulle huumesyytteen. Vituttaa ku noin käy.

Kyllä se on itse tienny mitä on puuhannu, eniten sitä varmaan vituttaa, että jäi kiinni.

Kiekkoilija Jere Karalahden piina ei todennäköisesti pääty parin kuukauden päästä odottavaan oikeudenkäyntiin. Sen jälkeen iskee vielä Suomen antidopingtoimikunta ADT omine rangaistuksineen.

Saa Karalahti oikeudessa minkälaisen rangaistuksen tahansa, Suomen antidopingsäännöstö pitänee kohupuolustajan kaukaloiden ulkopuolella seuraavat neljä vuotta. Se tarkoittaisi 32-vuotiaan Karalahden uran vääjäämätöntä päättymistä.
lähde:http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1465462

Toi ei oo enää mun mielestä mielekästä, että mieheltä mahdollisesti viedään työpaikka lopullisesti. Jos nyt jollain halutaan ihminen syrjäyttää niiin tämä on se oikea tie. Sitä tuskin kukaan haluaa? Makeaan elämään tottunut kaveri tuskin lähtee raksalle lautoja kantamaan. Pääsee taas veronmaksajat hoitamaan yhtä narkkijuoppoa lisää. Käsittääkseni Jere on kuitenkin kusitesteissä juossut koko syksyn ja keskittynyt pelaamiseen sekoilujen sijasta.

Enkä tarkoita sitä, että villaisella painetaan hommat, mutta minimissään neljän vuoden pelikielto on liikaa. Kyseessä nyt tuskin on oikeasti dopingaineiden välittämistä ihan siinä merkityksessä missä ADT on meinannut. Tosin vuosi pari ehdotonta kyllä taitaa tehdä saman homman. Tuskin tulee enää tuon jälkeen pelimiestä.

Huumekaupasta/rahoituksesta se tuomio pitää tulla, mutta ADT sais pitää näppinsä erossa hommasta.

lähde:http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1465462

Toi ei oo enää mun mielestä mielekästä, että mieheltä mahdollisesti viedään työpaikka lopullisesti. Jos nyt jollain halutaan ihminen syrjäyttää niiin tämä on se oikea tie. Sitä tuskin kukaan haluaa? Makeaan elämään tottunut kaveri tuskin lähtee raksalle lautoja kantamaan. Pääsee taas veronmaksajat hoitamaan yhtä narkkijuoppoa lisää. Käsittääkseni Jere on kuitenkin kusitesteissä juossut koko syksyn ja keskittynyt pelaamiseen sekoilujen sijasta.
Enkä tarkoita sitä, että villaisella painetaan hommat, mutta minimissään neljän vuoden pelikielto on liikaa. Kyseessä nyt tuskin on oikeasti dopingaineiden välittämistä ihan siinä merkityksessä missä ADT on meinannut. Tosin vuosi pari ehdotonta kyllä taitaa tehdä saman homman. Tuskin tulee enää tuon jälkeen pelimiestä.

Huumekaupasta/rahoituksesta se tuomio pitää tulla, mutta ADT sais pitää näppinsä erossa hommasta.
Niinhän ne on pitänytkin. Jere on hoitanu sen puolen.

Kyllä nuo säännöt on Jerelläkin ollu tiedossa ja jos ei ole niin ei mahda mitään. Jos niitä ei noudata, siitä seuraa pykälien mukainen rangaistus. Ei tässä mitään sääliä tarvi tuntea, samalla tavalla kaikki muutkin saa pinalttia perseilyistään.

Ja tosiaan mahtavaa, että 32-vuotias "mies" on keskittynyt yhden syksyn pelaamiseen eikä ryyppäämiseen. Kyllä siitä pitääkin jo palkita.

Purtsi ja Tähtityttö voisi hommata huoneen. Tähtityttö voisi jakaa kuolemantuomioita vapautuville vangeille ja Purtsi voisi kirjoittaa kirjan siitä kuinka paska jätkä karalahti on. Ei tarttisi purtsinkaan nukkua yötä yksin :D

Jos olisin karalahti niin treenasin omalla ajallani vaan niin perkeleesti. Aika sama saiko potkut vai ei jos sai pelikiellon liigaan. En tiedä miten tuo antidoping paska toimii, mutta miksi sieltä tulisi erikseen joku pelikielto..? Voi kuitenkin varmaan mennä pelaamaan johonkin muuhun maahan vaikka saisikin tuolta ADT:ltä pelikiellon..?

Ja tosiaan mahtavaa, että 32-vuotias "mies" on keskittynyt yhden syksyn pelaamiseen eikä ryyppäämiseen. Kyllä siitä pitääkin jo palkita.

Tarkoitin sitä, että tuolla amfetamiinikaupalla ei varmaankaan ole ihan oikeasti mitään tekemistä douppauksen kanssa. MUN mielestä tuomioistuimen päätös saisi olla rangaistus ja sillä selvä.

Eikä tässä palkitsemassa olla. Mun mielestä aika pitkälti rankaisemassa.

Edit. käännetään nyt toisinpäin ja todetaan, että hän tulee samaan todennäköisesti paljon kovemman rangaistuksen mitä "tavallinen" jamppa vastaavasta rikoksesta.

Karalahtee on kyllä tän uransa aikana potkittu aika paljon. Näköjään potkitaan vieläkin. Olisvat nyt antaneet sen vaan pelata ja hoitaa sotkunsa ite. Kyllä v*******....

Ihan ku tää olis tullu Karalahdelle aivan puun takaa...vittu muakin harmittaa ihan sikana tollanen. Just ku aattelin mennä tekeen duunini kunnolla niin aina ne lätkäsee mulle huumesyytteen. Vituttaa ku noin käy.

Kyllä se on itse tienny mitä on puuhannu, eniten sitä varmaan vituttaa, että jäi kiinni.
En mie tarkottanukkaa että ois puun takaa tullu, jos semmosen kuvan sait viestistäni. Itehän se sen kyllä tiesi, että on sotkeutunu niihin touhuihin, mutta enhän mie tienny tuommosesta ja nyt vähä tympäsee ku minusta ois ollu kiva nähä jeren pelaavan kärppien paidassa pitempäänkin! kuten sannoinkin; kärppien johon ja smliigan päätökset oli oikeita :piis:

Tarkoitin sitä, että tuolla amfetamiinikaupalla ei varmaankaan ole ihan oikeasti mitään tekemistä douppauksen kanssa. MUN mielestä tuomioistuimen päätös saisi olla rangaistus ja sillä selvä.

Eikä tässä palkitsemassa olla. Mun mielestä aika pitkälti rankaisemassa.
Ja niin pitääkin.

Niin, tuskinpa Jereliini on yrittäny sillä amfetamiinilla omaa suoritustaan parantaa. Sitähän ei tiedä, onko se muille urheilijoille sitä jaellu...mut Jertsykkä kuitenkin on urheilija ja sitä koskee ADT:n säännöt ja, koska amfetamiini sattuu olemaan kiellettyjen aineiden listalla niin ei silloin pitää vähän miettiä, että mitä tekee. Ens kerralla kannattais sit kokeilla jotain LSD:n välittämistä, se ei varmaan oo listalla.

Kyllä SM-liigan nysveröt pitää huolen siitä, että ADT:kin antaa tuomionsa. Se on nähty miljoona kertaa jo tälläkin kaudella, että Sm-liigassa saa pelata vain rusettiluistelijat...

Karalahtee on kyllä tän uransa aikana potkittu aika paljon. Näköjään potkitaan vieläkin. Olisvat nyt antaneet sen vaan pelata ja hoitaa sotkunsa ite. Kyllä v*******....

No millä vitulla sä meinaat, että epäillyt rikokset annetaan vaan mennä silmien ohi. Kyse kun ei ole mistään pikkuisista rikkeistä. Eikä sillä, ei niitäkään sovi sormien läpi katsoa vain sen takia, että kaveri on parantanut tapojaan.

Jos kaveri on oikeesti sotkeutunut rikolliseen toimintaan niin pitää siitä antaa rangaistus.

Ja edelleenkään ei tuomioita olla vielä annettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom