Kapteeni Kirkin paluu RAW

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikä ihan turha paluu!

Respectiä.

8 vuotta pois lavoilta, 110 kilosena veteraanina tekee pelkällä vyöllä yli 370 kyykystä, yli 210 penkistä ja yli 340 maasta. Aika ukko vaan on.

:worship:

Tämä kyseinen kisa oli jo n. vuosi sitten. Muistan sen tuosta kuvasta ellei ole sitten nyt käynyt taas tekemässä tasan samoja rautoja... Kovat on kyllä tulokset kapteenilla!:rock:

kirkin kyykyt on ollu aina tosi upeita kateltavia. todella inspiroivaa tavaraa.

Tämä kisa käyty jo toista vuotta sitten. Kova raudat ottanu Kirk.

pelkällä vyöllä yli 370 kyykystä

Lisäksi ainakin ko. artikkelissa esiintyvästä kuvasta päätellen kyse on ollut ihan oikeasta kyykystä, eikä mistään naurettavasta ammattilaispyllistyksestä.

Karwoskin Porissa -95 tekemää 440kg kyykkyä on katsottu nauhalta jokusen kerran =). Karwoski ei nojaa kovinkaan paljon eteenpäin edes ala-asennossa, joten näyttäisi kyykkäävään pitkälti jaloilla. Ja melkoiset tukit sillä reisien paikalla onkin...

Ton artikkelin kuvien perusteella on kyllä komia kyykky ja lihaa reisissä lujasti, ei voi muuta sanoa. Mistähän kepakon mainitseman filminpätkän saisi nähtäväkseen? Olisi kiinnostava pätkä varmasti.

kirkin välitykset sopi tollaseen melko pystyyn kyykkyyn tosi hyvin. kun oon ukon nähnyt ilman paitaa, voi sanoo, että kyllä siellä keskikropassakin on aivan kaameesti voimaa.

Kirk oli aikoinaan hyvinkin 380 vetokunnossa. Ongelmana oli "lapsen sormet" eli nakit oli niin lyhyet ettei tanko tahtonut pysyä sormissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itelläkään ei kovin pitkät nakit ole ja kun kirkin kanssa painettiin kämmeniä vastakkain, oli kyl melkosen lyhyet ne sen sormet. "this" se vastas, kun kysyin, miksei veto oikein kulje :) remmeillähän se ton 380kg on ottanutkin.

Kyllä Karwoski minun mielestä on yksi kovimmista mitä lajin parissa on koskaan ollut. Muistan kun katsoin porin mm kisat videolta silloin kun itse olin juuri aloittanut harrastuksen ja ihmettelin että miten tuo on mahdollista kun otti kyykystä siinä jotain 455 jos en väärin muista. Toinen ihmettelyn aihe siinä kisassa oli myös Hammanin kyykyt. Täysillä pohjaan ja ylös.

440 otti porissa. 455 oli aiemmin tehty ME. hammanin kyykyt aiheutti melkosen kohahduksen salissa sillon :D

N:rock: :rock: :rock: o wittu! On muuten vähän helvetin paksut reidet ukolla! Ja ruutiakin niissä hieman...:rock: :rock: :rock:

ylipäätänsä hirviän kokoinen koko ukko. nuo kädetkin on kauheet tukit ja kaula varmaan metrin paksu :D

Olin itse aikanaan katsomassa noita Porin kisoja:rock:
Oli oikeastaan aika koomista, että vaikka tossaki videolla Kirkin maha näyttää pieneltä "pömppömahalta", niin kun lämmittelytiloissa otti paidan pois niin vatsat erottu selvästi:rock: Ne oli vaan ihan perkeleellisen isot.

Myöskin Yuri Spinovin keskivartalo/suorat selkälihakset olivat ihan sairaat, jännä homma että veti kapealta ilman vyötä 377.5 ja kyykkäs 415kg...425 hylättiin, sekään painanu mitään.Coan oli kans...no samaa osastoa.

Toi 440 oli kyllä niiiiin paperia että voi helvetti! Ois varmaan tullu joku kakkonen sillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom