kapea vinopenkki?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
jarze sanoi:
sopii ku nyrkki silmään penkin jälkeen tehtäväksi apuliikkeeksi vaikka dipin kaa vuoroviikoin. joku 2-4*4-6 pitäs olla melko sopiva määrä.
joo 2sarjaa on tarkotus tehdä ja toisto määrät pyörii tossa haarukassa juuri. toki tuota joutuu tekemään varmasti entistäkin pienemmillä painoilla verrattuna siihen jos tekis sen eka liikkeenä, mutta siitä ei liene ole haittaa kehitykselle??

edit: dippiä en pysty valitettavasti tekemään, heti kun alkaa lisäilemään painoa niin alkaa olkapää kivut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No joo, kyllä se penkki tehdään eka, kun siihen voimaa haetaan. sitten vasta apuliikkeet. mutta voithan tehdä penkin ja tän kapeen välissä vaikka jonkun vetoliikkeen, niin saa ojentajat vähä palautua välissä. se on ihan hyvä systeemi voimatreenissä..

jarze sanoi:
mutta voithan tehdä penkin ja tän kapeen välissä vaikka jonkun vetoliikkeen, niin saa ojentajat vähä palautua välissä. ..
jep mulla tuleekin sopivasti leuanvetoja ja vähän rintatuellista kulmistakin niin vois tosiaan ne ottaa siinä välissä ja sitten tahkota pari satsia tuota kapeeta, kiitti vinkistä.

jarze sanoi:
No joo, kyllä se penkki tehdään eka, .
joo, mutta tarkoitin että jos tekee eripäivänä sen kapeen vinopenan ja silloin eka liikkeenä. sillain olen nyt 2kertaa tehnyt mutta tosiaan nyt ois tarkoitus siirtää se tuohon samalle päivälle kuin penkki. meni nyt vähän sekavaksi tää homma mutta toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan:)
StuntMan91 sanoi:
neutraali is best :D :D
tiedän sen jo sanomattakin :D

neutraali sanoi:
joo 2sarjaa on tarkotus tehdä ja toisto määrät pyörii tossa haarukassa juuri. toki tuota joutuu tekemään varmasti entistäkin pienemmillä painoilla verrattuna siihen jos tekis sen eka liikkeenä, mutta siitä ei liene ole haittaa kehitykselle??
edit: dippiä en pysty valitettavasti tekemään, heti kun alkaa lisäilemään painoa niin alkaa olkapää kivut.
:)

eli aikaisempina kertoina olen tehnyt maanataina penkin eka liikkeenä ja kapeen vinopenkin perjantaina eka liikkeenä, nyt muutan tuon kapeen vinopenan siis tuonne maanataille penkin kanssa tehtäväksi ja siitä tuli mieleen että varmaan joutuu entistäkin pienemmillä painoilla tekeen kun vertaa tuohon kun olen aiemmin tehnyt sen eka liikkeenä(perjantaisin siis), tuolla siis ei liene väliä kehityksen kannalta vaikka penkin ja kapeen vinopenkin tekee samalle päivälle, vai onko se parempi tehdä eripäivinä? sen takia mieluusti tekisin nuo samalle päivälle niin jäisi paremmin aikaa palautumiselle. kun tulee vielä muitakin punnerrus liikkeitä tehtyä(pystypunnerrus), tällaista bodauksen ja voimailun välimaastossa kikkailuhan tää meikäläisellä on:)

hmm...no vaikee sanoo mikä olis "paras" vaihtoehto, mutta noin vois olla hyvä, että maanantaina pena ja se kapee vino päälle. sitten perjantaina vois tehdä penkkiä nopeusmielellä, siitä palautuu kyllä hyvin. Luulen kyllä, että tiedät sen ite parhaiten mikä toimii sulle. Mä en paljoa tiedä, mutta odota vaikka jos joku viisaampi, esim. jto löytäis tänne kertomaan kuinka pitää treenata :D

jarze sanoi:
hmm...no vaikee sanoo mikä olis "paras" vaihtoehto, mutta noin vois olla hyvä, että maanantaina pena ja se kapee vino päälle. sitten perjantaina vois tehdä penkkiä nopeusmielellä, siitä palautuu kyllä hyvin. Luulen kyllä, että tiedät sen ite parhaiten mikä toimii sulle. Mä en paljoa tiedä, mutta odota vaikka jos joku viisaampi, esim. jto löytäis tänne kertomaan kuinka pitää treenata :D
joo, kyllähän sitä suunnilleen tietää mikä toimii ja mikä ei, mutta ku uus liike kyseessä niin sitä on muka niin tietämätön:), joo odotellaan josko jto:lla ois joitain ajatuksia tähän asiaan/ässä hihassa :D

Zone-sarja -42%
neutraali sanoi:
joo, kyllähän sitä suunnilleen tietää mikä toimii ja mikä ei, mutta ku uus liike kyseessä niin sitä on muka niin tietämätön:), joo odotellaan josko jto:lla ois joitain ajatuksia tähän asiaan/ässä hihassa :D
itte tulee kans aika paljon kaikennäköistä punnerrusta tehtyä. jto:n ohjelmalla mennään ja aika paljon on just vuoroviikoin noita liikkeitä. homma on myös kausiluontoista niin, että penkin maksimijaksolla jää muut punnerrukset pois. joko menee 200kg? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jarze sanoi:
joko menee 200kg? :)
ei mee, alkanu taas tuntuun siltä ettei sitä saa koskaan kun nää tulokset soutaa ja huopaa edestakaisin.

kesäloma alkaa, joten hihat on lyhyet, tai niitä ei ole. minkäslaista ässää sitä kaivataan?

Paljos se pena nyt sitten on neutraali? Jossain 190 - 200 välissäkö?

jto sanoi:
kesäloma alkaa, joten hihat on lyhyet, tai niitä ei ole. minkäslaista ässää sitä kaivataan?
no eipä ässiä oikeestaan, mutta mitä mieltä sinä olet tuosta kepeesta vinopenasta että kummin se olisi järkevämpi tehdä, omanapäivänään eka liikkeenä vai normaali penkin kans samana päivänä, vai onko sillä väliä missä välissä sen tekee?

tabe, tällä hetkellä penkki on maissa eli laskenut parhaista päivistä, tarkkaa tulosta en tiedä mutta huonosti se kuitenkin menee, kun ns kevyet raudatkin tuntuu painavilta, mutta kyllä ne menetetyt raudat sieltä taas tulee takaisin kun aikansa hinkkailee. kiloista en puhu mitään ennenkuin se 200kg on tosi asia eli ei välttämättä tarvi puhua enään koskaan:)

jos on kaks punnerruspäivää viikossa, tekisin ne seuraavasti parin viikon satsissa:

1a
penkki
1b
kapea penkki

2a
keskileveä penkki
2b
kapea vinopenkki

toki muutkin yhdistelmät on oikein hyviä, mutta tossa nyt on se kapea vinopenkki mukana. ihan hyvin sen voi tehdä penkin jälkeenkin apuliikkeenä. silloin tietenkin hieman kevyempänä ja pidemmällä sarjalla esim. 2-3*5-8 työsarjat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom