Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Sportman81 sanoi:
No niin heittäkää hyvät ja huonot puolet applen i pod ministä ja creativen 20gb soittimesta. Näyttäs olevan saman hintasia, mut kumpi nyt voittaa sit loppupeleis;)

no applen ipod miniin oon ollut ite kyllä tyytyväinen. Se muotoilu on niiiiin helmi. ne alkuperäiset kuulokkeet on aivan paskat, ite kuuntelen pyöräillessä ja juostessa koss porta pro-kuulokkeilla. salilla tulee käytettyä niitä alkuperäisiä.

jonkin verran sapettaa meksikosta mp3:sia hakiessa, jos id-tagit ei oo kunnossa. ne joutuu laittamaan sitten yksitellen kohilleen, mutta muuten on aika huippu vehje. :panisin:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ipod mini 6Gb tuli eilen huollosta, en tiedä mitä tekivät siellä mutta nyt tuntuisi kestävän akkukin kun päivitin laitteen applen ohjeiden mukaan. Siirsin päälle 4Gb musaa ja kuuntelin kolmisen tuntia ja oli vasta ehkä viides tai kuudesosa mennyt.

uusio sanoi:
Mitään kansioita ei saa tehtyä(tietääkseni :D ), näytöstä saa kyllä hyvin selvaa mutta biisien numerot ei yllä yli sadan, eli 99 jälkeen tulee taas 01 tai jotain, todella sekavaa..
Jos viitsit, niin kokeilehan vielä tuota kansiojuttua. Uskon että ne kansiot pystyy soittimelle luomaan ihan samalla tavalla kuin tietokoneen kiinteille kovalevyillekin (esim. hiiren oikea painike -> new -> folder). Jos tämä soitin vielä olisi sen verran AudioKeytä fiksumpi, että antaisi selata kansion kerrallaan niin kuulostaisi aika hyvältä.

Kuvauksesta päätellen kuulokkeet on tasan samat mitkä AudioKeyssä = käyttökelvottomat.

Onks kokemuksia noista taas uudistuneista värinäytöllisistä iPodeista, 20GB jotain reilut 300 euroa ja 60GB 450,- eli puoli-ilmasia siis..

Ulkki sanoi:
no applen ipod miniin oon ollut ite kyllä tyytyväinen. Se muotoilu on niiiiin helmi. ne alkuperäiset kuulokkeet on aivan paskat, ite kuuntelen pyöräillessä ja juostessa koss porta pro-kuulokkeilla. salilla tulee käytettyä niitä alkuperäisiä.

jonkin verran sapettaa meksikosta mp3:sia hakiessa, jos id-tagit ei oo kunnossa. ne joutuu laittamaan sitten yksitellen kohilleen, mutta muuten on aika huippu vehje. :panisin:

Kiitti tästä...Koss porta?, minkä hintanen ja mistä saa? Tietääkö joku saako tuohon creativen jukeboxiin koteloa, jotta pysyisi lenkeillä mukana. Taitaa tuo i pod olla kätevämpi kuitenkin lenkkeilyä varten ja noin muutenkin.

Sportman81 sanoi:
Kiitti tästä...Koss porta?, minkä hintanen ja mistä saa? Tietääkö joku saako tuohon creativen jukeboxiin koteloa, jotta pysyisi lenkeillä mukana. Taitaa tuo i pod olla kätevämpi kuitenkin lenkkeilyä varten ja noin muutenkin.

Noista Koss Porta Pro-kuulokkeista on ollut tälläkin palstalla vaikka kuinka paljon juttua. Ne kannattaa melkein tilata jenkeistä. Suomessa taitaa normaalihinta olla jossain 50-80 euron paikkeilla. Omistani maksoin muistaakseni jotain 30 taalaa, kun ottaa dollarin edullisen kurssin huomioon, niin halvaksi tuli, vaikka joutui tulleja ja rahtia vähän makselemaan.

tilasin omani pcconnection-nimisestä nettikaupasta. Muuten ei mitään valittamista, mutta ne spämmää postilaatikon täyteen. Eli ei kannata sinne antaa mitään duunipaikan meiliosoitetta, jos ei niitä tarjouksia joka päivä halua. Kossin nettisivuilta on moni myös tilaillut.

Kitupiikki.netissä Porta Prot 52e postien kanssa. Tulee nopeasti kotiin ja tilaus on vaivatonta/helppoa.
Muistkaa myös tämä kun Kosseja ostatte. Kossien sivuilta näkee tarkemmin kuuluuko kuulokkeesi elinikäisen takuun piiriin.

Sportman81 sanoi:

Kannattaa lukea tästä threadista mun ajatuksia tuosta creativen paskatuotoksesta. I pod ehtottomasti. On ainakin wanhemmassa nomad jukebox zen nx mallissa "kantokotelo" mukana.

Jakob sanoi:
Kannattaa lukea tästä threadista mun ajatuksia tuosta creativen paskatuotoksesta. I pod ehtottomasti. On ainakin wanhemmassa nomad jukebox zen nx mallissa "kantokotelo" mukana.

Jep, kiitti mielipiteestä. Ei viitsi ostaa sikaa säkissä ja luulen, et i podissa ei tulis pettymyksiä. Saman hintasia näyttäs olevan verkkokaupassa ja onhan tossa muistissa eroa, mut silti jostakin syystä creativen 20giganen ei aivan vakuuta.

Ja sitten vielä sellasta, eli olen lähössä bangkokkiin 10 viikon jälkeen, niin onko kellään tietoa minkä hintanen i pod ois siellä? Takuuhan sen kanssa sieltä ostettuna on sit vähän niin ja näin..

Sportman81 sanoi:
Jep, kiitti mielipiteestä. Ei viitsi ostaa sikaa säkissä ja luulen, et i podissa ei tulis pettymyksiä. Saman hintasia näyttäs olevan verkkokaupassa ja onhan tossa muistissa eroa, mut silti jostakin syystä creativen 20giganen ei aivan vakuuta.

Ja sitten vielä sellasta, eli olen lähössä bangkokkiin 10 viikon jälkeen, niin onko kellään tietoa minkä hintanen i pod ois siellä? Takuuhan sen kanssa sieltä ostettuna on sit vähän niin ja näin..

Luulis olevan halvempi, eurohan on aika kova valuutta että jenkeistäkin sais siksi paljon halvemmalla. Takuu varmaan applella niinkuin muillakin isoilla firmoilla on yli maiden rajojen.. ja kyllä ipod on aina ipod.

TheYoungOne sanoi:
mistäs muuten tietää että onko koneella USB 1.1 vaiko 2?

Emolevyn ohjekirjasta luultavasti näkyy jos sinulla vain on se tallessa, ja jos ei niin jotkut ohjelmat mitkä kertovat tietoja koneestasi kertovat sinulle kumpaa usb:tä emolevysi tukee. (esim. Sisoftware sandra)

ei löytyny mitää tietoo msitä olisin saanu selvää että onko tässä nyt usb 1.1 vaiko 2..minä vuonna alettii käyttää kakkosta? ku tähän on laitettu usb 1999..
hauska vaan olis tuo tietää enneku soittimen ostaa..kuinka paljon mahdollinen usb:n vaihto voisi maksaa?

TheYoungOne sanoi:
ei löytyny mitää tietoo msitä olisin saanu selvää että onko tässä nyt usb 1.1 vaiko 2..minä vuonna alettii käyttää kakkosta? ku tähän on laitettu usb 1999..
hauska vaan olis tuo tietää enneku soittimen ostaa..kuinka paljon mahdollinen usb:n vaihto voisi maksaa?
Eiköhän ne käy kumpaankin...siis jos soitin tukee kakkosta niin toimii kyllä ykköselläki

Tietääkö kukaan mistä tampereelta saa koss the plug:hin paljon puhuttuja "joulukuusipäätyjä"? Stockmannilla kävin ja ei ollut..

Millaista laitetta suositteletta, jos hinnan pitäisi pyöriä max 80e? Vaatimuksena on se, että siinä on näyttö, jossa voi selailla ja valita biisejä :) Muistin ei tarvi kovin iso olla 256 tai 512 MB kelpaa ihan hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom