Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Hellion sanoi:
Jos viitsit, niin kokeilehan vielä tuota kansiojuttua. Uskon että ne kansiot pystyy soittimelle luomaan ihan samalla tavalla kuin tietokoneen kiinteille kovalevyillekin (esim. hiiren oikea painike -> new -> folder). Jos tämä soitin vielä olisi sen verran AudioKeytä fiksumpi, että antaisi selata kansion kerrallaan niin kuulostaisi aika hyvältä.

Kuvauksesta päätellen kuulokkeet on tasan samat mitkä AudioKeyssä = käyttökelvottomat.

Joo no siis biisit voi jakaa kansioihin kun niitä lisää sinne, mutta biisien selausta se ei oikeestaan millään tavalla helpota sitten kun musiikkia kuuntelee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hippa sanoi:
Mistähän löytyisi lisätietoa? En tosin tiedä onko nuo Kossin Porta pro kuulokkeet kovin jämäkät.
http://www.vertaa.fi:stä löyty ainakin jotain arvosteluita. Ja ton kuulokehomman oli joku sanonu tohon v200 soittimeen. Mutta vaikuttais aika lailla samalta noi soittimet, lukuunottamatta tota irrotettavuutta. Tosin itsellä on jotenkin semmoinen muistikuva, että tosta olis muuallakin ollut juttua. Jännitelähteenähän noissa toimii 1kpl aaa-paristoja, joten ei siitä mitään ihmeellisiä voi saada irti.

En oikeen osaa sanoo noista kossin kuulokkeista. Pitäis päästä kokeileen. Tosin noi kossinkin kuulokkeet on aika laadukkaita, joten vois kuvitella, että ne ei mitään kauheita tehosyöppöjä ole.

makew sanoi:
Creative MuVo Sport C100
Tuo vaikuttaisi ihan hyvältä soittimelta meikäläiselle, jos se kerta kestää vähän vettä lenkkipolulla sadepäivinä. Millälailla se laitetaan koneen USB-porttiin kiinni, suoraan vai tuleeko siinä kaapeli mukana?

Toimiiko toi ajanotto hyvin käytännössä, olis HIIT lenkeillä kätevä.

Jonny sanoi:
(meni rikki kun johto nirhautui poikki, oma moka). Ostin Philipsin 15e kuulokkeet tilalle ja hyvin pelittää.

No nyt alkavat pätkimään Philipsin kuulokkeet. Samalla tavalla vasen kuuloke rupeaa häviämään ja heiluttelemalla johtoa tyvestä toimii-ei toimi-toimii-ei toimi. En ole samalla tavalla edes rullannut johtoa soittimen ympärille vaan repun isommassa taskussa ovat ihan vapaana. Mikä lie sitten on kun noin menee rikki. No pitänee käydä ostamassa samanlaiset kuulokkeet, koska ilman soitinta ei voi olla.

Mitähän eroa mahtaa olla Creativen Zen Nano Plus 512Mb :llä ja MuVo Micro N200 :lla?? http://fi.europe.creative.com/products/welcome.asp?category=213& -tuolta voi katsella, mä en keksi mitään eroa.

Haluisin ostaa tollasen vaaleanpunaisen version, mitenhän se onnistuis? Joka paikassa on tyrkyllä vaan musta ja valkoinen, vaikka Creativen sivuilla mainostetaan muitakin värejä..

Hippa, eks toi iPod mini oo just nimenomaan kovalevysoitin?

Vitu. Oma ProCaster PIPO 256 MB sanoi akun lataamiskyvyn osalta työsopimuksensa irti. Pengoin koko kämpän läpi, ja löysin kuitin kaikista muista Verkkokaupasta ostetuista ostoksista, paitsi tuosta mp3-soittimesta. :jahas:

edit: ei voi olla totta. Pengoin vielä yhden laatikon, ja sieltähän se kuitti löytyi! Woohoo, ei tarvi sittenkään kärsiä aamulenkeistä, kun saa kuunnella Dream Theateria jatkossakin. :D

pucca sanoi:
Mitähän eroa mahtaa olla Creativen Zen Nano Plus 512Mb :llä ja MuVo Micro N200 :lla?? http://fi.europe.creative.com/products/welcome.asp?category=213& -tuolta voi katsella, mä en keksi mitään eroa.

Haluisin ostaa tollasen vaaleanpunaisen version, mitenhän se onnistuis? Joka paikassa on tyrkyllä vaan musta ja valkoinen, vaikka Creativen sivuilla mainostetaan muitakin värejä..

Hippa, eks toi iPod mini oo just nimenomaan kovalevysoitin?
plussassa on suora mp3 koodaus.
http://www.pixmania.com/fi/fi/creative/244/marque.html
http://www.pixmania.com/fi/fi/audio/4/onglet.html

Just pistin tilaukseen Creative MuVo V200 512MB ja Koss Sporta Pro kuulokkeet verkkokaupasta, 145€ yhteensä. Toivottavasti on hyvä setti.

Ostettiin eilen sitten omat laitteet :) Minä päädyin yllätyksekseni Creative muvo slim 512MB ja avokki osti Creative muvo N200 1GB.

Olen todella tyytyväinen omaan valintaani. Soitin on kivan litteä ja sen voi pistää taskuun ilman, että häiritsee yhtään. Mukana tuli ihan yyberkotelo :) Miinusta voin sanoa jo tässä vaiheessa siitä, että tuo akkupaikan sulkija ei ole kovinkaan hyvä ja ennustan, että se rikkoutuu enemmin tai myöhemmin.

Kuulokkeena Kossin Porta prot ja kuuluu hyvin :thumbs:

Hippa sanoi:
Miinusta voin sanoa jo tässä vaiheessa siitä, että tuo akkupaikan sulkija ei ole kovinkaan hyvä ja ennustan, että se rikkoutuu enemmin tai myöhemmin.
Huomasin itse saman, ja laitoin pienen palan mustaa muoviteippiä siihen luukun päälle.

TheYoungOne sanoi:
Onkos kellää kokemuksia noista Creativen EP-630 kumisista korvanapeista?
Kun nuo Kossin vaahtomuovi plugit kerran alkavat murentua täältä saadun infon mukaan...
Ei ole kokemusta, mutta varmaan ihan hyvät. Stockalta saa tässäkin tredissä mainittuja Sennheiser-kumiplugeja 12 eurolla. Itselläni Kosseissa sellaiset, ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Sininen 4gb ipod mini saapui. Kunnon kuulokkeet kun vielä sais ni olis jees.
mietteitä:
+ Biisit on jaoteltu artistin, levyn, genren ja säveltäjittäin, eli biisit löytyy helposti
+ Jos on puutteellisia tietoja ware biiseissä ne voi helposti muokata iTunesin kanssa(että ne sitten löytyy helposti iPodista)
+ akku kestää
+ on todellakin mini
+ Pysyy hyvin mukana lenkillä ,salilla
+ Úberihana playlist
- iTunesin kautta biisien lisääminen/poistaminen ei ole niin yksinkertaista kuin luulisi

jaki_ sanoi:
Sininen 4gb ipod mini saapui. Kunnon kuulokkeet kun vielä sais ni olis jees.
mietteitä:
+ Biisit on jaoteltu artistin, levyn, genren ja säveltäjittäin, eli biisit löytyy helposti
+ Jos on puutteellisia tietoja ware biiseissä ne voi helposti muokata iTunesin kanssa(että ne sitten löytyy helposti iPodista)
+ akku kestää
+ on todellakin mini
+ Pysyy hyvin mukana lenkillä ,salilla
+ Úberihana playlist
- iTunesin kautta biisien lisääminen/poistaminen ei ole niin yksinkertaista kuin luulisi

:itku: (Kadun omaa päätöstäni)

Taustaa: liikkeen edustaja taisi näyttää mulle sen isomman ipodin, koska se vaikutti myös päätökseeni olla ostamatta tota, koska se oli niin iso.. Kuulin myöhemmin, että se mini on oikeasti tosi pieni..

Mulla olis pari tällasta tyhmää kysymystä noista soittimista. Kokemusta ei siis ole ollenkaan ja ostan ekaa soitinta salille.

Minkä kokoinen soitin on tarpeeksi iso? 128mb, 256mb, 512mb vai 1gb?

Kummat on salikäytössä paremmat, nappikuulokkeet vai pienet perinteiset luurit?

Onko eri merkkin välillä eroa musiikin siirron helppouden välillä tietokone-mp3, stereot-mp3 akselilla?

Mikä on kätevin tapa kuljettaa soitinta salilla?

:nolo:

jambo sanoi:
Mulla olis pari tällasta tyhmää kysymystä noista soittimista. Kokemusta ei siis ole ollenkaan ja ostan ekaa soitinta salille.

Minkä kokoinen soitin on tarpeeksi iso? 128mb, 256mb, 512mb vai 1gb?

Kummat on salikäytössä paremmat, nappikuulokkeet vai pienet perinteiset luurit?

Onko eri merkkin välillä eroa musiikin siirron helppouden välillä tietokone-mp3, stereot-mp3 akselilla?

Mikä on kätevin tapa kuljettaa soitinta salilla?

:nolo:

1. musta ei riitä ainakaan 128 ja 256 on myös siinä rajalla.. ja 512 ja 256 hinta eroa ei ole paljoa joten 512 tai 1gb mun mielestä.
2. nappikuulokkeet. luurit saattaa olla enemmän tiellä esim. pystypunnerruksessa.
3. kyllä varmasti ainakin pientä. osta muvo n200 siinä on in-line liitin millä voi koodata muualta helposti biisit.
4. hyvä on laittaa selän kautta johdot ja taskuun vaikka soitin tai clipsillä vyötäisiin.

ainakin ipod minin mukana tuli todella kätevä vyöklipsu jolla sen saa kiinni salihousuihin (joko vyötärölle tai taskuun niin että klipsu pitää soitinta paikallaan). Mielestäni nappikuulokkeet ovat kätevämmät, itse ujutan ne paidan alta korviin. Koska nuo soittimet toimivat USB- ja FireWire-liittimen kautta (en ole nähnyt stereoissa kumpaakaan) niin musa pitää siirtää koneen kautta. Tosin jos sinulla on CD:lle poltettuja mp3:sia niin levy tietokoneeseen ja siitä soittimeen? Tuo soittimen koko riippuu siitä että kuinka paljon musaa sinulla on mitä siirtää. Esi. 128MB mahtuu noin kaksi albumia, eli aika vähän.

Hippa sanoi:
:itku: (Kadun omaa päätöstäni)

Taustaa: liikkeen edustaja taisi näyttää mulle sen isomman ipodin, koska se vaikutti myös päätökseeni olla ostamatta tota, koska se oli niin iso.. Kuulin myöhemmin, että se mini on oikeasti tosi pieni..

Mun kaveri soitti ja sanoi sekoittaneensa shufflen ja minin.

Huh :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom