Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hippa sanoi:Sellainenkin kiinnostaa, että mitä eroa noissa soittimissa on. Esim. Creativella on ainakin biljoona eri mallia. Kuitenkaan ei esittelyissä tuntuisi olevan juuri mitään eroja.
Hippa sanoi:Oon ajatellut Creativen muvo N200 512MB. Se on saanut menestystä Hi-Fi lehden vertailussa eikä ole kiintolevyinen. Ja Kossin kuulokkeet
(Tiedän, että hinta on yli 80e..)
Timba79 sanoi:Mulla ois myös hakusessa mp3-soitin kannettavassa muodossa. Ja riittää että siinä on vähintään 512 megaa muistia. Se pitäisi kestää myös salikäytössä, eli ei ihan ekasta kolhusta hajota. Mutta mä en olisi mielelläni uhraamassa siihen yli 100 euroa. Ehdotuksia?
Hippa sanoi:Tuo sama, jota olen itse tilaamassa Creative muvo N200. Mbnetin hintavertailussa alin hinta 99e ja kallein noin 150e.
vision sanoi:Huomasin just että mulla on tuo N200, ostin sen mustasta pörssistä kun niillä oli ne mahti alepäivät hintaan 79€ tai jotain sinnepäin. Hyvä härveli ollut muuten paitsi miinuksena kuulokkeet jotka eivät ainakaan mun päässä pysy kunnolla.
Timba79 sanoi:Mulla ois myös hakusessa mp3-soitin kannettavassa muodossa. Ja riittää että siinä on vähintään 512 megaa muistia. Se pitäisi kestää myös salikäytössä, eli ei ihan ekasta kolhusta hajota. Mutta mä en olisi mielelläni uhraamassa siihen yli 100 euroa. Ehdotuksia?
Timba79 sanoi:Toimiiko nuo Creativen muistilla olevat sitten kiintolevysoittimia paremmin? Nuo kiintolevylliset kun tuntuvat hajoavan vähän väliä ja meidän Gigantin myyjä sanoi tyyliin: "no ovat täysiä paskoja". Että vähän nousee "karvat pystyyn" ton Creativen kohdalla, siis kestävyyden puolesta.
Noissa Creativen pikkusoittimissa ei vissiin tahdo toi teho riittää ainakaan kauheen jämäköille kuulokkeille. Itse en ole tätä todennut, koska käytän nappeja, mutta jossain testeissä oli mainintaa tälläisestä.Hippa sanoi:En pidä nappikuulokkeista, ja noissa laitteissa on yleensä oletuksena huonolaatuiset kuulokkeet muutenkin.
Timba79 sanoi:Toimiiko nuo Creativen muistilla olevat sitten kiintolevysoittimia paremmin? Nuo kiintolevylliset kun tuntuvat hajoavan vähän väliä ja meidän Gigantin myyjä sanoi tyyliin: "no ovat täysiä paskoja". Että vähän nousee "karvat pystyyn" ton Creativen kohdalla, siis kestävyyden puolesta.
NaruJackson sanoi:Noissa Creativen pikkusoittimissa ei vissiin tahdo toi teho riittää ainakaan kauheen jämäköille kuulokkeille. Itse en ole tätä todennut, koska käytän nappeja, mutta jossain testeissä oli mainintaa tälläisestä.