Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Sellainenkin kiinnostaa, että mitä eroa noissa soittimissa on. Esim. Creativella on ainakin biljoona eri mallia. Kuitenkaan ei esittelyissä tuntuisi olevan juuri mitään eroja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hippa sanoi:
Sellainenkin kiinnostaa, että mitä eroa noissa soittimissa on. Esim. Creativella on ainakin biljoona eri mallia. Kuitenkaan ei esittelyissä tuntuisi olevan juuri mitään eroja.

selaa threadia läpi, mun mielipide creativen tuotteista on aika syvältä. Ainakin kiintolevymallien suhteen..

Oon ajatellut Creativen muvo N200 512MB. Se on saanut menestystä Hi-Fi lehden vertailussa eikä ole kiintolevyinen. Ja Kossin kuulokkeet :)

(Tiedän, että hinta on yli 80e..)

Hippa sanoi:
Oon ajatellut Creativen muvo N200 512MB. Se on saanut menestystä Hi-Fi lehden vertailussa eikä ole kiintolevyinen. Ja Kossin kuulokkeet :)

(Tiedän, että hinta on yli 80e..)

Mulla on kyseinen vehje.. ja hyvä on ollu.. En mä noista vehkeistä paljoa ymmärrä, mut hyvin on toiminut ja olen ollut tyytyväinen :)

Tosin ne kuulokkeet vois vaihtaa parempiin tai ainakin pienempiin, eihän ne pysy edes kunnolla lenkillä päässä :rolleyes:

Mites tuon ipod minin lataus onnistuu, esim jossain mökillä? saako siihen jotain laturia, mikä toimii verkkovirralla?Tohon tavalliseen ipodiin mielestäni saa verkkovirta-laturin, mutta saako tuohon miniin?

Mulla ois myös hakusessa mp3-soitin kannettavassa muodossa. Ja riittää että siinä on vähintään 512 megaa muistia. Se pitäisi kestää myös salikäytössä, eli ei ihan ekasta kolhusta hajota. Mutta mä en olisi mielelläni uhraamassa siihen yli 100 euroa. Ehdotuksia?

Entä mitenkäs onkos tossa iRiverin h10 toimii tuo lataus? onko siinä verkkovirta-laturia? Nyt vaihtoehtoina on ipod mini tai iRiver h10. .Saako H10:een muuten akun vaihdettua?Mielellään kokemuksia tuosta h10.Olen kyllä lukenut tämän threadin läpi moneen kertaan, mutta ei ainakaan silmään osunut kauheasti tietoa tuosta iriveristä.Ja tuosta H10 on tulossa tuo 20GB versionkin pian, että sekin voisi olla odottamisen arvoinen.Siispä kokemuksia tuosta iRiveristä!

Timba79 sanoi:
Mulla ois myös hakusessa mp3-soitin kannettavassa muodossa. Ja riittää että siinä on vähintään 512 megaa muistia. Se pitäisi kestää myös salikäytössä, eli ei ihan ekasta kolhusta hajota. Mutta mä en olisi mielelläni uhraamassa siihen yli 100 euroa. Ehdotuksia?

Tuo sama, jota olen itse tilaamassa Creative muvo N200. Mbnetin hintavertailussa alin hinta 99e ja kallein noin 150e.

Hippa sanoi:
Tuo sama, jota olen itse tilaamassa Creative muvo N200. Mbnetin hintavertailussa alin hinta 99e ja kallein noin 150e.

Huomasin just että mulla on tuo N200, ostin sen mustasta pörssistä kun niillä oli ne mahti alepäivät hintaan 79€ tai jotain sinnepäin. Hyvä härveli ollut muuten paitsi miinuksena kuulokkeet jotka eivät ainakaan mun päässä pysy kunnolla.

vision sanoi:
Huomasin just että mulla on tuo N200, ostin sen mustasta pörssistä kun niillä oli ne mahti alepäivät hintaan 79€ tai jotain sinnepäin. Hyvä härveli ollut muuten paitsi miinuksena kuulokkeet jotka eivät ainakaan mun päässä pysy kunnolla.

Ohho mikä hinta :) Kuulokkeilla ei ole väliä, koska ostan ne erikseen. En pidä nappikuulokkeista, ja noissa laitteissa on yleensä oletuksena huonolaatuiset kuulokkeet muutenkin.

Kiva kuulla kokemuksia (varsinkin positiivisia).

Timba79 sanoi:

Creativen Muvo TX 512MB 88,90€ Verkkokaupassa . Itselläni on kyseisen soittimen 256MB versio ollut reilun vuoden ja tippunut n.10 kertaa lattialle, mutta ei ole siitä säikähtänyt. Soitin on käytössä aina salilla ja lenkillä eli ahkerassa käytössä on. Säätöjä löytyy ja näyttö mitä itse pidän tärkeänä. Suosittelen!

Timba79 sanoi:

Oma Creative Muvo TX 512MB on pelittänyt ainakin loistavasti.
Varmasti kaikki Creative Muvo sarjalaiset ovat hyviä valintoja. Kuulokkeet voisivat olla vain paremmat ja voi olla, että salikäytössä eivät eristä ulkopuolista ääntä tarpeeksi tehokkaasti.

Toimiiko nuo Creativen muistilla olevat sitten kiintolevysoittimia paremmin? Nuo kiintolevylliset kun tuntuvat hajoavan vähän väliä ja meidän Gigantin myyjä sanoi tyyliin: "no ovat täysiä paskoja". Että vähän nousee "karvat pystyyn" ton Creativen kohdalla, siis kestävyyden puolesta.

Timba79 sanoi:
Toimiiko nuo Creativen muistilla olevat sitten kiintolevysoittimia paremmin? Nuo kiintolevylliset kun tuntuvat hajoavan vähän väliä ja meidän Gigantin myyjä sanoi tyyliin: "no ovat täysiä paskoja". Että vähän nousee "karvat pystyyn" ton Creativen kohdalla, siis kestävyyden puolesta.

Tuo N200 on menestynyt hyvin Hi-Fi -lehden vertailussa. Kaippa siitä voi jotain päätellä.

Ymmärtääkseni ongelmia on ollut nimenomaan noiden kiintolevyisten soitinten kanssa.

http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=10794
Creative MuVo Sport C100

Tuollainen tuli ostettua ja ihan tyytyväinen olen ollut, näppäimet suht jämäkät ja koko ei ole liian iso(onhan noita pienempiäkin toki..)
tilaa saisi olla enempi mutta tuohon soittimeen pystyy lisämään muistia 768mb asti(erillinen muistikorttipaikka ja kiinteä muisti 256 mb), originaalikuulokkeet ei hirveesti säväytä, kuulokkeina itsellä Koss plug:it, ear tip:it kun ostaisi niin pysyisi paremmin korvissa..

main-prod10794_1_61.jpg

edit: verkkokauppa tarjoilee tuota 105,90 hintaan, jännä että tuossa puhutaan muistin lisäämismahdollisuuksien olevan gigaluokan kapasitiitteihin asti.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15561

Hippa sanoi:
En pidä nappikuulokkeista, ja noissa laitteissa on yleensä oletuksena huonolaatuiset kuulokkeet muutenkin.
Noissa Creativen pikkusoittimissa ei vissiin tahdo toi teho riittää ainakaan kauheen jämäköille kuulokkeille. Itse en ole tätä todennut, koska käytän nappeja, mutta jossain testeissä oli mainintaa tälläisestä.

Mitäs tuo Ipodin paketin muka oikein tulee?usp- kaapeli ainaki, mutta onko tuo verkkolaite,jonka sanotaan tulevan mukaan, niin verkkovirtalaturi?Entä kun jossain sanottiin, että mukaan tulee vyönpidike, mutta pixmanian sivuilla sanotaan sen tulevan vaan minin mukana.

Olisiko kenelläkään heittää tietoa halvasta, mutta ihan hyvästä soittimesta?

Timba79 sanoi:

Ei mulla kestävyyden kanssa ole ollut ongelmia. Eka soitin kyllä hajosi alle vuodessa ja sain tilalle uudemman mallin. Oikeastaan olen ollut hyvin yllättynyt siitä, että soitin on pysynyt ehjänä. M/eikäläisellä nuo vehkeet on yleensä aika kovalla käytöllä ja muutaman kerran on ihan rehellisesti pudonnut koko roska maahan. Ihan hyvin se toimii, mutta tuosta softan asentamisesta ei ole kyllä mitään hyvää sanottavaa.

NaruJackson sanoi:
Noissa Creativen pikkusoittimissa ei vissiin tahdo toi teho riittää ainakaan kauheen jämäköille kuulokkeille. Itse en ole tätä todennut, koska käytän nappeja, mutta jossain testeissä oli mainintaa tälläisestä.

Mistähän löytyisi lisätietoa? En tosin tiedä onko nuo Kossin Porta pro kuulokkeet kovin jämäkät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom