Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by sekosammy
itellä menee noin 10 kananmunaa päivässä joita 1 tai kaksi kokonaista ja lopuista keltuaiset huitsin nevadaan..:hmmm:
Mä olenOriginally posted by naiskovis
Onko kukaan lukenut Scarpettan dekkareita, joissa fbi-lesbo-agentti vääntää rautaa ja valkuaismunakkaita?
Originally posted by Jortsu
Jostain oon kuullu että tuon keltuaisen sisältämän kolesterolin takia suositeltu annos on kaksi VIIKOSSA... En tiiä sitten paikkaansa pitävyyttä mutta ite tulee heitettyä aina noi keltuaiset menee...
Originally posted by aapo80
100g:ssa valkuaista on proteiinia 9,8g ja rasvaa 0,1g !
Originally posted by Necro
Joo eipä se yks valkuinen paljoa protskua sisällä.
Itse vedän valkuiset raakana salmonellan uhallakin.
Helvetti ei sitä kaikkee ruokaa jaksa/kerkee kypsentää.
Originally posted by Tomi77
Jonkun b-vitamiinin imeytyminen (en muista minkä niistä) imeytyminen häiriytyy, jos kananmunat imaistaan raakana huiviin. Eikä ole salilegenda.
Originally posted by Tomi77
Jonkun b-vitamiinin imeytyminen (en muista minkä niistä) imeytyminen häiriytyy, jos kananmunat imaistaan raakana huiviin. Eikä ole salilegenda.
Originally posted by Jonksu
Tällä samaisella foorumilla sanottiin, että jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn, eli kaikki vitamiinit jne., kananmunista ni kannattaa vetää raakana. Taas löytyy mielipiteitä joka lähtöön. Kai mä sitten uskon tota tomia ku se on kuitenki valvoja