Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jonksu
Perkules. Ja mä kun luulin, että valkuainen on jotain 70 prosenttista proteiinia ja olin ihan tyytyväinen kun olen nyt jonkin aikaa syönyt pari-kolme päivässä.
Originally posted by naiskovis
Onko kukaan lukenut Scarpettan dekkareita, joissa fbi-lesbo-agentti vääntää rautaa ja valkuaismunakkaita?
Originally posted by Gillyanne
Luettu on, ja tykkään kovasti! Mutta jotenkin mulle on jäänyt paremmin mieleen ne kohtaukset, joissa Scarpetta maistelee Chiantia ja kokkaa pastaa ja valkosipulileipää... :hmmm: :kippis1:
Originally posted by Kilppa
Jotenkin mulla on tämmöinen käsitys, että keskimäärin kananmunassa olisi n. 15g proteiinia, 10g keltuaisessa ja 5g valkuaisessa per pallero...jostain netissä olleesta ravintoainetaulukosta luin...
Originally posted by Necro
Joo eipä se yks valkuinen paljoa protskua sisällä.
Itse vedän valkuiset raakana salmonellan uhallakin.
Helvetti ei sitä kaikkee ruokaa jaksa/kerkee kypsentää.
Originally posted by Anttu
Ei kai raasta kananmunasta sentään salmonellaa voi saada? Ite vedän neljä päivässä.
Ei kai raasta kananmunasta sentään salmonellaa voi saada? Ite vedän neljä päivässä.
Originally posted by Hannibal
Löytyisikin kaupan hyllyltä tuollaisia kananmunia...
http://www.ktl.fi/fineli/c850.html
Eli kyllä tuollaisessa normaalissa n. 60 g painavassa kananmunassa on n. 7 g proteiinia.