- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Geneettistä on joo ja jokaisen kannattaa zekkaa verikokeilla jos LDL nousee.MPMD Derek jutteli joskus että hänellä vaikutti erittäin voimakkaasti negatiivisesti kolesteroliin kananmunat. Sitä ei kai auta kuin itsekunkin testata vaikuttaako vai ei.
Voi olla monen mielestä hifistelyä, mutta ei oikeasti ole, niin kananmunan ravintosisältöön vaikuttaa oleellisesti se mitä niille on syötetty.
Kuorttisen kanatkin syö soijaa. Aika monesti olen huomannut sen että keltuaiset on heikkoja ja haaleita Kuorttisen munissa. Itsekin söin niitä muutaman vuoden mutta nyt jättänyt vähemmälle. Hitto kun kaikissa kananmunapaketeissa lukisi että mitä kanat ovat syöneet, vaan ei lue.Hyvinkin looginen maalaisjärjellekkin että se mitä kanojen input on vaikuttaa outputtiin. Ite vuosia ostanut vain Kuorttisen luomumunia.
Parasta tosiaan olisi jos kana saisi ulkoa syödä sen kaiken mitä tarvitsee, vapaana ja omien aikataulujen mukaisesti. Ainakin EU alueella luomumunien kriteerit ovat melkoisen kuraa, ikävä kyllä.Kaupan luomumunissa on muutenki tosi haalea keltuainen. Luin joskus siitä luomurehusta mitä niille syötetään, se kuulosti vielä huonommalta kuin normaalien kanojen rehu. Oli muistaakseni soijaa ja kalajauhoa. Mä oon viimeaikoina ostanu cittarista semmosia soija ja gmo vapaita munia, niissä on tummempi keltuainenkin.
Laitilan Kanatarha Soijavapaalla rehulla ruokittujen lattiakanojen munia M6 | S-kaupat ruoan verkkokauppa
Tilaa Laitilan Kanatarha Soijavapaalla rehulla ruokittujen lattiakanojen munia M6 ja muut ruokaostokset S-kaupoista nyt suoraan kotiovellesi toimitettuna.www.s-kaupat.fi