Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomen paras kuuro vapaaottelija paikallisuutisissaJarkko Keränen @JakeNodule 38 min
Nyt naamani näkyy #YLE areenassa. Katso 06:20 lähtien. Yle Uutiset Keski-Suomi: Yle Uutiset Keski-Suomi perjantai 17-01-2014 klo 19-00 | Tv | Areena | yle.fi #vapaaottelu #lukkopaini #viittomakieli #JYU opiskelija
Paikallisen nyrkkeilyseuran rivimiehelta kestäis minuutti lyödä kummatkin tuutumaahan tuolla häkissä
Kovin kaunistahan tuo nyrkkeilyni ei ole, kun en ole päivääkään treenannut lajia, mutta nähdäkseni en ole lähelläkään tulla tyrmätyksi..
No tänk juu ! Sain aika paljon kuumaa siitä videosta, uppaan varmaa joskus jollekkin toiselle channelille ;) Ja emt mun mielestä Mike Fight Promo on vähän helpompi muistaa rapakon takana asuville :Dhulilutteri uppaappa takasin se hauska video jossa Reem sanoo "I'm a better fighter" jne ja se hauska musiikki ja sit näkyy ku Bigfoot tyrmää ja sanoo että "he's a lion but fights like a cat" tjsp.. :D oli hyvä video taas! muuten miksi nimi tuubassa on nykyään "Mike Fight Promo" ?
HDFIN Suomi - Katso elokuvia suoraan netistä - Fight Life (2012) in 8,1/10
Nick Diaz ym. kertova dokkari
No tänk juu ! Sain aika paljon kuumaa siitä videosta, uppaan varmaa joskus jollekkin toiselle channelille ;) Ja emt mun mielestä Mike Fight Promo on vähän helpompi muistaa rapakon takana asuville :D
No joo ja ei. Se video ei katos oikeen edusta sitä mitä mun kanava nykyään on. Jos nyt siis hirveetä halukkuutta on niin uppaan sen vaikka toiselle kannulle joka on suunnattu silkkaan perseilyyn :DAi menitkö poistamaan sen videon tubesta vain sen takia, että jotkut ei kestäneet huumoria? Sehän oli ihan parasta viihdettä.
No joo ja ei. Se video ei katos oikeen edusta sitä mitä mun kanava nykyään on. Jos nyt siis hirveetä halukkuutta on niin uppaan sen vaikka toiselle kannulle joka on suunnattu silkkaan perseilyyn :D