Kamppailuvarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja käry
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uutta sparrihanskaa pitäisi ostaa, merkkinä Top ten tai Green hill. Koko vaan pitäisi päättää, ei enää mitään 16 unssisia, 14 olisi varmaan sopiva, tosin joku 10-12 voisi olla ihan ok koko myös, johtuen mainittujen merkkien paremmasta pehmusteen rakenteesta. Treenikaverit voi tosin katsoa kieroon, konsensus kun tuntuu olevan tuo 14 unssia :)
Top tenejä saisi Savate clubilta, mutta mistä Green hillejä (Helsinki)?
Hinnalla ei sinänsä väliä, mutta olisihan niistäkin kiva kuulla.

Top tenejä on ainaki ni-danissa hinta siin 110~e pintaan green hillei siel ei taida olla tosin

edit. on näköjää halvempiaki 80e 12oz top tenit ainaski nettisivujen mukaa

En ollut ehdottamassa mitään, totesin vain yleisesti tähän ketjuun jos joku on noita katsellut. Ehkä oli huonoon väliin.

Jos kaveri on etsimässä greenhilliä tai top-Teniä, niin miksi ehdottaa jotain B-luokan Fighteria? Kas kun ei Nahka-Sakkea.

Et Lonsdalea ole harkinnut? On vähän samantyyppinen kuin GH & TT mutta edullinen ja mielestäni monilta ominaisuuksiltaan parempi.

Oikeesti? Lonsdalesta olin kuvitellut, tosin täysin perusteetta, että kyseessä on enemmänkin katu-uskottava hupparimerkki kuin vakavastiotettava välinevalmistaja. Onko tietoa että missä pääsisi kokeilemaan?

Pitäs ekat sparrihanskat ostaa, oon katellu Everlastin Ergo Foam 14oz ja Fairtexin BGV8 14oz. Osaisko vaikka AndyS sanoa kummat kannattaisi ottaa tai ehdottaa jotain toisia? Hinta mielellään alle 70.

Pitäs ekat sparrihanskat ostaa, oon katellu Everlastin Ergo Foam 14oz ja Fairtexin BGV8 14oz. Osaisko vaikka AndyS sanoa kummat kannattaisi ottaa tai ehdottaa jotain toisia? Hinta mielellään alle 70.

En ole Everlastia kokeillut, mutta parit Fairtexit omistanut, olisivatko jopa tuota mallia. Et luultavasti tule tekemään huonoja kauppoja, jos ostat nuo Fairtexit. Kannattaa nyt kuitenkin ekana kokeilla että miten istuvat käteen.
Minä olen tosiaan rakastunut Top teneihin ja Green hilleihin, niillä lyödyksi tuleminen on suorastaan nautinnollista :)

Olisin tilaamassa fairtexin hanskoja ufs:ltä tai fairtexin sivuilta, ota nyt tosta selvää kun ufs:n sivuilla on noi fairtex bgv1 hanskat, ja fairtexin omilla sivuilla sama kuva näyttää et ne ois bgv8? Pitäis saada ekat sparrihanskat reeneihi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GB:llä käyttävät nyrkkeilyssä 10 unssin Green hillejä, rakenteen vuoksi suojaavat hyvin vaikka ovatkin pienet. Tuotakin vaihtoehtoa kannattaa harkita...

pitäs krav magaan hommata sparri kintaat, oisko 14 unssia aika perus? olen 85 kiloa laiha.

Sparrissa suosittelen 14oz ja siitä ylöspäin. Voi toki ottaa 10unssiset mukaan jos joku haluaa päänsä kipeäksi. Se on suhteellisen vittumaista sparrata toisen kanssa kun toisella on 10oz kun itsellä on 16oz. Yleisesti 14oz ja siitä ylöspäin on ihan jees mitä sparrikaverin päähän ja omaan käteen tulee...

Sparrissa suosittelen 14oz ja siitä ylöspäin. Voi toki ottaa 10unssiset mukaan jos joku haluaa päänsä kipeäksi. Se on suhteellisen vittumaista sparrata toisen kanssa kun toisella on 10oz kun itsellä on 16oz. Yleisesti 14oz ja siitä ylöspäin on ihan jees mitä sparrikaverin päähän ja omaan käteen tulee...
"Normikympit" ovat aikalailla erilaiset kuin Green Hillin tai Top Tenin kympit. GH:t tai TT:t ovat rystystoppauksen puolesta paremmat kuin valtaosassa 14-16 unssisista. Ei se unssiluku merkitse niinkään paljon kuin se, tulevatko rystyset lyödessä läpi.

"Normikympit" ovat aikalailla erilaiset kuin Green Hillin tai Top Tenin kympit. GH:t tai TT:t ovat rystystoppauksen puolesta paremmat kuin valtaosassa 14-16 unssisista. Ei se unssiluku merkitse niinkään paljon kuin se, tulevatko rystyset lyödessä läpi.

Roger that, tuota en tiennytkään.

Lisäksi voisin kuvitella tuon hanskan pienuuden ja keveyden olevan erityisesti ip-lajeissa suuri hyöty, koska treenataan paljain nyrkein tapahtuvaa tappelua varten. Isot tyynyt antavat aika valheellisen kuvan nyrkkien tarjoamasta suojasta.

Mistäs noita Green Hill:n hanskoja voi ostaa pk-seudulta / netistä?

Suositut

Back
Ylös Bottom