Kamppailuvarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja käry
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli ostettua thaikkua varten kamat, mut BJJ vei mennessään ni ei noille oo käyttöä. Laitatko mulle mailis ni pistän postia tulemaan.

Onko kellään muuten mitään kokemusta näistä "uusista" king professional hanskoista tai mistään muista tarvikkeista? Kyseinen merkki tuli vasta vähänaika sitten suomeen(?) ja pisti silmään heti hinta niin tietääkö kukaan että vastaako hinta laatua tämän merkin kamppeissa??

Onko kellään muuten mitään kokemusta näistä "uusista" king professional hanskoista tai mistään muista tarvikkeista? Kyseinen merkki tuli vasta vähänaika sitten suomeen(?) ja pisti silmään heti hinta niin tietääkö kukaan että vastaako hinta laatua tämän merkin kamppeissa??

Itselläni on nyt viimesen parin kuukauden ajalta kokemuksia kingin 12oz hanskoista. Laadullisesti kiilaa omasta mielestäni ohi twinssin ja fairtexin.

En tiedä miten toppaus on rakennettu, mutta se on pehmeä ja "napakka" rystyset ei tule helpolla läpi. Pitänee leikata auki, kun menee vaihtoon. Myös hanskan kestävyys on ollut itselle positiivinen yllätys, toppaus tuntuu vielä reilu 2kk lähes päivittäisen treenaamisen jälkeenkin kuin uudelta, ainoastaan hanska on antanut hieman sivusuunnassa periksi. Myös omaan käteen rukkanen istuu mainiosti. Paras hanska mitä ite olen koskaan käyttänyt. Omasta mielestäni on hintansa veroinen.

Kypärää olen pitänyt päässä ja ihan hyvin se ainakin tuntui istuvan itselleni. Kypärässä on kohtuu hyvän tuntunen suojaus esim. kohokoukkuja vastaan, ei mene nenä helposti poskelle :)

Muista kingin varusteista ei ole omia kokemuksia.

Oon testannu ja ihan hyvin istuu käteen, jos olis samoissa hinnoissa kuin Twins niin ehkä harkitsisin vaihtoa.

Vai että olis Kingitkin hyvät?
Onko niistä jengillä nyt enemmänkin kokemusta?
Pitäisi tehdä päätös Fairtexin, Twinsin ja ilmeisesti Kinginvälillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kukaan osaa suositella mitään?
Kahteen vuoteen en ole hanskoja ostanut, mitkä ovat "nyt" hyviä?
Hinnalla ei väliä.

Kävin noita testailemassa ennen kun ostin, ja olihan ne kingit parhaat. Istu tosi hyvin käteen ja kun se remmikin on elastinen, niin hanskat saa paljon tiukemmin/tukevammin ranteesta kiinni verrattuna Twins/Fairtex.

Kävin noita testailemassa ennen kun ostin, ja olihan ne kingit parhaat. Istu tosi hyvin käteen ja kun se remmikin on elastinen, niin hanskat saa paljon tiukemmin/tukevammin ranteesta kiinni verrattuna Twins/Fairtex.

Miten ovat kestäneet?
Minullakin on tietenkin tarkoitus testata ennen kuin ostan, mutta kestävyyttä ei ole oikein mahdollista testata ennen ostoa.

Ite käytän ja olen käyttänyt Twinssejä 3v. Kannattee käyä lähimmästä urheiluliikkeestä (intersport, citysport tjsp) kattelemassa =)

Miten ovat kestäneet?
Minullakin on tietenkin tarkoitus testata ennen kuin ostan, mutta kestävyyttä ei ole oikein mahdollista testata ennen ostoa.
Ihan samaa kamaa nuo on kun Twinssit ja Fairtexit, varmaan samalta tehtaalta. Eli ihan taattua laatua.

Kokeilin Twinssin, Kingin ja Fairtexin hanskoja ja päädyin Fairtexiin. Laadultaa nuo vaikuttivat aika samantosoisilta, joten oikeastaan valintaperusteeksi jää vain miten ne sopivat käteen.

Minulle Fairtex sopi käteen kuin hanska, joten päädyin siihen. ;)

Siis samaa kumman kanssa? Twins ja Fairtexhan ovat keskenään ihan erilaisia.

Jaa no selvä, vastaa sinä kun tiedät selvästi paremmin. En ole itse omistanut Fairtexilta kuin kypärän, joten en hanskoissa ole asiantuntija. Twinssin hanskoissa ei ole ollut valittamiselle sijaa.

Joten, kun Fairtexin kypärä ollut laadukasta tekoa, oletin myös hanskojen painivan suunnilleen samassa sarjassa. Laadullisesti.

Kävin kokeilemassa Fairtexin BGV6:ia ja hyviltä tuntuivat, aikaisemmin käyttänyt Twinsejä, mutta nyt kallistun ehkä tuohon Fairtexiin, mutta King vielä kokeilematta.

Sovittelukierroksen päätteeksi (Top Ten, King, Everlast, Fairtex) päädyin n.3kk sitten hankkimaan Fairtexin 14 oz. BGV8:t. Toistaiseksi ainakin hyvin tyytyväinen. Laji on savate.

Back
Ylös Bottom