Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs noita Green Hill:n hanskoja voi ostaa pk-seudulta / netistä?
mmaspecial.com Tuolta ainakin löytyy.
Kiinnostaa sama, helpointa olisi, jos jostain liikkeestä saisi haettua suoraan?!
Kokeile Crestin hanskoja. Top Teneissä, GH:ssa (ja myös Cresteissä) on käytetty suunnilleen samanlaista "toppaustekniikka".Suomesta saa kyllä Green hillin ja Top tenin hanskoja, vai onko ihan pakko olla BGV1?
Kokeile Crestin hanskoja. Top Teneissä, GH:ssa (ja myös Cresteissä) on käytetty suunnilleen samanlaista "toppaustekniikka".
Crestin tuotteisiin ei tule postikuluja ja on vielä täysi palautusoikeus.
En kokeile, kun en uusia hanskoja tarvitse, enkä Crestistä ole koskaan kuullut yhtään hyvää sanaa yhdeltäkään sellaiselta ihmiseltä jonka kokemukseen uskaltaisin luottaa.
Kysyin tuolta edelliseltä kirjoittajalta, et miksi pitää olla BGV1:t
Ai, jopas. Tämäpä mun viesti meni putkeen, mutta kiitos kuitenkin palautteesta.
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla minkälaista palautetta olet kuullut. Olisiko mahdollista, että laittaisit sähköpostia osoitteeseen info(at)crest.fi ja kertoisit lisää? Kiitos.
mä taas tykkäsin crestin hanskoista enemmän kun twinsin, eikä niistäkään oo pahaa sanottavaa.
Mut olin tosissaan tuosta palautteesta. Otamme sitä erittäin mielellään vastaan, oli se sitten negatiivista tai positiivista.
Suomesta saa kyllä Green hillin ja Top tenin hanskoja, vai onko ihan pakko olla BGV1?