Tuota tarravikaa on tainnut olla vähän kaikilla merkeillä. Fairtex ja BCS lienevät täysin eri firmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota tarravikaa on tainnut olla vähän kaikilla merkeillä. Fairtex ja BCS lienevät täysin eri firmat.
Menee vähän off topicicsi, mutta menköön. Olen jonkin verran hakannut säkkiä ja käynyt muutamilla nyrkkeilytunneilla. Minulla on Everlast Harlem säkkihanskat (ainoa Everlastin säkkihanskamalli), ja ne ovat mielestäni huonoimmasta päästä, kun olen saanut kokeilla muiden säkkihanskoja. Ei tue riittävästi ja ja vähän "lerput", vaikka olisi siteet alla. Lisäksi olen kokeillut joitain muitakin Everlastin varusteita ja lähes kaikki tuntuvat huonommilta kuin Twinsin tai Fairtexin vastaavat. Oli sitten kyse nyrkkeilyhanskoista, kypäristä tai mistä vain. Kuitenkin suuri osa ammattilaisista käyttää Everlastin varusteita. Mistä voi johtua, että Everlast tekee minun ja monen muunkin mielestä huonoa tavaraa, vaikka on maailman kuulu merkki?
(off topic-warninki: AndyS jo tuossa mainitsi että merkin legendaarisuus ei enää nykyään merkkaa paljon paskaakaan laadun kannalta, vrt Coltin revolverit, se kun oli ensimmäinen firma joka pystyi tuottamaan käsiaseissa laatua sarjatyönä jo joskus noin v 1880. Harley Davidson tuli heti mieleen, teknisessä kehityksessä valovuosia japseja jäljessä, elekää nyt nahkaliivimiehet vaan suuttuko. Kaikki muuten jenkkimerkkejä, Harrikka, Colt, Everlast... Niin se Aasia jyrää meitin Fairtexeineen ja Yamahoineen...)
Itselläni juuri Twinsin hanskat meni vaihtoon tarravian takia, lähettivät uudet tilalle.
60e hintaan pitäisi saada hanskat. Liikkeestä haettuna eli ei mitään nettikauppoja.
Mitä suosittelette?(Sen lisäksi, että "lyö parikymppiä lisää ni saat blablabla...")
60e hintaan pitäisi saada hanskat. Liikkeestä haettuna eli ei mitään nettikauppoja.
Mitä suosittelette?(Sen lisäksi, että "lyö parikymppiä lisää ni saat blablabla...")
Voisit helpottaa hieman kertomalla, että missä asut. Vaihtoehdot on jossain Ivalossa vähän erit kuin esim. Helsingissä.
Fairtex, Twins ja Blue Corner ovat kaikki selkeästi parempia.