Kamppailuvarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja käry
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselläni juuri Twinsin hanskat meni vaihtoon tarravian takia, lähettivät uudet tilalle.

Menee vähän off topicicsi, mutta menköön. Olen jonkin verran hakannut säkkiä ja käynyt muutamilla nyrkkeilytunneilla. Minulla on Everlast Harlem säkkihanskat (ainoa Everlastin säkkihanskamalli), ja ne ovat mielestäni huonoimmasta päästä, kun olen saanut kokeilla muiden säkkihanskoja. Ei tue riittävästi ja ja vähän "lerput", vaikka olisi siteet alla. Lisäksi olen kokeillut joitain muitakin Everlastin varusteita ja lähes kaikki tuntuvat huonommilta kuin Twinsin tai Fairtexin vastaavat. Oli sitten kyse nyrkkeilyhanskoista, kypäristä tai mistä vain. Kuitenkin suuri osa ammattilaisista käyttää Everlastin varusteita. Mistä voi johtua, että Everlast tekee minun ja monen muunkin mielestä huonoa tavaraa, vaikka on maailman kuulu merkki?

En väitä, että asia olisi juuri näin, mutta on sattunut ennenkin, että tunnetun brandin omistajat ovat tulleet ahneiksi. Eli ruvetaan säästämään valmistuskustannuksissa, mutta pidetään hinnat ennallaan ja luotetaan siihen, että asiakkaat ostavat "laatumerkin" tuotteita kuitenkin. Ainakin Coltin revolvereille kävi näin 80-luvulla. Nykyään niihin ei tahdo koskea kuin wannabeet.

Menee vähän off topicicsi, mutta menköön. Olen jonkin verran hakannut säkkiä ja käynyt muutamilla nyrkkeilytunneilla. Minulla on Everlast Harlem säkkihanskat (ainoa Everlastin säkkihanskamalli), ja ne ovat mielestäni huonoimmasta päästä, kun olen saanut kokeilla muiden säkkihanskoja. Ei tue riittävästi ja ja vähän "lerput", vaikka olisi siteet alla. Lisäksi olen kokeillut joitain muitakin Everlastin varusteita ja lähes kaikki tuntuvat huonommilta kuin Twinsin tai Fairtexin vastaavat. Oli sitten kyse nyrkkeilyhanskoista, kypäristä tai mistä vain. Kuitenkin suuri osa ammattilaisista käyttää Everlastin varusteita. Mistä voi johtua, että Everlast tekee minun ja monen muunkin mielestä huonoa tavaraa, vaikka on maailman kuulu merkki?

Kumma juttu.
Itse käyttänyt erittäin aktiivisesti jo yli 10 vuotta varusteita ja Everlast on kyllä ollut ihan huippulaatua.

Joo, itse aloitin tämän Everlasteista kyselemisen, juurikin kun se on se kaikista tunnetuin ja legendaarisin lapasmerkki, mutta esim kikkarin puolelta ei tule juuri nyt muita merkin käyttäjiä mieleen kuin EM-mies Markus Hakulinen, jolla on sponssisopimus.
Osui jostain silmään, oliko FightSport, että Everlastilta tulee joku erityisesti thaikkua varten suunniteltu tuotesarja. Jonkun ajan päästä lienemme siis tässä kysymyksessä taas vähän viisaampia.

(off topic-warninki: AndyS jo tuossa mainitsi että merkin legendaarisuus ei enää nykyään merkkaa paljon paskaakaan laadun kannalta, vrt Coltin revolverit, se kun oli ensimmäinen firma joka pystyi tuottamaan käsiaseissa laatua sarjatyönä jo joskus noin v 1880. Harley Davidson tuli heti mieleen, teknisessä kehityksessä valovuosia japseja jäljessä, elekää nyt nahkaliivimiehet vaan suuttuko. Kaikki muuten jenkkimerkkejä, Harrikka, Colt, Everlast... Niin se Aasia jyrää meitin Fairtexeineen ja Yamahoineen...)

(off topic-warninki: AndyS jo tuossa mainitsi että merkin legendaarisuus ei enää nykyään merkkaa paljon paskaakaan laadun kannalta, vrt Coltin revolverit, se kun oli ensimmäinen firma joka pystyi tuottamaan käsiaseissa laatua sarjatyönä jo joskus noin v 1880. Harley Davidson tuli heti mieleen, teknisessä kehityksessä valovuosia japseja jäljessä, elekää nyt nahkaliivimiehet vaan suuttuko. Kaikki muuten jenkkimerkkejä, Harrikka, Colt, Everlast... Niin se Aasia jyrää meitin Fairtexeineen ja Yamahoineen...)

Hyvä vertailla Harley Davidsonia ja Yamahaa :arvi:
Harrikan muuten ehdottomasti ennemmin itselleni talliin ottaisin.

Ja kuten itse aikaisemmin sanoinkin Everlast on mielestäni todella hyvä valmistaja nykypäivänäkin.

Colt:n aseista ei ole kokemusta joten en siitä mitään sano.

Aasia mitään jyräämässä ole ja jos yrittää niin jyrään Aasian vaikka yksinäni jos ei muut auta.

Itselläni juuri Twinsin hanskat meni vaihtoon tarravian takia, lähettivät uudet tilalle.

Olikos helppo homma vaihtaa? Minkä ikäiset hanskat oli?

Minulla oli eilen kyseenalainen ilo tutustua Everlastin hanskoihin, enkä enää lainkaan ihmettele, ettei niitä kukaan käytä. Ne oli oikeasti huonot. Hanska ei tue rannetta yhtään ja pehmusteesta tuntuu rystynen läpi pelkästään painamalla hanskaa leukaa vasten. Lisäksi peukalo jää törröttämään ulos vaarallisesti. Eniten niistä tuli mieleen Nahka-Saken hanskat. Pääsuojat ja säärisuojat vaikuttivat myös kovin heppoiselta.

Fairtex, Twins ja Blue Corner ovat kaikki selkeästi parempia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muistatko AndyS noin äkkisiltään että mikä malli se oli jota kokeilit vai koititko useampia? Uteliaisuuteni on taas herätetty...

Pakko lisätä vielä tuohon AndySin kommenttiin, että ei jumalauta se Everlastin pääsuojuskin... Kokeilin UFS:n kaupassa kyseistä maalitaulua päässäni ja eihän sieltä edes nähnyt mitään läpi. Ja koko oli sopiva.

60e hintaan pitäisi saada hanskat. Liikkeestä haettuna eli ei mitään nettikauppoja.

Mitä suosittelette?(Sen lisäksi, että "lyö parikymppiä lisää ni saat blablabla...")

60e hintaan pitäisi saada hanskat. Liikkeestä haettuna eli ei mitään nettikauppoja.

Mitä suosittelette?(Sen lisäksi, että "lyö parikymppiä lisää ni saat blablabla...")

Ite sain Blue Cornerin 14oz hanskat 50:llä omalta gymiltä.

Olisin voinu enemmänki maksaa, suosittelen.

Blue Corner on ehdottomasti ykkösvaihtoehto tuossa hintaluokassa. En tiedä yhtään kuudenkympin hanskaa, joka pääsisi edes lähelle Bluukkarin laatua.

Fairtex, Twins ja Blue Corner ovat kaikki selkeästi parempia.

Mitähän made in russia Everlast:n tuotteita te testailette ? :D
Mainitsemiasi vikoja ei todellakaan ole esim. omissa hansoissani tai muissa varusteissani.

Itse ainakin mitä kokenut ja paljon noita testaillut sanoisin että ennemminkin merkki järjestys menee kutakuinkin näin 1. Everlast 2. Blue Corner 3. Fairtex 4. Twins.

Tietty kyllähän näissäkin mielipiteet vaikuttaa ja varmaan sekin mihin tottunut.

Hmm.. Eikö helsingistä tosiaan saa 14-16oz hanskoja 60e hintaan mistään? Oon muutaman tunnin jo googlettanu ja kyselly mut ei vieläkään nappaa.

Back
Ylös Bottom