Deleted member 26417
Helpointa on vaan pistää luottokortilla massit menemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostaisi tietää, että treenataanko Suomessa (erit. PK-seudulla) brassijutsua itsepuolustuspainotuksella...? Sporttipuolta tuntuu kyllä löytyvän aika hyvin.
Uskon tämän.
moi! olen, 20-vuotias opiskelija oulusta ja olen ajatellu aloittaa joko kickboxingin tai thaiboxingin.. en siis vaan osaa päättää et kumman, mitkä ovat suurimmat erot näissä kahdessa lajissa? varsinaista kamppailulajipohjaa ei löydy, mitä nyt nuoruudessa tullu muutama vuosi judoa käytyä.
Myös alapotkut ovat thaikussa vahvemmin mukana.
Tarinaa...

Tätä on varmasti kysytty jo aiemminkin, ehkei täysin samalla iällä, mutta koittakaa olla lynkkaamatta. Ainakaan heti.
Eli here goes: Onko täysin naurettava ajatus, että 22v, aiemmin kamppailulajeja harrastamaton aloittaisi shootfightingin? Mikä on ns. normaali kehityskäyrä ennenkuin voi edes harkita kilpailua? ( luonnollisesti lajikohtainen lahjakkuus vaikuttaa tähän, mutta jotain arvioita?)
Mitat on 182 cm, 80 kg
Mutta tottakai sä voit alottaa, tunnen paljon vanhempia tyyppejä kun 22v jotka alottanu ja kisannu. Mä sanoisin että vuoden harrastamisen jälkeen voi ruveta harkitsemaan kisaamista. Ennen sitä käyt lukkopaini alottelijoiden kisoja läpi vähä kisarutiinin löytämiseks. Jos eka matsi menee hyvin (en tarkota että voitat, mutta suht tasasta vääntöö ja sen tuntuu hyvältä) ni treenaat kovaa muutaman kk ja sit taas uutta matsia alle. Otat vuoden aikana kaikki 3 D-matsivoittoa alta pois (pitää siis voittaa kolme D-sääntöstä ottelua ennen ku saa ottaa C-säännöillä). Sit voi lähtee takoo tosissaan. Tai no, kuka mä olen sanomaan... yks D-matsi mulla on takana :jahas: (ei nyt tosin kyllä ole toi vapari ykköslajikaan...)