Entäs peruskurssien jälkeen jos kiinnostaa niin miten mahtaa onnistua harrastuksen jatkaminen?
Siten että menet harjoituksiin silloin kun niitä on.
Monimutkaista, eikö totta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entäs peruskurssien jälkeen jos kiinnostaa niin miten mahtaa onnistua harrastuksen jatkaminen?
Anteeksi, kirjoitin ilman ajatusta.
Asun Turun seudulla, haluaisin harrastaa jotain missä pääsee ottelemaan kehään.
Jotain missä saa lyödä,ja heittää/tehdä sidontoja, potkut eivät niin välttämättömiä ole.
Aluksi tarkoituksena tietenkin oppia tekniikat ja muut, ja sitten kun taitoa ja tietoa löytyy tarpeeksi niin kehään ottelemaan, silloinkin harjoitusmielessä, ja myöhemmin kunnolla kisaamaan.
Mitä esimerkiksi Kung-Fu sisältää? Ja mitä mieltä lajista?
No Kung fultahan tuo kuulostaa, pystypainoitteista, vähän potkuja, ei pahemmin painimista; http://www.youtube.com/watch?v=eQ2z_QUvjN8
Vapaaottelussahan sen sijaan painotetaan mattopainia enemmälti.
Eri asia sitten on, että kuinka paljon noita kisoja järjestetään ja minkä tasoista valmennusta on saatavilla. Järjestetäänkö sanda-kisoja Suomessa yhtäkään kappaletta vuosittain?
mulle tuli hiertymä jalkapohjaan, tohon sisäsyrjään. se on vähän kivulias ja tänään olis treenit, miten ja millä mun kannattaa se peittää että pystyn juoksemaan ja vääntämään treeneissä?
Mun käsittääkseni nostaa pystyyn jos matossa ei tapahdu liikettä, eli jämähdetään paikoilleen. Aika turhauttavaa usein katsoa, kun näin bjj-silmin ottelu on juuri muuttumassa mielenkiintoiseksi ja tuomari pilaa kaiken..
Miten saa nyrkkeilyhanskoista pahan hajun pois?
Ostin hanskat käytettynä ja ne on kuin uudet. Edellinen omistaja (mies, koska mun oma käpälähikihän EI haise;)..) on pitäny hanskoja vaan pari kertaa, mutta niihin on ehtiny jäädä sellainen oikeinkin mukava tuoksu, josta haluaisin päästä eroon.
rupeeko se pakastin haisemaan samalle paskalle jos ne sinne laittaa?
Ne bakteerithan siellä hanskassa haisee, eikä ne selviä hengissä -18 celsiuksesta (tai onko teidän pakastin sitten -8 tai -12...)