Eli levitetään kädet?Sormen päästä sormenpäähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli levitetään kädet?Sormen päästä sormenpäähän.
Oon kans ymmärtäny noita matseja katsellessa että porukka yrittää pitää suun kiinni mahd pitkään, monesti jopa juontajat puhuvat asiasta "See how good his cardio is, its second round and still he breath mouth closed" Oletan et se perustuu siihen just et ne hampaat pysyis yhdessä jolloin otat vähemmin damagea lyöntiä vastaanottaessa? Eli lähtisin siitä että nenänkautta niin pitkään ku pystyy?
Mun muistaakseni Troeng teki tuloksesta hurrimaisesti protestin ja se meni läpi. Sinänsä vähän erikoista, koska matsi oli tasainen ja Suvannolla oli paremmat lopetusyritykset - ei siis todellakaan mikään törkeä kotiinpäinveto.Osaako kukaan vastata, (Leisten nyt varmaankin?) miksi Suvannon rekordissa viime finnfight matsi on muutettu tasuriksi, vaikka itse paikan päällä olleena Suvanto julistettiin voittajaksi??
olen mainosten orja. mistä Budlight:ia saa ostettua? saako sitä suomesta? :P haluun ainakin maistaa! :D